Mogelijkquote:Op zondag 17 mei 2015 15:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Om FMT wat leven in te blazen mag ik hopen
quote:
quote:
Oh wow, dat is nog best snel gegaan, toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, het is zover. Morgen wordt ik geopereerdWish me luck!
Spannend! Fijn voor je, succesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, het is zover. Morgen wordt ik geopereerdWish me luck!
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
in plaats van een budha 8)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:12 schreef wyccie het volgende:
Heel veel succes!
Binnenkort ben je een jonge, strakke god!![]()
Hehe, doe rustig aan en laat gauw weten hoe het gaat.
Succes Dragonmeneer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Zeg je alleen maar omdat je anaalridder bent.quote:
Morgen DF opengemaakt? Ow gezien de tijd is het misschien zelfs al voorbij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, maar Eggsy wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zeg je alleen maar omdat je anaalridder bent.
Ik wacht in spanning af.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:53 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga proberen een lekkere vage post-narcosepost te typen morgen
Wel goed gegaan dus?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
I'm back bitchezz
Gaat redelijk goed nu, wel wat misselijk en pijn, maar het is goed te dragen.
Morfinequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
I'm back bitchezz
Gaat redelijk goed nu, wel wat misselijk en pijn, maar het is goed te dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |