Ik was erg teleurgesteld in de eerste DLC, daarna heb ik mij verwachtingen bijgesteld en wist ik dat ik van deze niet heel veel hoefde te verwachten. We moeten het er maar mee doen, Comet zou een grote uitbreiding zijn, maar geen idee wat die gaat bieden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:41 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg weinig qua nieuwe content. Als ik gisteren nog PoE had gedaan dan was ik in 3 uur door alle nieuwe content heen gerend. En dan heb ik alle story quests en missies solo gedaan... Die bounties en zo laat ik buiten beschouwing, want dat is niet echt anders dan de eerste Queen's Wrath van vorig jaar.
Is PoE wel een beetje leuk om te spelen?
Haha, idd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:47 schreef HetAntwoord het volgende:
Krijg nu toch wel weer zin om PoE te doen. Ik weet dat ik hier vaak negatief over Destiny ben maar blijf op de een of andere manier toch spelen.
gelukquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef HetAntwoord het volgende:
Holy shit wat krijg je veel loot uit PoE, zelfs op lvl 28. Een exotic en twee legendary weapons...of is dat gewoon geluk?
Exotic was Dragon's Breathquote:
Me dunkt, had een exotic en uit de ene kist een mote of light dn drie strange coins uit de anderequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef HetAntwoord het volgende:
Holy shit wat krijg je veel loot uit PoE, zelfs op lvl 28. Een exotic en twee legendary weapons...of is dat gewoon geluk?
En nu exotic armour uit een paarse engram en legendary weapon uit een blauwe. Don't hurt me.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Me dunkt, had een exotic en uit de ene kist een mote of light dn drie strange coins uit de andere
Altijd volgens mij, na 3 keer gedaan te hebben elke keer minimaal 2 legendary weapens gehad. En dan nog coins en motes. Allemaal op 28.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef HetAntwoord het volgende:
correctie van mijn kant. .. 1e x na reset krijg je altijd een exotic. Ik had een plan c bij de postbode liggen, dus was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef HetAntwoord het volgende:
Aha, dus per moeilijkheidsgraad? Gister nog een keer op 28 gedaan en vroeg me al af of de grote kist nog een keer open kon. Dat kon dus, maar weinig spectaculairs. Had beter mn sleutel kunnen bewaren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:53 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
correctie van mijn kant. .. 1e x na reset krijg je altijd een exotic. Ik had een plan c bij de postbode liggen, dus was me niet opgevallen.
Alleen een beetje gaar nuquote:Op donderdag 21 mei 2015 07:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zeker! Bedacht me later dat ik het beter met mn warlock had kunnen doen haha
Hier wel gehaald, 1x.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
De tering hé, lvl 34 PoE, tot ronde 5 gekomen, geen doorkomen aan. Wie kwam er wel doorheen en hoe?
Toen wij PoE met z'n drieën deden kreeg ik op het eind alleen maar Mote of Light en strange coins...zelfs maar 1 per kistje volgens mij. Gebruikte m'n tweede Hunter waar ik niet alle story missies mee heb gedaan, dus hoop dat ik PoE nog een keer op level 28 voor loot kan doen als ik klaar ben met de story missies.quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zeker! Bedacht me later dat ik het beter met mn warlock had kunnen doen haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |