Mousasi zit in een lastig parket, de mensen ranked 1 t/m 6 kan hij niet verslaan.quote:
hij moet naar een USA kamp gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mousasi zit in een lastig parket, de mensen ranked 1 t/m 6 kan hij niet verslaan.
Er is weinig voor hem te winnen op dit moment.. hij kan de komende tijd alleen maar fighters aanpakken die lager geranked zijn...
Machida pakt die in een rematch en evt. Belfort. Rockhold, Jacaré en Weidman zie ik hem niet pakken nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mousasi zit in een lastig parket, de mensen ranked 1 t/m 6 kan hij niet verslaan.
Er is weinig voor hem te winnen op dit moment.. hij kan de komende tijd alleen maar fighters aanpakken die lager geranked zijn...
Misschien een showdown met Anderson SIlva, dat is de enige waar ik hem eventueel van zie winnen.
Volgens Pacquiao fans heeft Philippou een goed gevecht gevochten.quote:
Blijf dromenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:41 schreef Smoofie het volgende:
Mousasi kan wel top 6 aan hoor. Hij is weer in oude vorm geraaKt
Dat is in de LHW jaren geweest, is dan ook geen superfight. Superfight is als 2 dominante reigning champs tegen elkaar gaan.quote:
En dat terwijl Edgar zwaar favoriet is in de TUP.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben echt abnormaal excited voor deze fight man
Bij de bookies ook, maar dit zijn 2 future HoF en deze fight gaat gewoon de pan uit knallenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat terwijl Edgar zwaar favoriet is in de TUP.
quote:
Kerel wat gebruik jij tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bij de bookies ook, maar dit zijn 2 future HoF en deze fight gaat gewoon de pan uit knallen
Edgar altijd awesome, Faber altijd awesome.
Kijk Frankie sprinten!!! He is ready!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |