Mijn keuken en badkamer zijn natuurlijk mini maar het deel waar het echt om gaat, de woonkamer, is natuurlijk best heel groot bij mij. Ben er nog steeds erg blij mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw appartement groter dan dat van mij hoor
O wacht, ik heb een debiel grote keuken en badkamerHeb je niks aan.
Nog meer teringzooi? Onmogelijk!quote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zou ik ook zat vinden. Meer ruimte zorgt alleen maar voor meer teringzooi.
Bij mij juist niet. Of nouja, misschien uiteindelijk wel meer spullen, maar minder zooi/teringbende.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zou ik ook zat vinden. Meer ruimte zorgt alleen maar voor meer teringzooi.
Bij mij is het oppervlak verdeeld over meerdere ruimtes, je hebt 1 kamer minder waardoor die andere bij jou wel groter zijnquote:Op maandag 18 mei 2015 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn keuken en badkamer zijn natuurlijk mini maar het deel waar het echt om gaat, de woonkamer, is natuurlijk best heel groot bij mij. Ben er nog steeds erg blij mee.
Ik heb mn droogrek nu op mn slaapkamer staan bij gebrek aan betere locatie. Niet ideaal maar tenminste uit het zicht.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij is het oppervlak verdeeld over meerdere ruimtes, je hebt 1 kamer minder waardoor die andere bij jou wel groter zijnAl had ik er misschien nog wel een kamer bij gewild voor de was enzo
droogtek en strijkplank staan allebei naast mijn bed. Zou zo blij zijn als ik dat gewoon in een aparte kamer kon zetten.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn droogrek nu op mn slaapkamer staan bij gebrek aan betere locatie. Niet ideaal maar tenminste uit het zicht.
Bij mij past ie dus niet op de slaapkamer, daar past net een bed en een kast in. Meestal staat ie in de woonkamer voor het raam, lekker in het zicht en als je dan iets van shoarma gaat eten ruiken je kleren er ook lekker naar, dus anders staat ie naast m'n bureau grandioos in de weg te staan.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn droogrek nu op mn slaapkamer staan bij gebrek aan betere locatie. Niet ideaal maar tenminste uit het zicht.
De was + drogen doe ik op zolder, dus heb een slaapkamer over waar nu een bureau en bank staan en m'n spiegelkastquote:Op maandag 18 mei 2015 13:27 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben drie slaapkamers en bij een slaapkamer annex walk-in-closet. Oftewel: een grote logeerkamer en een slaapkamer waar we alleen(!) de was drogen
Ja maar jij woont in Siberië.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:27 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben drie slaapkamers en bij een slaapkamer annex walk-in-closet. Oftewel: een grote logeerkamer en een slaapkamer waar we alleen(!) de was drogen
Geen "last" van. En zoals ik zei: we deden niks ongevraagd.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had direct de trein naar Zwolle gepakt. Ik haat glitters!
en dat is mijn probleem. Ze zitten overal, ook als je ze niet direct op jezelf gebruikt.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook maar een paar glitters in m'n baard.
Heb de helft van m'n baard afgeschoren gisteren om ze er uit te krijgen
Droge handdoek. Borstelen. (Redelijk) klaar. Ik vond alleen mijn optie van kortwieken beter en snellerquote:Op maandag 18 mei 2015 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dat is mijn probleem. Ze zitten overal, ook als je ze niet direct op jezelf gebruikt.
Mij welquote:Op maandag 18 mei 2015 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Droge handdoek. Borstelen. (Redelijk) klaar. Ik vond alleen mijn optie van kortwieken beter en snellerEN ik had ook wel een redelijk extreme geval van glitterbaard
En t boeit me niet zo als mensen vragen: Hey je hebt een glitter op je neus, wat heb je gedaan?
Tja. Dat risico loop je bij een festival als Beyond wel denk ikquote:
ja, ooitquote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. Dat risico loop je bij een festival als Beyond wel denk ik
Of van dat holi poeder. Ach. Gaat er wel weer vanaf. Ooit.
Ik zal ze thuislaten als ik ooit naar Zwarte Cross ga. SPECIAAL voor jou!quote:
Ik ga niet naar de Crossquote:Op maandag 18 mei 2015 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal ze thuislaten als ik ooit naar Zwarte Cross ga. SPECIAAL voor jou!
Zo ben ik. Zo ben ik. Lief.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de Cross
Maar wel lief!
Ik denk dat ik daar te cynisch voor ben.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ben ik. Zo ben ik. Lief.
Dat vond ik trouwens wel leuk van Beyond, dat de meeste zo lief waren. Vanwege dat "share" gehalte. Mensen deelden snoepjes uit aan elkaar, zelfgemaakte husidieren, massages etc. En zo raakte je weer aan de praat met anderen. Stonden bv ouderwetse telefoons her en der op t terrain en als je die oppakte ging een andere af en kreeg je een random festival bezoeker aan de lijn. "Pilsje zometeen bij bar 2? Oke tot zo! Doei!"
Op de prijzen na voelde t niet aan als commerciele shit. Leuk
Dat denk ik ookquote:Op maandag 18 mei 2015 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar te cynisch voor ben.
De tijd staat bij jou ook niet stil, hequote:Op maandag 18 mei 2015 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook maar een paar glitters in m'n baard.
Heb de helft van m'n baard afgeschoren gisteren om ze er uit te krijgen
Bij niemand toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
De tijd staat bij jou ook niet stil, he
Goed alibi wel, zo'n vliegticket.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:47 schreef Q. het volgende:
Er was blijkbaar vorige week een schietpartij bij mij voor de deur. Gebeurt er eindelijk eens wat, ben ik het land uit.
net zoveel teringzooi verspreid over een groter oppervlak bedoel jequote:Op maandag 18 mei 2015 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij juist niet. Of nouja, misschien uiteindelijk wel meer spullen, maar minder zooi/teringbende.
Toen ik nog een klein kut kamertje had was het pas een teringzooi, nu is het opzich best opgeruimd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |