abonnement Unibet Coolblue
pi_152616167
quote:
Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along

Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.

Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."

"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."

'Alles geven'

De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."

Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.

De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''

Winnen

Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."

"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_152616185
Omg het is bijna zover!!
pi_152616191
Ik heb het management van Lisa Lois gestalkt :$
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:09:56 #4
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152616212
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou daar begon het dus nét een beetje op te gaan lijken na de vorige twee...
Maar wie weet helpt het alsnog dat Trijntje meedoet. Anouk, TCL, Trijntje, wie weet wie er dan volgend jaar wil. In elk geval, wat Pisces zegt, niet meer de Sienekes van deze wereld alsjeblieft.
Ja, maar dan moet ze het niet te slecht gaan doen.
Anders gaat iedereen weer twijfelen en denken dat het slecht is voor de carrière enzo. Want face it, als Trijntje heel slecht scoort wordt ze platgebrand door 'de Nederlanders', dat risico gaan anderen dan niet nemen natuurlijk.

Serieuze Nederlandse artiesten hebben niet zo'n hoge pet van zichzelf op dat ze er wel vanuit gaan dat zij wél succesvol kunnen zijn. Anouk had dat wel en dus ging zij ervoor, resultaat is bekend. ;)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152616242
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:09 schreef Unites het volgende:
Lisa Lois
Ze kan ook een gevoelig optreden afleveren met haar broerlief Chris op het ESC. Chemie zullen ze vast hebben samen :D
pi_152616255
Zul je zien dat ze straks een paar andere camerabewegingen doet en verder niks :')
pi_152616264
Maar het loopt wel wat uit, Armenië doet nu de laatste ronde terwijl België al bezig had moeten zijn
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 mei 2015 @ 11:12:43 #8
163650 Greys
pi_152616278
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar ook de komst van Trijntje is geen schande, dus wie weer poetst zij ook een klein beetje mee aan het imago.

Anouk moet zich gewoon schamen :') Die kan beter.
Ja dat Anouk het goed heeft gevonden dat Trijntje dit nummer koos snap ik echt niet :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152616279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:11 schreef Mestras het volgende:

[..]

Ze kan ook een gevoelig optreden afleveren met haar broerlief Chris op het ESC. Chemie zullen ze vast hebben samen :D
Ik heb wel een gevoelig nummer geschreven :P

Beetje zware boodschap misschien :P
Duister in het begin, soort rustige jazz, daarna de overgang naar meer gospel met veel uithalen en kei harde muziek :$
  Moderator vrijdag 15 mei 2015 @ 11:12:51 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_152616282
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:12 schreef aarontje112 het volgende:
Maar het loopt wel wat uit, Armenië doet nu de laatste ronde terwijl België al bezig had moeten zijn
Dat is jammer, ik moet om 12 uur weg
pi_152616284
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet ze het niet te slecht gaan doen.
Anders gaat iedereen weer twijfelen en denken dat het slecht is voor de carrière enzo. Want face it, als Trijntje heel slecht scoort wordt ze platgebrand door 'de Nederlanders', dat risico gaan anderen dan niet nemen natuurlijk.

Serieuze Nederlandse artiesten hebben niet zo'n hoge pet van zichzelf op dat ze er wel vanuit gaan dat zij wél succesvol kunnen zijn. Anouk had dat wel en dus ging zij ervoor, resultaat is bekend. ;)
Het levert ook zelden echt iets op. Die jubelende Tukker heeft er succes door gekregen, maar gemiddeld gezien is er zelden nut aan een deelname. Dus een goeie artiest wil gewoon echt niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152616286
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:11 schreef aarontje112 het volgende:
Zul je zien dat ze straks een paar andere camerabewegingen doet en verder niks :')
Hopelijk niet :P
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:13:00 #13
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152616288
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat komt in babystapjes, ik ben geloof ik nog zo blij met de laatste 2 jaar dat ik dit jaar Trijntje wel kan hebben. Geen orgels meer, dat is al een hele verbetering, en wie weet volgend jaar...
We hebben iig 3 jaar op een rij goeie zangers/zangeressen. ^O^
Dat orgel was wel een dieptepunt idd, de enige keer dat ik de neiging had om ergens in een hoekje weg te kruipen tijdens het Nederlandse optreden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152616307
cornaldm twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 11:12:43 Regisseur Hans Pannecoucke gaat zo nieuwe dingen uitproberen tijdens repetitie @Trijntje_O #songfestival #wenen reageer retweet
pi_152616319
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat orgel was wel een dieptepunt idd, de enige keer dat ik de neiging had om ergens in een hoekje weg te kruipen tijdens het Nederlandse optreden.
Omg, dat vond ik nog best leuk hoor :$
pi_152616324
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat Anouk het goed heeft gevonden dat Trijntje dit nummer koos snap ik echt niet :D
Misschien vindt ze het echt oprecht bij Trijn passen, maar dan denk ik, alsof ze in Total Touch dit soort bagger zong. :? Daar zaten ook veel leukere liedjes tussen.

Misschien zei Trijn wel dat ze idd met catchy meuk wilde gaan. Dat is idd geslaagde dan :D :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 mei 2015 @ 11:15:22 #17
163650 Greys
pi_152616341
Ergens vind ik het stom dat uitgerekend :r Cornald Maas :r nu kennelijk de leuke dingen mag verklappen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 mei 2015 @ 11:15:39 #18
163650 Greys
pi_152616350
Songfestivalweblog zit de repetities live te streamen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152616358
Misschien denkt Anouk: ach, ik heb mezelf al bewezen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_152616362
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:15 schreef Greys het volgende:
Ergens vind ik het stom dat uitgerekend :r Cornald Maas :r nu kennelijk de leuke dingen mag verklappen.
Ons Cornald.
pi_152616364
Ik krijg ook jeuk van Cornald.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152616381
Ik vind eigenlijk dat Anouk een commentator moet worden :$
Dat zou naast hilarisch ook goed zijn denk... beetje inhoudelijk ook.
pi_152616394
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:15 schreef Greys het volgende:
Ergens vind ik het stom dat uitgerekend :r Cornald Maas :r nu kennelijk de leuke dingen mag verklappen.
Oh ik vind Cornald op zich best wel goed commentaar geven. Nog altijd beter dan Daniel Dekker :r of Jan Smit :r. Maar zelf zou ik het beter doen :P
pi_152616395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:15 schreef Fascination het volgende:
Misschien denkt Anouk: ach, ik heb mezelf al bewezen.
Ze stuurt zoveel mensen een liedje toe, dus wellicht boeit het haar allemaal geen fluit. Maar wilt Trijn dan ook niet met iets beters. Wat vindt broer Tjeerd er eigenlijk van? :D Of houden die gewoon van die lekkere catchy sfeer van ESF.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152616403
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:16 schreef Unites het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Anouk een commentator moet worden :$
Dat zou naast hilarisch ook goed zijn denk... beetje inhoudelijk ook.
Mwah, denk niet dat ze daar in uitblinkt. :') "Jezus, wat een sukkel, zeg." Zoiets krijg je dan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')