Met afstand de domste renner van het peloton.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Daniel Oss is een positief vermakelijke renner.
Ik ben bang dat het niet heel glorieus zal worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef marcodej het volgende:
Ik zit klaar voor een glorieuze strijd Henao vs Gesink.
Sep Vanmarcke?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met afstand de domste renner van het peloton.
Henao maakt idd geen schijn van kansquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet heel glorieus zal worden.
Henao wordt idd op een hoop geredenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet heel glorieus zal worden.
Misschien gaat ze weer met Bobbie naar huisquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij heeft Jose ook een borrel op, ze is een beetje losbandig.
Ze is verliefd op Bobbie. Dat hoor je.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Jose is gewoon een beest.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ze mag maandag op vakantie naar Baskenland, pas 321x aan bod gekomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Heeft meer gewonnen dan Oss ooit gaat winnen.quote:
Bobbie Traksel probeert nu te vertellen dat Sagan in het wiel hangt bij Gesink omdat hij gezien heeft dat Gesink goed is deze week.quote:
de vraag is niet of hij het kan, maar met hoeveel voorsprong gaat hij winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |