Heldquote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb in een pluimveefabriek gewerkt, ik kan deze zaak wel relativeren.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mensen die vlees eten maar huilen om dit soort berichten
Ik wil je wel adviseren te beginnen met een goed icoontje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Moet ik ook eens proberen ;P
Kikkers opblazen. Onhandig vissen, de haak er met mond en al uittrekken.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:46 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Best errug! Maar wie heeft niet de poten van een kikker af gesneden en de vinnen van vissen? Hoewel dat op deze leeftijd wel wat zieker zou zijn.
Xx
ikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:46 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Best errug! Maar wie heeft niet de poten van een kikker af gesneden en de vinnen van vissen? Hoewel dat op deze leeftijd wel wat zieker zou zijn.
Xx
Ik. Ook op jonge leeftijd nooit de behoefte gevoeld zo'n diertje te martelen, in tegendeel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:46 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Xx
Geen last van gehad gelukkig. Heb helemaal geen tijd om elke week naar de GGZ te moeten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:46 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Xx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |