er komen 13 vriendinnen en ik word 13 :-)quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Word je nou 13 of slaat dat op die 13 vriendinnen?
Misschien is haar vader wel buschauffeur.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:23 schreef Scuidward het volgende:
Lastige is dat je ouders onmogelijk 13 meiden + jezelf naar een locatie kunnen vervoeren.
Ik zou met de fiets dan wel het openbaar vervoer naar een pretpark / zwembad gaan.
Dan zou het bij nader inzien toch mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Misschien is haar vader wel buschauffeur.
Dus hoezo onmogelijk?
Heftig, mijn gedachten zijn bij je.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:18 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik weet alleen nog dat ik mijn trainer dacht dat ik een mop ging vertellen toen ik zei "Pim Fortyun is neergeschoten, vermoedelijk overleden"
Het kwam er gewoon niet in bij hem
Als je geen idee hebt wat je moet doen met zo'n grote groep, waarom nodig je ze dan uit?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:12 schreef anna02 het volgende:
ik ben binnenkort jarig en ik heb geen idee wat ik kan doen, maar ik wil 13 vriendinnen uitnodigen. ik heb geen idee wat te doen met zo'n grote groep. heeft iemand ideeën?
Krijgen we nou ieder jaar deze vraag?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:12 schreef anna02 het volgende:
ik ben binnenkort jarig en ik heb geen idee wat ik kan doen, maar ik wil 13 vriendinnen uitnodigen. ik heb geen idee wat te doen met zo'n grote groep. heeft iemand ideeën?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |