niet! die profielbaby is van mij!quote:
als ik eens wat voor je kan doen, geef vooral een gilquote:Op zondag 17 mei 2015 22:58 schreef NotTheSame het volgende:
Thanx dames. Hij is inmiddels goed onder zeil dus ik ga ook een poging tot slapen doen.
Cholula ik heb geen idee wat het verschil is.
DJMO, het blijft wel in m'n achterhoofd spelen, maar aan de andere kant zitten er zoveel haken en ogen aan dat ik het (nog) niet zie zitten om mijn kind daar achter te laten.
Weltrusten dames![]()
O - ) zonder spatiesquote:Op zondag 17 mei 2015 22:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Hint, hint? ( nu doe ik zo'n heilige-boontjes-smiley maar ik weet de code niet)
candida, de zelfde veroorzaker van spruw. krijgen heel veel baby's mee te maken, is niks om je voor te schamen, je hebt niets fout gedaan ofzoquote:
Ik snap dat je daar een dubbel gevoel bij hebt. N mag hopenlijk ook snel mee naar huis.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh dubbel gevoel vandaag. Mijn officiële UD en de meiden zijn er gewoon al 2 maanden.
L heeft een schone lijst gehaald en N nog niet. Omdat het zo druk is in het ziekenhuis moet L morgen naar huis en moet N nog blijven. Ik wilde ze zo graag samen mee naar huis nemen.
Ik ben blij dat L al mag, maar verdrietig omdat ik N nog moet achterlaten.
Wat fijn dat L het zo goed doet dat ze naar huis mag! Maar wel balen dat N nog moet blijven. Zit ze er wel tegenaan?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh dubbel gevoel vandaag. Mijn officiële UD en de meiden zijn er gewoon al 2 maanden.
L heeft een schone lijst gehaald en N nog niet. Omdat het zo druk is in het ziekenhuis moet L morgen naar huis en moet N nog blijven. Ik wilde ze zo graag samen mee naar huis nemen.
Ik ben blij dat L al mag, maar verdrietig omdat ik N nog moet achterlaten.
zal ik je es ff adden dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:55 schreef Amsel het volgende:
Ik heb helemaal niemand van jullie op FBBehalve een paar die ik al had van voordat we allemaal besloten baby's te krijgen
Die kun je ook zo bij de kruidvat halenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt wel als luieruitslag. sudo is prima, maar als het na een paar dagen niet verbetert even langs de HA. Grote kans dat het dan een schimmeltje is, en dan krijg je ws iets van micanizolcreme of -zalf
kan wel zijn; maar als ik niet zeker weet of het een schimmel is, ga ik geen hormoonzalf smerenquote:Op maandag 18 mei 2015 07:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Die kun je ook zo bij de kruidvat halen
Miconazol is toch geen hormoonzalf?quote:Op maandag 18 mei 2015 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan wel zijn; maar als ik niet zeker weet of het een schimmel is, ga ik geen hormoonzalf smerenAangezien de haar daar ook dunner door wordt
vandaar retourtje huisarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |