Het kan erger. Ik moet op mn loon wachten. Dat is de 26ste. En dan moet ik een videokaart bestellen. Die wordt geleverd als wij allebei werken zijn. Dus die komen de dag erna opnieuw. En dan zijn we denk ik ook allebei werken. Dus dan ligt ie de dag erna op het postkantoor. En dan moet ik hopen dat ik op tijd klaar ben met werken dat dat klotepostkantoor nog niet dicht is.quote:
En dan vooral niet lezen om spoilers te voorkomen, dat gaat interessant worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het kan erger. Ik moet op mn loon wachten. Dat is de 26ste. En dan moet ik een videokaart bestellen. Die wordt geleverd als wij allebei werken zijn. Dus die komen de dag erna opnieuw. En dan zijn we denk ik ook allebei werken. Dus dan ligt ie de dag erna op het postkantoor. En dan moet ik hopen dat ik op tijd klaar ben met werken dat dat klotepostkantoor nog niet dicht is.
Dus dat zal voor mij wel tegen de 30ste lopen voordat ik aan de slag kan helaas
Gelukkig krijg ik wel volgende week al mn collectors edition strategy guide met artbook erbij enzo.
Alsof ik daar wat aan heb zonder die game. Dat gaat een kwelling worden
Mail ff naar intertoys met de foto van het bonnetje wat een paar posts terugstaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:05 schreef Scrummie het volgende:
Net bij Intertoys geweest hier maar helaas.
Kun je het niet op jouw of haar werk laten bezorgen? Of op een afhaalpunt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het kan erger. Ik moet op mn loon wachten. Dat is de 26ste. En dan moet ik een videokaart bestellen. Die wordt geleverd als wij allebei werken zijn. Dus die komen de dag erna opnieuw. En dan zijn we denk ik ook allebei werken. Dus dan ligt ie de dag erna op het postkantoor. En dan moet ik hopen dat ik op tijd klaar ben met werken dat dat klotepostkantoor nog niet dicht is.
Gelukkig krijg ik wel volgende week al mn collectors edition strategy guide met artbook erbij enzo.
Dat is een understatement denk ikquote:
Same here. Alles is ook niet goedkoop nu met die dollarkoers...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maar die gast had ook foto's van de game zelf...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja je kan ook de pre-order voluit betaald hebben....
Oke...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar die gast had ook foto's van de game zelf...
Die heeft hem ff gesmokkeldquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:32 schreef 7nightwing7 het volgende:
En we hebben hem. Ps4 premium edition. Opgepikt bij de Bart Smit. Kennis van me werkt daar.
Uit het magazijn gehaald. Ze lagen nog niet in de schappen. I'm luckyquote:
GRRRR!!! Maandagochtend het vliegtuig op, en pas zaterdag om 8 uur terug, en dan eerst slaap inhalen om nadien naar een verjaardagsfeest te gaan. Enige voordeel is dat ik zaterdagavond misschien nog wat last ga hebben van jetlag en een stuk in de nacht zal wakker zijnquote:
Dat was Witcher 1. Ik wil voornamelijk het wisselen tussen quick, heavy en group style weer terug zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef 2dope het volgende:
Wat ik me kan herinneren van de combat in Witcher 2 is dat je combo's op een of andere manier doorliepen en je ze ook kon chargen ofzo? Je had dan iets van 8 combo-moves achter elkaar, maar als je de attack-knop ingedrukt hield en na twee seconden losliet, kreeg je de derde combo-move uit de reeks? Klopt dat of lul ik uit m'n nek? Is dat in deel 3 weer hetzelfde? Vond 't geniaal werken namelijk. Vooral met Harpies kapot hakken
Hmm nee ik bedoel wel deel 2. Je had een 8-hit-combo-followup, die je volgens mij dan moest/kon afwisselen tussen light en heavy. Je kon wel gewoon button-mashen ipv getimed drukken. Ik kan me herinneren dat wanneer je dan bijv. light/heavy/light had gedaan, de volgende aanval de (specifieke) vierde aanval uit de combo-reeks was - ook als je tussendoor had gedodged. Het mechanisme beviel me bijzonder goed iig.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat was Witcher 1. Ik wil voornamelijk het wisselen tussen quick, heavy en group style weer terug zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |