Ha, daar hadden we het toevallig al over. Staat inmiddels boven aan mijn lijstje must-haves. Wel tof dat er nu zo veel nieuwe perks zijn op wapens en armor.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die is nice. Daar kun je Ir Yut met 1 Golden Gun-schot mee neermaaien in Crota's End op Normal.
Ik niet, maar je kunt de 3 die er zijn volgens mij alleen krijgen via een exotic bounty die je in PoE krijgt ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ha, daar hadden we het toevallig al over. Staat inmiddels boven aan mijn lijstje must-haves. Wel tof dat er nu zo veel nieuwe perks zijn op wapens en armor.
Heeft iemand al nieuwe exotic wapens? Hopelijk wel beter dan die meuk uit de vorige DLC...
Kan je mij niet ff keertje booste in trialsquote:Op zondag 24 mei 2015 23:45 schreef VMSDKR het volgende:
Warlock ToO-armor ziet er vreemd uit op de website maar is best dope in het spel zelf.Lijkt net een motorjacket ofzo.
[ afbeelding ]
Vet, vooral die chest en helm zijn echt über nice.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:45 schreef VMSDKR het volgende:
Warlock ToO-armor ziet er vreemd uit op de website maar is best dope in het spel zelf.Lijkt net een motorjacket ofzo.
[ afbeelding ]
34?? pfff 32 gisteren ging me al niet in de koude kleren zitten. kon er niet van slapen, zag de hele tijd taulus d'arc? Op me af komen.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:43 schreef Reintji het volgende:
Xboxers? Mits ik niet hoef te werken Lvl 34 PoE vanaaf? Neem ik mn 33,5 Titan mee
je kan ook key krijgen van die chests uit poequote:Op maandag 25 mei 2015 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Level 34 gedaan, nu warlock 33,5. Maar helaas geen sleutels meer
En dat farmen werkt ook niet bij mij
Ik kan niet klagen over de loot die ik tot nu uit PoE heb gehaald, en heb die nog maar 4x gedaan. Kreeg gisteren nog een sleutel uit zo'n kleine kist waarmee ik meteen die grote kon openen. Snap daarnaast niet dat mensen zo druk schijnen te zijn met kistjes farmen. Nieuwe DLC is nog geen week uit...natuurlijk is er dan geen reet aan als je iets aan het doen bent wat een halfjaar terug al niet meer leuk was.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:09 schreef Reintji het volgende:
Die sleutels, tja, moet maar even zien hoe dat gaat uitpakken. Wanneer je iig elke week een krijgt blijft PoE wel leuk. Maar die ether chests hebben mij tot nu toe geen sleutels opgeleverd (denk iets van 30 kistjes gedaan), aantal keer PoE nu gedaan, twee keer met een sleutel en daarvan een keer een exotic gehad, uit de andere kistjes slechts motes en coins.
Bij de Raid had je tenminste nog de illusie dat jebwat kreeg.
ik heb ook maar 1 sleutel uit zo'n kist op de maan. Dat schiet niet echt op nee...quote:Op maandag 25 mei 2015 20:09 schreef Reintji het volgende:
Die sleutels, tja, moet maar even zien hoe dat gaat uitpakken. Wanneer je iig elke week een krijgt blijft PoE wel leuk. Maar die ether chests hebben mij tot nu toe geen sleutels opgeleverd (denk iets van 30 kistjes gedaan), aantal keer PoE nu gedaan, twee keer met een sleutel en daarvan een keer een exotic gehad, uit de andere kistjes slechts motes en coins.
Bij de Raid had je tenminste nog de illusie dat jebwat kreeg.
ja maar dan heb je toch eerst een fucking key nodigquote:Op maandag 25 mei 2015 20:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je kan ook key krijgen van die chests uit poe
Nee ik bedoel die kleine chests ernaast. Daar is een mogelijkheidquote:Op maandag 25 mei 2015 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan heb je toch eerst een fucking key nodig
Warlocks dan met hun self res nadat je alle 3 al dood hebquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:15 schreef VelitoX het volgende:
2x 9-0 gehaald in Trials, de "forgive a loss" boon niet eens gebruikt beide keren. Beide keren was het de 2e passage tho. De eerste werd verneukt door wat snipende campsletten, ugh.
Alleen jammer dat dr maar een paar wapens zijn die echt effectief zijn qua killtijd in crucible, tis vooral thorn, thorn, hawkmoon, vex, thorn, thorn, red death, thorn, etc.
Hmjah daarom lijkjes bewaken (en enemies van tevoren qua class checken)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Warlocks dan met hun self res nadat je alle 3 al dood hebZou niet moeten kunnen hoor
Nee de hunter heeft in crucible ook geen OP super.....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Warlocks dan met hun self res nadat je alle 3 al dood hebZou niet moeten kunnen hoor
ok. Misschien heb jk daar meer geluk danquote:Op maandag 25 mei 2015 23:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die kleine chests ernaast. Daar is een mogelijkheid
titan mag ook niet klagen. reintji en een Amerikaan lagen naast elkaar een beetje dood te liggen. .. Alle drie de tegenstanders bij elkaar op reintjis kapotgeschoten oorlogsmachine. hoekje om rennen en BOEM!!!! super op je bakkes.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee de hunter heeft in crucible ook geen OP super.....
Het gaar erom dat zon warlock weer in leven komt nadat je denkt iedereen verslagen te hebben.. Dat is iets heel andersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee de hunter heeft in crucible ook geen OP super.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |