Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
Ik denk dat Zilver eigenlijk wel Zilver heet.. Beetje rare vraag hequote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:51 schreef MrSalazar het volgende:
zilver en max was bagger, man.
wie heet er sowieso zilver?
Afgezien van die achterlijke naam heb je ongelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:51 schreef MrSalazar het volgende:
zilver en max was bagger, man.
wie heet er sowieso zilver?
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Zilver eigenlijk wel Zilver heet.. Beetje rare vraag he
Op zn minst nogal overrated. Die schaatster was veel beter.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Afgezien van die achterlijke naam heb je ongelijk.
Vind ik nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Op zn minst nogal overrated. Die schaatster was veel beter.
Het zijn niet echt van die stijldans-persoontjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Heeft dat meisje nou een beetje een .. nouja.. ongelukkig dom hoofd?
Ooooohjaa.. glad jochie was datquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het zijn niet echt van die stijldans-persoontjes.
Dat jongetje toen knipoogde constant naar het publiek
Jupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |