Oeupsquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:20 schreef Anne het volgende:
[..]
InjectieGeen bloedprikken.
En om de 4 weken ongeveer. Ben nog een beetje een het uitvogelen wanneer ik ze moet laten zetten.
Ah, okay, da's minder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Bloedonderzoek. Bleek te weinig vitamine D aan te maken. En wil weten hoelang ik die rommel moet innemen. En vanwege erfelijke dingetjes.
Vitamine D niet hoor. Dat is er voor je botten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vitamine D is ook belangrijk voor je geluksgevoel.
Wat was dat een verschil toen ik die injecties kreeg inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Vitamine D niet hoor. Dat is er voor je botten.
B12 wel kan ik je vertellen.
Die brengen ongelukquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:10 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denk je van een B100 injectie.
Hoe zit dat met bellen in een kano, zelfde als op de fiets?quote:
Is het nu B honderd of B één nul nul?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:10 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denk je van een B100 injectie.
het is er niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het nu B honderd of B één nul nul?
het was B100quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij zei B één nul nul.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wasgebeurd met Klonk?quote:
Huh, Anne kan toch gewoon halve uurtjes te laat komen?quote:
goeie grap, maar je hebt weinig te doen als je die ouwe topics terug gaat zoekenquote:
Gelukkig kan je nog wel reageren tot 2 augustusquote:
Nee, geen oorzaak gevonden (nog niet zover ik weet). Maar aangezien ik vaak spierkrampen en verlies van spierkracht had kan het door het tekort komen. Maar eens even bellen vanmiddag.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, okay, da's minder.
En hebben ze de oorzaak wel kunnen vinden van het te weinig aanmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |