Je weet dat zeevruchten de verzamelnaam is voor o.a. schelpdieren, garnalen én inktvis?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook en zeevruchten.
Ik houd niet van schelpdieren, garnalen en inktvis.
Ja en ik vind het maar niets. Al zijn garnalen het minst erg.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet dat zeevruchten de verzamelnaam is voor o.a. schelpdieren, garnalen én inktvis?
Dan hoef ik het niet te doen.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en ik vind het maar niets. Al zijn garnalen het minst erg.
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook en zeevruchten.
Ik houd niet van schelpdieren, garnalen en inktvis.
Euh... KT heeft gelijk...quote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt door ieniminimuis die steeds van die rare wendingen aan dit topic geeft.
De eerste keer dat ik hier postte was vlak voor Serious Request 2014 . Dit was het vluchttopic voor de vaste groep van de 3FM SC.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat je hier al eerder en hebben je oude matti's je allemaal verlaten?
3FM, da's toch die radiozender met 24/7 kutmuziek en die irritante brilsmurf 's ochtends?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hier postte was vlak voor Serious Request 2014 . Dit was het vluchttopic voor de vaste groep van de 3FM SC.
In de zee plassen is ook zo lekker, even één met de natuur zijn...quote:Op maandag 18 mei 2015 17:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lust vanalles uit de zee, ook zeewier.
Ruzie met de Pakistani's bijgelegd?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:46 schreef just me het volgende:
Van dit mailtje werd ik weer heel vrolijk
![]()
Thanks for the refund.
And yayi !! I am now richer by 20.00 Euros
Cheers
Sid
Dat is op donderdagochtend met Tooooooooooom Mulder.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
3FM, da's toch die radiozender met 24/7 kutmuziek en die irritante brilsmurf 's ochtends?
Jaquote:
Nouja ik ga toch maar werkenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet gaan en dan de schuld aan de schoonmaakster geven.
jij bent wel erg erg hoor KTquote:Op maandag 18 mei 2015 17:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet gaan en dan de schuld aan de schoonmaakster geven.
En daarna de Europarade met Adje Roland...quote:Op maandag 18 mei 2015 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is op donderdagochtend met Tooooooooooom Mulder.![]()
En zijn horse.
Voor 20K had ik ook ruzie met je gemaakt...quote:Op maandag 18 mei 2015 17:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ja
ik kan me weer veilig vertonen op de club
Ik hou niet zo van ruzie... wel van goedmakenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor 20K had ik ook ruzie met je gemaakt...
Maar wat is dat voor elitaire bende als je 20K teveel moet betalen, aangenomen dat dat slechts 10% van het juiste te betalen lidmaatschapbedrag betreft...?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van ruzie... wel van goedmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |