quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:23 schreef noodgang het volgende:
Nieuw koffietopicDaar pakken we een biertje op!
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:23 schreef noodgang het volgende:
Nieuw koffietopicDaar pakken we een biertje op!
Dat is wel vroeg, zeker op een zondag!!quote:Op zondag 17 mei 2015 10:40 schreef jodelahity het volgende:
Ik nu mijn 3e maar ben ook al sinds 5:00 op weer
Een vrouw brulde nogal op straat naar onze onderburen. Kan daarna niet weer in slaap vallen dus jaquote:Op zondag 17 mei 2015 12:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg, zeker op een zondag!!
Ik begin ook maar met een bak koffie!
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Een vrouw brulde nogal op straat naar onze onderburen. Kan daarna niet weer in slaap vallen dus ja
Ik zit nu aan mijn eerste pilsje, wat is er mis met mij?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat geeft niks jongen, leeg je hart wij zijn er voor je!
Niks komt helemaal goed meidquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zit nu aan mijn eerste pilsje, wat is er mis met mij?
Laat gemaakt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jeetje ik pas aan m'n eerste nu.![]()
Ow ow ow. Heb je ook een bedwarmer of dat niet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee dat niet was gewoon niet heel vroeg op.
Haha nee dat niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:55 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow ow ow. Heb je ook een bedwarmer of dat niet?
Drink je ook nog wat anders?quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
De dag is nog jong, komen nog wel een paar bakkies bij
Water, thee 's avonds bier of wijn soms. Voor de rest niet gek veel.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:10 schreef Geerd het volgende:
We hadden wat leuks bedacht begin van de week alleen je gaf niks bloot whehe
Supermarkt zou open moeten zijn tot 18:00? Dat is ie elders namelijk wel.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef Geerd het volgende:
Ohw laat maar alles dicht natuurlijk![]()
![]()
Kansloos
Iets met 2e pinksterdagquote:Op maandag 25 mei 2015 15:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Supermarkt zou open moeten zijn tot 18:00? Dat is ie elders namelijk wel.
#4 hier geloof ik.
Geen Jumbo in de buurt? Enfin. Er zijn genoeg andere manieren om aan je natje en je droogje te komen natuurlijk.quote:
1e!! Nee zelfs de Jumbo is dichtquote:Op maandag 25 mei 2015 15:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geen Jumbo in de buurt? Enfin. Er zijn genoeg andere manieren om aan je natje en je droogje te komen natuurlijk.
Ik bedoelde dat die exacte pads op zijn nu.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het is nogal wat om te zeggen dat iets je laatste zal zijn hoor
Lol, noobquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die exacte pads op zijn nu.
Minstens een liter dus? Anders is het een pulletje hè 1e nu vroeg beginnen vandaag ach ook vroeg weekend een keertjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef SeanFerdi het volgende:
Latte Machiato in een bierpul![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oeh, frisse lucht zal wel fijn zijn dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ben al een hele week niet buiten geweest, net de balkondeur opengedaan en even wat lucht gesnoven.
Ja dat is zeker fijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oeh, frisse lucht zal wel fijn zijn dan?
Ik begin het weekend ook maar met een bakje koffie
Balkondeurtjes nu toch ?? Of waar hebben we het over??quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ben al een hele week niet buiten geweest, net de balkondeur opengedaan en even wat lucht gesnoven.
De deur van het balkon.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Balkondeurtjes nu toch ?? Of waar hebben we het over??
Aah okéquote:
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 31 mei 2015 10:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
1, filterkoffie. Alleen jammer dat dat ding niet warm werd.
Dat ook, maar doelde meer op het niet warm wordenquote:Op zondag 31 mei 2015 10:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bedoel je het opdrinken? Dat lukt wel, gewoon doen alsof het ijskoffie is.
Ik merkte het pas toen ik begon te drinken terwijl dat ding toch best even had aangestaan. Misschien is ie stuk of anders weet ik niet wat ik verkeerd doe.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ook, maar doelde meer op het niet warm worden
Altijd ff kijken hoeveel watt dat ding trekt, net als bij stofzuigersquote:Op zondag 31 mei 2015 10:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik merkte het pas toen ik begon te drinken terwijl dat ding toch best even had aangestaan. Misschien is ie stuk of anders weet ik niet wat ik verkeerd doe.
Kijk eens aan de onderkant ?Zit vast wel een stikker met hoeveel wat etcquote:Op zondag 31 mei 2015 14:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
2, weer koud, stom ding. Ik voelde eraan en het was toch echt warm, maar de koffie blijkbaar weer niet.
Got ya!!!quote:Op zondag 31 mei 2015 14:39 schreef Scuidward het volgende:
Ik dacht, wow, interessant. Blijkt het simpele koffie te zijn
Succes!! En onder voorbehoud alvast proficiatquote:Op maandag 1 juni 2015 07:00 schreef jodelahity het volgende:
Eerste koffie.
Straks scriptie en animatie inleveren en dan alleen nog over 3 week even te presenteren en dan klaar met de opleiding
En wat ben je dan ? 1e opquote:Op maandag 1 juni 2015 07:00 schreef jodelahity het volgende:
Eerste koffie.
Straks scriptie en animatie inleveren en dan alleen nog over 3 week even te presenteren en dan klaar met de opleiding
Junior communicatie-adviseur. Maar mijn opleiding was nogal breed, grafisch werk, websites, communicatie enzovoort. De opleiding heet: communicatiesystemen.quote:
Aah moet vast wel een Job in te vinden zijnquote:Op maandag 1 juni 2015 16:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Junior communicatie-adviseur. Maar mijn opleiding was nogal breed, grafisch werk, websites, communicatie enzovoort. De opleiding heet: communicatiesystemen.
En ik ga nog maar eentje pakken, ben best moe eigenlijk nu.
Dat is ook niet relax, wel fijn dan dat je 's ochtends niet vroeg op moet!quote:Op woensdag 3 juni 2015 04:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Geen oog dicht gedaan vannacht.Hopelijk lukt het slapen straks nog, 's ochtends lukt het meestal wel.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:55 schreef noodgang het volgende:
Ik begin maar weer gewoon met koffie vandaag!!
Ik voelde mij al een beetje in de steek gelatenquote:Op maandag 8 juni 2015 03:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had gisteren een filter koffie op en een koffie chocolade in de Emté. Beter laat dan nooit melden toch?
Kan je ook niet slapen? Ik heb de hele tijd liggen woelen, toen maar m'n bed uitgegaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 03:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik voelde mij al een beetje in de steek gelaten
Ik moet nog slapenquote:Op maandag 8 juni 2015 03:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Kan je ook niet slapen? Ik heb de hele tijd liggen woelen, toen maar m'n bed uitgegaan.
Ga je nou de hele dag niet meer slapen tot 11? Ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2015 03:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Kan je ook niet slapen? Ik heb de hele tijd liggen woelen, toen maar m'n bed uitgegaan.
Jawel straks in de ochtend denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 04:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga je nou de hele dag niet meer slapen tot 11? Ofzo?
Ohw oké lig er net in lekker pitten nu. Slaap wel alvast !!quote:Op maandag 8 juni 2015 04:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jawel straks in de ochtend denk ik.
Slaap lekker!quote:Op maandag 8 juni 2015 04:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw oké lig er net in lekker pitten nu. Slaap wel alvast !!
Kiosk of broodzak haal ik vaak idd 15 cent, in de verblijven hebben we ook goede koffie beetje de zelfde machines als bij de kiosk en dat is gratis. Maar kom ik nooit zo vaak vind het altijd wel mooi beetje in de hal staan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:22 schreef Scuidward het volgende:
Zojuist de 4e en laatste op.
Waar scoor jij je bakkies troost Geerd? Kiosk? Of moet het treinpersoneel helemaal naar de kantine?
Zou ik ook hebben gedaan, meestal is mijn 1e kopje op zaterdag van de Kiosk.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kiosk of broodzak haal ik vaak idd 15 cent, in de verblijven hebben we ook goede koffie beetje de zelfde machines als bij de kiosk en dat is gratis. Maar kom ik nooit zo vaak vind het altijd wel mooi beetje in de hal staan.
Chiki uhh mensen kijken, en dan krijgen we ook nog elke maand 10 euro koffie geld
Ja joh krijgt altijd wel vragen etc mooi man beetje ouwehoeren altijd, heerlijk vrij beroep mijn manager zie ik misschien 3x per jaar.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben gedaan, meestal is mijn 1e kopje op zaterdag van de Kiosk.
Mensen kijken ook mooi. Ze zullen jou ook snel zien in je outfit.
Proost!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gefeliciteerd! Ik ga nu aan m'n eerste beginnen.
Goed hersteld alsnogquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oeps had m'n enige koffie van vandaag niet gemeld. Alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |