Lees mijn berichtenmaar ver terug schat..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij roep je dat juist al vanaf het begin?
Bij Boulevard zeiden ze dat Anouk op Ibiza isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:54 schreef Greys het volgende:
Benieuwd of Anouk alsnog komt, maandag ofzo. Dat ze gewoon niet zo lang thuis weg kon blijven van haar kindjes en ze is heel verliefd enzo
Ohquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:56 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Bij Boulevard zeiden ze dat Anouk op Ibiza is
En het beeld van Anouk als lieve huismoeder die bij de kindjes blijft gaat het raam weer uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:56 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Bij Boulevard zeiden ze dat Anouk op Ibiza is
De kindjes zijn mee om te party-en, snap dat dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En het beeld van Anouk als lieve huismoeder die bij de kindjes blijft gaat het raam weer uit.
* Roger_Epiales loopt naar buiten om eerdergenoemde beeld helemaal stuk te slaanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De kindjes zijn mee om te party-en, snap dat dan.![]()
Dit zegt echt niet veel hoor, vorig jaar kwam Nederland volgens deze poll als 9e in de halve finale, en we weten hoe dat eindigdequote:
Caro is mijn smaak ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:30 schreef Cee het volgende:
Alsjeblieft geen Caro. Die laatste paar nummers van haar klinken alsof iemand constant winden laat.
En dat was vlak voor generale repetitie..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zegt echt niet veel hoor, vorig jaar kwam Nederland volgens deze poll als 9e in de halve finale, en we weten hoe dat eindigde
Dit is de perspoll, dat is heel iets anders dan die andere pollquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:06 schreef ato het volgende:
Maar positief denken jongens,Nederland stond zeer laag in deze pol.maar stijgt nu wel..
Die zijn er al een week lang, iedere dag een liedje.quote:
En die gaan toch wel door ben ik bangquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:04 schreef Greys het volgende:
Het enige dat mij intens gelukkig maakt aan elk scorebord is dat Finland elke keer onderaan staat.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:09 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Servië op 5zo duidelijk dat deze poll van de fans is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |