Dat is juist de bedoeling van Meerkat / Periscope. Dat je direct kunt streamen van mobiel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:35 schreef Greys het volgende:
Oh die periscoop dingetjes zijn idd gewoon vanuit de zaal gefilmd
Dus daar zie je het camerawerk van de trijn ook niet op.
En ze lopen een paar seconden achterquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:35 schreef Greys het volgende:
Oh die periscoop dingetjes zijn idd gewoon vanuit de zaal gefilmd
Dus daar zie je het camerawerk van de trijn ook niet op.
België wordt ook nogal afgekraakt, dat gaat hem waarschijnlijk niet meer worden voor een topklassering.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Gefilmd vanaf een mobieltje zelfs
België schreeuwt wel veel, dan schreeuwt Trijntje mooier
De winnaar voor dit jaar.quote:
Hahahahahaha, maar die houden ook dan van Eurovisie schlagersquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:38 schreef Greys het volgende:
Die mannen denken dat België niet doorgaat.
JA DAG.
Dus denken ze er hetzelfde over als over ons, en aangezien België zeker door zal gaan... vul maar in.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:38 schreef Greys het volgende:
Die mannen denken dat België niet doorgaat.
JA DAG.
Maar ik ben zo in de war Roozj... want ik LOVE België en ik vind Nederland niks en ze zeggen er hetzelfde overquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus denken ze er hetzelfde over als over ons, en aangezien België zeker door zal gaan... vul maar in.![]()
Zwaktebodquote:
Dat doen ze expres, om ons gek te maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ben zo in de war Roozj... want ik LOVE België en ik vind Nederland niks en ze zeggen er hetzelfde over
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 11:39:06Andere jurk voor Trijntje!!! #songfestival reageer retweet
Waarschijnlijk wel een betere optie, kun je in ieder geval nooit zeggen dat het daar aan gelegen heeftquote:
En over 10 jaar zeg je dat het gedoe met de jurk teveel aandacht en tijd heeft gekost om een topklassering te halenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een betere optie, kun je in ieder geval nooit zeggen dat het daar aan gelegen heeft
twitter:escXtra twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 11:40:54@Trijntje_O backing vocalists changed outfits- ( rear view) stand by for dress news!... Sim #eurovision #netherlands http://t.co/ZDFtCPfHg9 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |