Gewoon wat ammo kopen tochquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:22 schreef Reintji het volgende:
Haha, van die Royal Amethyst (5k Glimmer) units kun je maar één in de vault plaatsen. Kreeg er gister nog een, #glimmerproblems #volisvol
Whaha, gewoon zorgen dat je eerder slaatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:15 schreef HetAntwoord het volgende:
Lightswitch én Brawler in de Nightfall? Wat is dat voor onmogelijke combinatie van modifiers? Schijt aan die grote paarse bol, ga ik wel weer lekker in een hoekje achter het raam zitten en met m'n Black Hammer pieuw-pieuwen totdat 'ie uit elkaar spat.
Zit je op de ps4? Of de crapboxquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Man man man, die level 34 PoE is me een potje pittig zeg, vooral omdat ik als enige nog 33 ben. Vandaag tot 5-10% gekomen ofzo
Gisteren ook gedaan. Tot de laatste ronde en die kerel niet dood gekregen. Denk wel 20 keer opnieuw geprobeerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Man man man, die level 34 PoE is me een potje pittig zeg, vooral omdat ik als enige nog 33 ben. Vandaag tot 5-10% gekomen ofzo
Je moet 'Qodrons eye' (een soort gloeiende goblin) killen, je kunt dan dat schild veel sneller kapot schieten met de jailbreakers buff. Dan weer vol gas op de baas knallen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gisteren ook gedaan. Tot de laatste ronde en die kerel niet dood gekregen. Denk wel 20 keer opnieuw geprobeerd.
Je moet ook een beetje geluk hebben met wat voor modifiers er aan staan. De ronde ervoor hadden achter elkaar arc en solar damage. Dan gaat het snel.
Dat is altijd zo waardeloos geweest, en nu blijkt het handig en gaan de mensen zeuren. Gister erachter gekomen dat poe wel echt te makkelijk is. En ook nog een dikke cheese gevonden ook nog! iets met een rots en geen spawnende enemies. Volgens mij ondertussen een bekende.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het gaar erom dat zon warlock weer in leven komt nadat je denkt iedereen verslagen te hebben.. Dat is iets heel anders
Ja op de defuse mine wave in de thrall zone.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is altijd zo waardeloos geweest, en nu blijkt het handig en gaan de mensen zeuren. Gister erachter gekomen dat poe wel echt te makkelijk is. En ook nog een dikke cheese gevonden ook nog! iets met een rots en geen spawnende enemies. Volgens mij ondertussen een bekende.
Ja. Deed iemand gisteren bij mij in de fireteam ook. Daardoor konden we alle dingen defusen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is altijd zo waardeloos geweest, en nu blijkt het handig en gaan de mensen zeuren. Gister erachter gekomen dat poe wel echt te makkelijk is. En ook nog een dikke cheese gevonden ook nog! iets met een rots en geen spawnende enemies. Volgens mij ondertussen een bekende.
Ik vond hem erg meevallen, maar ik hoorde al wel meer mensen die er veel moeite mee hadden...quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:00 schreef Visserij het volgende:
Jezus, wat is Skolas moeilijk deze week. Ik denk dat ik m maar eens over ga slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die boss van PoE 34 meer kut moet ik zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vond hem erg meevallen, maar ik hoorde al wel meer mensen die er veel moeite mee hadden...
Eigenlijk was het gewoon de makkelijkste nightfall ooit ook.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:51 schreef Reintji het volgende:
Het is officieel...Een leuke scout rifle gekregen? Maar dat zou dan de RT moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 12:29:35 ]
Ik bedoel POE level 35 eindbaas he...quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vond hem erg meevallen, maar ik hoorde al wel meer mensen die er veel moeite mee hadden...
Eigenlijk was het gewoon de makkelijkste nightfall ooit ook.
Oh ok sorry, maar alsnog vind ik eigenlijk zelfs poe te makkelijk. Met name door de drops van alles ben je zo aan het einde heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:05 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ik bedoel POE level 35 eindbaas he...
Heb je level 35 al gehaald deze week dan? Ik vind die echt wel uitdagend...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oh ok sorry, maar alsnog vind ik eigenlijk zelfs poe te makkelijk. Met name door de drops van alles ben je zo aan het einde heb ik het idee.
Kreeg paar dagen geleden een Gjally in crucible, een paar potjes nadat ik al een Last Word kreeg..... Tjah ik voel me dan schuldig om die guns te sharden....quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:18 schreef Friday12 het volgende:
Iemand in pvp vind ff een gjallarhorn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |