http://www.telegraaf.nl/b(...)Duitse_opvang__.htmlquote:ZOSSEN -
In de Duitse plaats Zossen is in de nacht van vrijdag op zaterdag brand gesticht in een gebouw waar vluchtelingen moeten worden opgevangen. De politie heeft zaterdag twee verdachten aangehouden die tot extreem rechtse kringen behoren.
Het gaat om twee mannen van 23 en 32 jaar die uit het district Teltow-Fläming komen. In hun auto vond de politie vuurwerk, lucifers en een brandbaar chemisch goedje. Ook hadden de twee posters bij zich met haatdragende teksten.
In Zossen, even ten zuiden van Berlijn, hebben rechts-extremisten al vaker brand gesticht in gebouwen die zijn aangewezen als vluchtelingenverblijf. Extreem rechtse organisaties willen voorkomen dat er buitenlanders hun intrek nemen.
In een gebouw dat (nog) geen asielcentrum is en ook voor andere bestemmingen zou kunnen worden benut.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:09 schreef crystal_meth het volgende:
Vierde brandstichting in een asielcentrum dit jaar in Duitsland.
Nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
Ben je automatisch extreem rechts als je niet wil dat er vluchtelingen/buitenlanders in je buurt komen wonen?
Dat ligt een beetje aan je motivering he?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
Ben je automatisch extreem rechts als je niet wil dat er vluchtelingen/buitenlanders in je buurt komen wonen?
Dezelfde als dat je geen muziekschool naast je deur wilt hebben, of een hoerenkast, of een slachthuis.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan je motivering he?
Waarom zou je dan extreem-rechts zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:17 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Dezelfde als dat je geen muziekschool naast je deur wilt hebben, of een hoerenkast, of een slachthuis.
Volgens sommigen wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom dan? De samenleving saboteren met brandstichting kan ik sowieso niet goed begrijpen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:03 schreef pietba het volgende:
Ik keur het niet goed maar ik kan goed begrijpen waarom ze het doen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:03 schreef pietba het volgende:
Ik keur het niet goed maar ik kan goed begrijpen waarom ze het doen.
Nee, maar wel als je vervolgens brand gaat stichten in zo'n pand.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
jeweetwel, white power, Blut und Boden, vechten tegen ZOG...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom dan? De samenleving saboteren met brandstichting kan ik sowieso niet goed begrijpen.
Heel veel mooie woorden maar twijfels hebben en brandstichting liggen imo mijlenver uit elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:29 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Volgens sommigen wel.
Die mensen kloppen zichzelf natuurlijk vol overtuiging en trots op de borst(en) betreffende hun enorm grote verdraagzaamheid.
Behalve naar mensen die zo hun twijfels hebben over de komst van grote groepen veelal kansloze allochtonen naar hun land.
Dan is er opeens en vooral heel snel geen verdraagzaamheid meer over en moeten de autochtonen maar inschikken en aanvaarden.
Zo niet dan de extreem rechtse, racisme en xenofobe beschuldigingen ondergaan.
Zij zijn blijkbaar van mening dat dit meer aandacht oplevert dan een protest-tweet naar hun 7 volgers.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heel veel mooie woorden maar twijfels hebben en brandstichting liggen imo mijlenver uit elkaar.
Dat mensen twijfels hebben, deze willen uitten is allemaal prima. Maar dat was hier niet het geval.
Dat dacht de dader van Boston ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:56 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Zij zijn blijkbaar van mening dat dit meer aandacht oplevert dan een protest-tweet naar hun 7 volgers.
ludieke acties ...quote:Op zondag 17 mei 2015 00:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
Ik denk dat dit soort acties wel te rechtvaardigen zijn. De massa-immigratie is duidelijk geen verrijking maar het tegenovergestelde en is ons ongevraagd door de strot geduwd door de politieke elite. Massa-immigratie is niet zomaar iets, het heeft een enorme impact en zorgt voor onaangename veranderingen. Zulke grote veranderingen en beslissingen horen via referenda beslist te worden. En zolang dat niet gebeurt zie ik de massa-immigratie als illegaal.
Dus zolang er geen slachtoffers vallen sta ik achter dit soort..ludieke acties. Als de elite niet wil luisteren moeten ze maar voelen.
En laten we eerlijk zijn links bedient zich al tientallen jaren van dit actiemethodes en geen haan die daar naar kraait.
Oh dat wist ik niet. Dus de negers in Amerika waren ook godsdienstwaanzinnig ? Pleegden zij ook gruwelijke aanslagen ? Probeerden zij ook de vrijheid van meningsuiting om zeep te helpen d.m.v. moordpartijen ? Onthoofden en verbranden zij ook gevangenen ? Onderdrukten zij ook vrouwen ?quote:
Ga je iedere moslim nu serieus verantwoordelijk houden voor IS en dat soort extremisten? Wow...quote:Op zondag 17 mei 2015 01:13 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dus de negers in Amerika waren ook godsdienstwaanzinnig ? Pleegden zij ook gruwelijke aanslagen ? Probeerden zij ook de vrijheid van meningsuiting om zeep te helpen d.m.v. moordpartijen ? Onthoofden en verbranden zij ook gevangenen ? Onderdrukten zij ook vrouwen ?
Hingen zij homo's op ? Waren zij ook racistisch ? Waren zij ook antisemitisch ? etc.
Niet alleen dat,elke asielzoeker.Zo'n stuk treurigheid kun je beter negeren denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga je iedere moslim nu serieus verantwoordelijk houden voor IS en dat soort extremisten? Wow...
Dus jij hebt de illusie dat alleen IS extreme ideeën er op na houdt. Ik zal je maar niet vervelen met enquętes die aangeven dat het radicale denken diep geworteld is en grote, zo niet het grootste, delen van de islamitische samenleving bestrijkt. Vrouwenonderdrukking, ondemocratisch gedachtengoed, homohaat, antisemitisme enz. vind je bij het gros van de moslims en al lang voordat IS bestond.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga je iedere moslim nu serieus verantwoordelijk houden voor IS en dat soort extremisten? Wow...
Ah, gruwelijke aanslagen plegen, onthoofden en vermoorden van gevangenen en homo's ophangen zijn extreme ideeën.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:26 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dus jij hebt de illusie dat alleen IS extreme ideeën er op na houdt.
Voortgekomen uit haat en de extreme en discriminerende denkbeelden die de islam erop na houdt.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, gruwelijke aanslagen plegen, onthoofden en vermoorden van gevangenen en homo's ophangen zijn extreme ideeën.
Nee, dat zijn daden.
Dus nu is iedere moslim schuldig aan IS. Oké.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Voortgekomen uit haat en de extreme en discriminerende denkbeelden die de islam erop na houdt.
Is iedere racist schuldig aan racisme ? Ik denk het wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus nu is iedere moslim schuldig aan IS. Oké.
Ja, en iedere Nederlander aan Sytze van der V.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:40 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Is iedere racist schuldig aan racisme ? Ik denk het wel.
Dit is geen incident meer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:09 schreef crystal_meth het volgende:
Vierde brandstichting in een asielcentrum dit jaar in Duitsland.
Vreemde vergelijking. Is iedere kindermisbruiker schuldig aan het misbruiken van een kind ? In mijn ogen wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, en iedere Nederlander aan Sytze van der V.
En iedere moslim die nog nooit een vinger heeft uitgestoken naar anderen is schuldig aan moord duizenden kilometers verderop? Hele vreemde redenatie.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:44 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking. Is iedere kindermisbruiker schuldig aan het misbruiken van een kind ? In mijn ogen wel.
Gezamenlijk vormen zij een club die haat en discriminatie als de norm hebben. Daar kan gewoon niets goeds uit komen en dat zien we dan ook dagelijks in de praktijk. Er is een reden waarom de islam zo gewelddadig is en politiek correcte mensen doen net of die niet bestaat. Leg mij maar eens uit waarom de Jehova's geen mensen martelen en vermoorden, waarom de Christenen geen treinen opblazen en waarom de Joden geen striptekenaar doodschieten.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En iedere moslim die nog nooit een vinger heeft uitgestoken naar anderen is schuldig aan moord duizenden kilometers verderop? Hele vreemde redenatie.
Leuk, maar dit gegeneraliseer van je is nog vele malen kanslozer.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:13 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dus de negers in Amerika waren ook godsdienstwaanzinnig ? Pleegden zij ook gruwelijke aanslagen ? Probeerden zij ook de vrijheid van meningsuiting om zeep te helpen d.m.v. moordpartijen ? Onthoofden en verbranden zij ook gevangenen ? Onderdrukten zij ook vrouwen ?
Hingen zij homo's op ? Waren zij ook racistisch ? Waren zij ook antisemitisch ? etc.
Appels en peren vergelijken. Kansloos.
Het feit dat jij over 'de Islam' praat en niet over Islamitische stromingen specifiek geeft volgens mij al aan dat je nog niet half weet waar je over praat. Hetgeen jij 'de Islam' noemt is in werkelijkheid omtzettend divers.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Voortgekomen uit haat en de extreme en discriminerende denkbeelden die de islam erop na houdt. Ben je echt zo simpel ?
Pak er eens twee kaarten bij.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:54 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Gezamenlijk vormen zij een club die haat en discriminatie als de norm hebben. Daar kan gewoon niets goeds uit komen en dat zien we dan ook dagelijks in de praktijk. Er is een reden waarom de islam zo gewelddadig is en politiek correcte mensen doen net of die niet bestaat. Leg mij maar eens uit waarom de Jehova's geen mensen martelen en vermoorden, waarom de Christenen geen treinen opblazen en waarom de Joden geen striptekenaar doodschieten.
Ja, het christelijke Afrika is erg goed bezig...quote:Op zondag 17 mei 2015 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pak er eens twee kaarten bij.
Kaart 1: verspreiding van de 5 wereldreligies
Kaart 2: ontwikkelingsgraad per land
En zie de overeenkomsten.
Dat zoeken ze maar lekker zelf uit. Die stromingen hebben vrijwel allemaal dezelfde discriminerende en racistische denkbeelden waar de rest van de wereld niet onder hoeft te lijden. Inpakken en wegwezen met die handel.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het feit dat jij over 'de Islam' praat en niet over Islamitische stromingen specifiek geeft volgens mij al aan dat je nog niet half weet waar je over praat. Hetgeen jij 'de Islam' noemt is in werkelijkheid omtzettend divers.
Kaarten ? Ik wil geen kaarten maar een samenleving die vrij is van religieuze waanzin. Wat hebben kaarten met het ongebreidelde racisme en extreme geweld van de islam te maken ?quote:Op zondag 17 mei 2015 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pak er eens twee kaarten bij.
Kaart 1: verspreiding van de 5 wereldreligies
Kaart 2: ontwikkelingsgraad per land
En zie de overeenkomsten.
Nee, je toont nu alleen nogmaals je onwetendheid aan. Verdiep je er eens in zou ik zeggen. Nu ben je niet heel erg overtuigend.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:16 schreef Religieisfacisme het volgende:
Dat zoeken ze maar lekker zelf uit. Die stromingen hebben vrijwel allemaal dezelfde discriminerende en racistische denkbeelden waar de rest van de wereld niet onder hoeft te lijden. Inpakken en wegwezen met die handel.
De dingen die jij opnoemt staan los van de Islam, die hebben met een gebrek aan ontwikkeling te maken. Dat zie je evengoed in andere gebieden. Christelijk Afrika bijvoorbeeld, zoals C_M al heeft aangekaart.quote:Kaarten ? Ik wil geen kaarten maar een samenleving die vrij is van religieuze waanzin. Wat hebben kaarten met het ongebreidelde racisme en extreme geweld van de islam te maken ?
Bedoelde vooral dat de Islamitische gebieden minder ontwikkeld zijn en dat ik van mening ben dat de door R=f genoemde dingen waar de Islam voor zou staan daaraan te wijten zijn dan aan de Islam specifiek.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, het christelijke Afrika is erg goed bezig...
Accepteer dat er ook mensen zijn die de invloed van religie en dan vooral de islam anders (willen blijven) zien.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Voortgekomen uit haat en de extreme en discriminerende denkbeelden die de islam erop na houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |