daar heb je toch alleen zilversmederijen?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
In plaats daarvan hebben we geluncht in Schoonhoven.
En een terras aan het water.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:59 schreef lipje het volgende:
[..]
daar heb je toch alleen zilversmederijen?
Edelstenenbuurt is bij mij aan de overkantquote:Op zondag 24 mei 2015 15:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
En een terras aan het water.
Hoe was het park? Ik ben er nog nooit geweest zie ik, alleen in de buurt (vrienden in B&R).
Ah zo, wij waren aan andere kant, Westpolder. De fietsroute van Gouda naar daar is voor het grootste deel oninteressant helaas.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Edelstenenbuurt is bij mij aan de overkantPark is langgerekt, en bij mij zit wat grasveldjes, een hardlooprondje (geasfalteerd) en een grote speelplaats. Verderop is het zwembad, een evenementenveld en het herdenkingsbos, het laatste deel ben ik nog niet geweest, maar das dan al 3km verderop
Da's inderdaad de enige route die niet langs een snelweg of over lelijke industrieterreinen loopt. Verder wordt het tussen Gouda en Zoetermeer steeds meer volgeplempt met inspiratieloze dozen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:29 schreef lipje het volgende:
De sluis uit en de polder via Waddinxveen in, dan bij moerkappelle de rottemeren op en kom je bij de andere rand van het dorp uit. Even een stukje door het dorp fietsen en je bent bij het park. Dan heb je een leuk stukje fietsen gehad
Schoonhoven is tof.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
In plaats daarvan hebben we geluncht in Schoonhoven.
en zilversmidstudentesquote:Op zondag 24 mei 2015 15:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
En een terras aan het water.
Hoe was het park? Ik ben er nog nooit geweest zie ik, alleen in de buurt (vrienden in B&R).
Dat zgt niet veel goedsquote:Op zondag 24 mei 2015 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is bijna Hanna haar bijnaam op Duitse festivals
heeft te maken met hoe dreads er uit zien als je ze voor het slapen gaan in een doek wikkelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heeft te maken met hoe dreads er uit zien als je ze voor het slapen gaan in een doek wikkelt.Ja ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Hier inmiddels wel.quote:
jij zit in Annaland?quote:
Om dat te verwerken wil je dan even lekker krassen natuurlijk, maar ja, je kunt geen scheermesjes kopen. Wat een teleurstelling toch.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:39 schreef Erasmo het volgende:
Eeeeen de supermarkt waarvan ik dacht dat ie open was vandaag is toch dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |