Met open mond en snurken ?quote:
Ik zou nummer 1 zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Met open mond en snurken ?
of heel lief tegen MM aan
Altijd, die heeft een ingebouwde netheidspose of zoiets voor dit soort gevallen...quote:Op zondag 17 mei 2015 22:13 schreef just me het volgende:
Mw. MM wel charmant in slaap aan het vallen ?
Ze droomt vast van me...quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd, die heeft een ingebouwde netheidspose of zoiets voor dit soort gevallen...
[..]
Ze droomt vast van me...
ik welquote:Op zondag 17 mei 2015 22:22 schreef just me het volgende:
[..]![]()
* just me droomt veel en raar maar niet over fokkers
Ik wel. Hele fijne dromen zijn dat.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:22 schreef just me het volgende:
* just me droomt veel en raar maar niet over fokkers
ik mis wel meer geloof ikquote:
DDM droomt over der Bergdokter. Dat heb ik je vanavond nog verteld.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:25 schreef just me het volgende:
Dan vraag ik me toch af of DDM en KT over elkaar dromen
het één sluit het ander niet uitquote:Op zondag 17 mei 2015 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM droomt over der Bergdokter. Dat heb ik je vanavond nog verteld.
Ach die mannen zijn de beroerdsten nietquote:Op zondag 17 mei 2015 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij vraagt wel hele lieve liedjes voor me aan
ik denk dat je dood gaat, ooitquote:Op zondag 17 mei 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ontdek net iets geks. Ik ben heel erg rechtshandig en dat begin je echt aan mijn rechterhand te zien, vingers zien er 'ouder' uit, wat schever enzo, echt een rare gewaarwording.
moet je aan roosjeroosje vragenquote:Op zondag 17 mei 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou plastische chirurgie nog helpen?
Ja, hoe zou het met het doosje van roosje zijn?quote:
vast ook erg gekleurdquote:Op zondag 17 mei 2015 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, hoe zou het met het doosje van roosje zijn?
haar sieraden doosje?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, hoe zou het met het doosje van roosje zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |