Bah, beschouw mijn 17 mailtjes, 12 pm's en whatsappjes dan maar als niet-verzondenquote:
Ik vroeg mij al af waar het voicemailbericht bleef!quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bah, beschouw mijn 17 mailtjes, 12 pm's en whatsappjes dan maar als niet-verzonden
Vanavond om 21.00 weer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar het voicemailbericht bleef!
op google 'fok med pta' invullen en je hebt mquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:14 schreef densmee het volgende:
[..]
goeie grap, maar je hebt weinig te doen als je die ouwe topics terug gaat zoeken
Moet jij niet werken van je baas?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op google 'fok med pta' invullen en je hebt m
Wow hackerquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op google 'fok med pta' invullen en je hebt m
sorry chef ik ga weer aan het werkquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet jij niet werken van je baas?
Radio maken voor dummies.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Over een maand mijn debuut als radiomaker. Nog even snel het boek 'teksten schrijven voor radio en tv makers' lezen![]()
quote:
maakt Fristie radio? Ik weet dat ie broodjes baktquote:
Dat kan ik beamen als recidiverend etherpiraat.quote:
Wat? Je komt niet eens uit het noordoosten!quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen als recidiverend etherpiraat.
Whehe, jongeh, de RCD heeft wat zooi mijn pandjes uit gesleept in de tijdquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat? Je komt niet eens uit het noordoosten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |