Of wimderon die met uitslagen van het Oost-Franse tijdritkampioenschap 2007 komt, waaruit blijkt dat dit logisch is wat Alaphilippe doet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benieuwd naar de mening van TheArt.
Jij mag alles van mij Sked, we gaan een spannende Tour tegemoet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:37 schreef Sked het volgende:
Ik mag eigenlijk niet juichen van Mani, maar toch
SAGAN
Vorig jaar reed hij al een paar goede korte tijdritten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Of wimderon die met uitslagen van het Oost-Franse tijdritkampioenschap 2007 komt, waaruit blijkt dat dit logisch is wat Alaphilippe doet.
Alleen 1 goede proloog, zie ik, maar daar werd Etixx 1 t/m 17 zo'n beetje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij al een paar goede korte tijdritten.
Sagan heeft wel vaker hele goede korte tijdritten gereden, vooral in Zwitserland. Al was dat vaak wat bochtiger en heuvelachtiger, niet dat vlakke zoals vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:40 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb Sagan niet zo vaak zo zien tijdrijden trouwens, erg indrukwekkend.
Skujins ook wel netjes nog.
Sagan is technisch dan ook een behoorlijk goede renner om het maar even zacht uit te drukkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sagan heeft wel vaker hele goede korte tijdritten gereden, vooral in Zwitserland. Al was dat vaak wat bochtiger en heuvelachtiger, niet dat vlakke zoals vandaag.
Haha, die editie sloeg echt nergens op, die 2 bliezen iedereen helemaal weg, vooral Horner op die eerdere aankomst bergop, de nummer 2 eindigde op 1.15..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Geen Horner op Mt Baldy morgen. #schandalig
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Geen Horner op Mt Baldy morgen. #schandalig
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |