Als de camera van achter schiet staat het wel goed dusquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat er EVOL ipv LOVE komt te staan, da's gewoon
Mmhm... het wordt bijna haar signaturequote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:06 schreef Jane het volgende:
Ach, ze kan natuurlijk altijd nog haar vertrouwde legerjasje over de jurk aandoen.
En dan trekt ze gewoon de scheur aan, wedden?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:06 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft De Pannecoucke dit allemaal bedacht.
Want iedereen is nu benieuwd wat ze nou ECHT aan heeft dinsdag
Ja. Ergens zou ik dat dus dan wel weer tof vindenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan trekt ze gewoon de scheur aan, wedden?
Ik snap niet dat 'De Pannecoucke' zijn reputatie op het spel wil zetten. Als dit echt mislukt, dan krijgt hij sowieso een stormlading aan kritiek en dan zal de kans kleiner worden dat ze 'm vorig jaar nog gaan vragen...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:04 schreef aarontje112 het volgende:
Songfestivalweblog:
Trijntje heeft een goede tweede repetitie achter de rug in de Wiener Stadthalle. Ze droeg deze maal een andere jurk dan afgelopen maandag. Ook de backings hebben andere kleding aan en er is blijkbaar goed geluisterd door de opmerkingen uit het Nederlandse kamp wat betreft de regie. Het geheel kwam veel beter in beeld al moeten we geen spetterend optreden verwachten. Trijntje droeg bij de derde opvoering weer wat anders, namelijk een rood jasje. Het blijft dus tot maandag een verrassing voor welke kleding gekozen gaat worden.
Jij hebt toch contacten daar? Zorg dat 'ie het vraag met de persconferentiequote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:08 schreef Greys het volgende:
Dat ze nu iedereen afleiden met outfits en dat dinsdag er ineens wel realityshit is qua beelden enzo.
Kan het me niet voorstellen, dat lijkt me echt te trickyquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:08 schreef Greys het volgende:
Dat ze nu iedereen afleiden met outfits en dat dinsdag er ineens wel realityshit is qua beelden enzo.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Als de camera van achter schiet staat het wel goed dus.
Op hoeveel seconden in het filmpje zie je dat? Ik zie het nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er wordt niet van achter geschoten, dus er staat gewoon EVOL.
Ja maar dat zal ergens een keer getest moeten zijn voor dinsdag, zeker bij de jury rehearsal. En ze waren nu al te lang bezig met de outfits, dus dat zou nooit wat kunnen worden zonder laaaaaang oefenenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:08 schreef Greys het volgende:
Op een gegeven moment draaien die koeien zich 5 seconden om.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Op hoeveel seconden in het filmpje zie je dat? Ik zie het niet
De vuist is terugquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er wordt niet van achter geschoten, dus er staat gewoon EVOL.
Hoor, die man krijgt een budget en moet ermee werken, that's it. En hij zal niet zo goed in de slappe was zitten dat hij alles maar kan weigeren. Ik zie Ilse er wel voor aan er uit eigen middelen geld in te hebben gestoken (net als Gordon).quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:08 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik snap niet dat 'De Pannecoucke' zijn reputatie op het spel wil zetten. Als dit echt mislukt, dan krijgt hij sowieso een stormlading aan kritiek en dan zal de kans kleiner worden dat ze 'm vorig jaar nog gaan vragen...
Op 2:06quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Op hoeveel seconden in het filmpje zie je dat? Ik zie het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |