SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pheno op 18-05-2015 13:25:42 ]Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Infamous First Light werd een beetje oudquote:
Zet terug en zorg dat Jimbo een nieuwe maaktquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Infamous First Light werd een beetje oud
Een nieuwe wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zet terug en zorg dat Jimbo een nieuwe maakt
Van The Witcher 3 als ik het voor het zeggen hebquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zet terug en zorg dat Jimbo een nieuwe maakt
Zat ik ook aan te denken jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Van The Witcher 3 als ik het voor het zeggen heb
als dat Jimbo niet aanzet tot een verbetering ....quote:
guacamelee is fucking geniaal en unfinished swan is erg cool. Race the sun is wel aardig maar te simpel om lang te boeien wmbt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Race the sun is van die spelletjes uit de op nog wel leuk. De rest al weer verwijderd.
quote:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Race the sun vond ik echt verreweg het kutst.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Race the sun is van die spelletjes uit de op nog wel leuk. De rest al weer verwijderd.
Same, guacemelee het tofst!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Race the sun vond ik echt verreweg het kutst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |