ijsland klinkt wel leuk, maar ik denk dat dat te duur wordt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:54 schreef BasEnAad het volgende:
Kanoen in de Ardennnen.
Rondje rijden op IJsland.
Oktoberfeesten in Munchen.
Dan denk ik dat je qua motorsport wel verzadigt bent.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:01 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Via m'n vaders werk ga ik daar elk jaar gratis naar de vipbox.
Ja ik zat eerst te denken aan een concert van eric clapton. maar dat wordt ook heel gauw duur.(kweet het budget niet maar op een gegeven moment is het niet leuk meer)quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je qua motorsport wel verzadigt bent.
Misschien is het leuk om een concert te bezoeken aangezien je ook van muziek lijkt te houden?
Afhankelijk van hoe hij met je zusje naar London is gegaan en hoe ze haar shopuitgaven hebben gecompenseerd maak je wel een 'aardige' kans zou ik zeggen. Misschien dat het ook leuk kan zijn om eens te gaan windsurfen op Texel en er dan een leuk weekendje weg van te maken, als je eigen materiaal hebt zou dat ook niet al te duur moeten zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:05 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Ja ik zat eerst te denken aan een concert van eric clapton. maar dat wordt ook heel gauw duur.(kweet het budget niet maar op een gegeven moment is het niet leuk meer)
Goed idee. die ga ik opschrijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe hij met je zusje naar London is gegaan en hoe ze haar shopuitgaven hebben gecompenseerd maak je wel een 'aardige' kans zou ik zeggen. Misschien dat het ook leuk kan zijn om eens te gaan windsurfen op Texel en er dan een leuk weekendje weg van te maken, als je eigen materiaal hebt zou dat ook niet al te duur moeten zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |