Mani spreekt de waarheidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
ik krijg tegengestelde informatie dit is erg verwarrend voor mij als user
Ik denk dat Kruijswijk vanochtend een aantal radijsjes heeft gegeten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die onzin van Genee hier dus ook al
Weggespoeld met wat Radlerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat Kruijswijk vanochtend een aantal radijsjes heeft gegeten.
Sporza.be is live, had wel ingeschat dat je zelf in staat was op tv te kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
ik krijg tegengestelde informatie dit is erg verwarrend voor mij als user
Niet relevant.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:44 schreef Marcoss het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 16-05-2015 om 13:39:17#giro - de 11 achervolgers Betancur-Pellizotti-Bongiorno-Samoilau-Reichenbach-Niemec-Intxausti-Finetto-Danielson-Zakarin-Vandewalle reageer retweet
OOO OOO TOMAAAAATTTT FIJNE VRUCHT OM IN TE BIJTEN!!!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat Kruijswijk vanochtend een aantal radijsjes heeft gegeten.
De dood of de gladiolenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon keihard tegen de teamorders van Jan Boven ingaan om te blijven strijden voor de 30ste plek, en vol voor de zelfmoordaanval gaan.
Ik heb Zakarin voor het eerst deze giro niet opgesteld in een niet-sprintersetappequote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:12 schreef DeeBee het volgende:
Godver, Zakarin begint te beesten. Ik had Ilnur toch gewoon elke etappe moeten opstellen!
En alle slechte grappen ten spijt, bewonderenswaardig dat Krachtwijk ten aanval trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |