Ja, maar het gaat er niet eens zo zeer om dat die vrouwen dat gedaan hebben. Ik denk eerder dat de mannen die hier over klagen omdat 'zij ook niet zo zijn' vooral niet zo zijn omdat ze die mogelijkheid niet hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:16 schreef Piethur het volgende:
[..]
Het is toch wel een heerlijk onzeker topic hier, een beetje man kan zulke dingen toch uitstekend in perspectief plaatsen. Ik heb het er van genomen en mijn vriendin heeft dit ook gedaan, nou ja prima toch!?
Dit idd, denk ook dat het een soort onzekerheid is waarbij er angst is voor de situatie dat 'de slet' in kwestie heel snel zou vreemdgaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er niet eens zo zeer om dat die vrouwen dat gedaan hebben. Ik denk eerder dat de mannen die hier over klagen omdat 'zij ook niet zo zijn' vooral niet zo zijn omdat ze die mogelijkheid niet hebben.
Dat is wat ik om me heen zie, en ik denk inderdaad wel dat er meer achter zit als een meisje (of jongen) veel bedpartners heeft gehad. Hoeft niet per se onzekerheid te zijn, kunnen meerdere redenen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Vind dit een beetje onzin, ik ken een hoop vrouwen die heel onzeker zijn en aandacht willen, dat hangt niet zo aan het aantal bedpartners.
Heb het idee dat men bij vrouwen met meer bedpartners een beetje spijkers op laag water zoekt. Altijd er een (negatieve) reden aan moeten verbinden. Dus is iemand onzeker dan komt het daardoor, heeft iemand ergens een slechte ervaring in het leven dan komt het daardoor. Er wordt echt gezocht naar onregelmatigheden om maar een negatieve reden voor dat gedrag te kunnen vinden.
Maar er is nooit iemand die zegt, dat kind is zo onzeker, daarom is ze kapper geworden. Of ze is zo onzeker, daarom durft ze geen ONS te hebben. Dat terwijl die redenering net zo goed toegepast kan worden en net zo vaak fout zal zitten.
Welkom in KLB jaquote:Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Neverknown het volgende:
7 blz lang voor 90% gelul in de ruimte jezus
Slotje?
Dat is inderdaad een beetje vreemd.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef jodelahity het volgende:
Ik vind mensen die geen tot weinig seks hebben maar van anderen stellen dat die teveel seks hebben wat zielig.
Dat vind ik ook ietwat vreemd. De man/vrouw vergelijk gaat in deze gewoonweg niet op. Van nature verschillen mannen gewoonweg van vrouwen. Mannen zijn jagers. Dat maakt een vrouw overigens niet minder.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er niet eens zo zeer om dat die vrouwen dat gedaan hebben. Ik denk eerder dat de mannen die hier over klagen omdat 'zij ook niet zo zijn' vooral niet zo zijn omdat ze die mogelijkheid niet hebben.
Zie je het ook van degene die niet rondwippen? Of koppel je het dan gewoon niet aan het wel of niet hebben van seks?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat is wat ik om me heen zie, en ik denk inderdaad wel dat er meer achter zit als een meisje (of jongen) veel bedpartners heeft gehad. Hoeft niet per se onzekerheid te zijn, kunnen meerdere redenen zijn.
We hebben het over seks, niet over herten besluipen in het bos om die met een steen dood te slaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:55 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje vreemd.
[..]
Dat vind ik ook ietwat vreemd. De man/vrouw vergelijk gaat in deze gewoonweg niet op. Van nature verschillen mannen gewoonweg van vrouwen. Mannen zijn jagers. Dat maakt een vrouw overigens niet minder.
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:03 schreef erodome het volgende:
[..]
We hebben het over seks, niet over herten besluipen in het bos om die met een steen dood te slaan.
Nou ok, wat jij wil, dan gebruiken we jouw redenering.quote:
Tot hier gelezen. Mooi dat we het eens zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ok, wat jij wil, dan gebruiken we jouw redenering.
Ah, je laat zien wat voor ekte alfaman je bent, schouderklopje hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:20 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Tot hier gelezen. Mooi dat we het eens zijn.
Maar ondertussen heb je nog steeds niet aangegeven of jij een vriendin hebt (tenzij ik er aan voorbij gekeken heb)?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:20 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Tot hier gelezen. Mooi dat we het eens zijn.
Godverdomme statistisch gezien bewezen dat sletten gewoon slechter relatiemateriaal maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:29 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dit idd, denk ook dat het een soort onzekerheid is waarbij er angst is voor de situatie dat 'de slet' in kwestie heel snel zou vreemdgaan.
Dat moet geen ene flikker uitmaken, met je pauperbreitling.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb je nog steeds niet aangegeven of jij een vriendin hebt (tenzij ik er aan voorbij gekeken heb)?
Vindt je werkelijk je ene grafiekje van een onderzoek in nieuw zeeland het ultieme bewijs? Een grafiekje waarbij het grootste deel als maagd het huwelijk ingestapt is, je er dus vanuit mag gaan dat het een samenleving is waar geloof een grote rol speelt?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:01 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Godverdomme statistisch gezien bewezen dat sletten gewoon slechter relatiemateriaal maken.
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:03 schreef erodome het volgende:
[..]
We hebben het over seks, niet over herten besluipen in het bos om die met een steen dood te slaan.
Zo kan ik ook zeggen, ja maar vrouwen zijn verzamelaars, het hoort dat die dus pikken verzamelen.
Je kan het ook zien als een goede wijn, die moet even ademen om echt lekker te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:07 schreef Zith het volgende:
Is hetzelfde als bij een verfrissende Coca-Cola.
Heb je liever een net geopende, sprankelende Coca-Cola, of een Coca-Cola waar al 9 piemels in gedoopt zijn?
Wat klets je nou toch weer meisje.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Vindt je werkelijk je ene grafiekje van een onderzoek in nieuw zeeland het ultieme bewijs? Een grafiekje waarbij het grootste deel als maagd het huwelijk ingestapt is, je er dus vanuit mag gaan dat het een samenleving is waar geloof een grote rol speelt?
Een samenleving waar scheiden voor een fiks deel van de bevolking een groot taboe is?
Ah kijk aan, daar komt het schelden om de hoek kijken zodra het op argumenten te moeilijk wordt. Goed zo jongen, zo laat je je lekker kennen.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dat moet geen ene flikker uitmaken, met je pauperbreitling. [ afbeelding ]
Doe maar eens goed lezen voordat je je in een discussie gaat mengen.
Hahaha, ik doe gewoon precies hetzelfde wat jij doet - iemand persoonlijk aanvallen in plaats van zijn ideeën - maar je bent te achterlijk om het in te zien.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah kijk aan, daar komt het schelden om de hoek kijken zodra het op argumenten te moeilijk wordt. Goed zo jongen, zo laat je je lekker kennen.
IK bepaal of ik me in een discussie meng, niet jij.
Wil je haar doopceel lichten bij de eerste kennismaking? Doe maar eens eeret relaxed als je een meid leert kennen voor je heel krampachtig gaat achterhalen of ze niet al teveel bedpartners heeft gehad, gebaseerd op fragiel ego.
Dit klopt. Er is een uitgebreid onderzoek gedaan door seksuologen naar vrouwen die veel seks hebben gehad en hun verwachtingen en gedrag binnen een relatie.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:01 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Godverdomme statistisch gezien bewezen dat sletten gewoon slechter relatiemateriaal maken.
Voor een fiks deel van de bevolking. Is het je niet opgevallen dat er nogal veel als maagd het huwelijk betreden daar? Kom op zeg, je bent niet dom, je weet best wat dat betekend.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:15 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wat klets je nou toch weer meisje.
http://www.stats.govt.nz/(...)ces_HOTPYeDec14.aspx
[ afbeelding ]
US
Marriage rate: 6.8 per 1,000 total population
Divorce rate: 3.6 per 1,000 population (44 reporting States and D.C.)
http://www.stuff.co.nz/li(...)iscuous-in-the-worldquote:Op maandag 18 mei 2015 15:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Voor een fiks deel van de bevolking. Is het je niet opgevallen dat er nogal veel als maagd het huwelijk betreden daar? Kom op zeg, je bent niet dom, je weet best wat dat betekend.
Vooral een hoop slut shaming namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |