Ik weet wie je bedoelt, toch denk ik bij Boes aan een osquote:
Don is een lul, maar wel eenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, toch denk ik bij Boes aan een os.
En ik vind Don echt kut.
Hij is wel goddelijk, jaquote:
Ja, dat gebeurt ook wel met hem jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is wel goddelijk, ja. Ik zou 'm schoppen en daarna zoenen
.
Bohquote:
DOE HET NIET!!quote:
Sorry, ik had al de hele dag geen reden om te capslocken, zelfs op mijn werk nietquote:
Ik ben blij dat ik je een reden gaf om im je behoefte te voorzienquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, ik had al de hele dag geen reden om te capslocken, zelfs op mijn werk niet
Mijn dankbaarheid grenst aan hondsdolheidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je een reden gaf om im je behoefte te voorzien.
Oké, ik ga me in laten entenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn dankbaarheid grenst aan hondsdolheid
Grenst aan, GRENST AAN!quote:
Ja, dat is zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grenst aan, GRENST AAN!En zo niet, dan is het daar wel een beetje te laat voor, denk je niet?
Bonne nuitquote:
Natuurlijk leven we nogquote:
Niet eens meer tot half 5 in Rocks rondgehangen?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk leven we nog![]()
Zelfs geen kater wat heel vreemd is met de hoeveelheid drank![]()
Denk dat de treinreis goed geholpen heeft
Jewelquote:Op zondag 17 mei 2015 19:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet eens meer tot half 5 in Rocks rondgehangen?
Haha, doe je netjes dan. Neem iig niet aan dat jullie aan het water zijn geweestquote:
In t park had ik 2 flessen, in de kroeg 4 glazen en in de Rocks ook nog zon 5 a 6 denk ikquote:Op zondag 17 mei 2015 19:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Haha, doe je netjes dan. Neem iig niet aan dat jullie aan het water zijn geweest
Ik ben net een beetje bijgekomen van vorige week
Vernaggeld ritme met paar dagen werken en dan weer 4 dagen vrij helt ook niet echt. Vanochtend 8 uur wekker... nu weer lam op de bankquote:Op zondag 17 mei 2015 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In t park had ik 2 flessen, in de kroeg 4 glazen en in de Rocks ook nog zon 5 a 6 denk ik![]()
Pff nu nog? Haha
Je hebt het best zwaar oude manquote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vernaggeld ritme met paar dagen werken en dan weer 4 dagen vrij helt ook niet echt. Vanochtend 8 uur wekker... nu weer lam op de bank
Zo maar eens bedenken wat ik ga eten....
Gelukkig heb ik geen swagquote:
Gelukkig vanaf morgen weer gewoon een volle week werkenquote:
Een vrouw met smaakquote:
Toch dat topic maar eens gaan openen danquote:Op zondag 17 mei 2015 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een knappe kerel in pak kan ik wel waarderen ja![]()
![]()
welk topic?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch dat topic maar eens gaan openen dan
Het lekkere mannen in pak topicquote:
Ik zeg doen.quote:
LIF? Of, waar hoort zoiets?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |