Mag ik eenhandtekening van jou ?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar jij reageert wel heel fel. Kijk dat mag. Ondertussen, in de echte wereld, woon ik samen met een meid waar de meeste gasten 2x naar omkijken, inclusief gasten die daar met hun eigen vriendin of vrouw lopen, waarbij mijn vriendin dus helemaal geen slet is gezien het beperkte aantal bedpartners, dus ik denk zomaar dat het soort vriendin heb dat jij heel graag wil hebben, dus vooralsnog doe ik toch echt iets goed, ongeacht hoe graag een kinderachtig figuur ook wil dat het anders is.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:57 schreef CoolGuy het volgende:
Is het niet gewoon zo dat de mannen die hier een probleem mee hebben mannen zijn die zelf nog niet al te veel bedpartners gehad hebben en zich min of meer een beetje bedreigd voelen?
Kan je niet gewoon respect voor vrouwen hebben? Is dat geen optie?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:39 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het altijd zo is dat meiden die veel jongens hebben gehad een laag zelfbeeld hebben. Het is inderdaad ook mogelijk dat ze - zoals jij zegt - gewoon van seks houden. Allebei kan natuurlijk, maar al-in-al is het natuurlijk wel zo dat meiden die flink rondgeneukt hebben gemiddeld genomen een lager zelfbeeld hebben.
Bij jongens is het juist omgekeerd, daar spreekt men van veroveringen. Daar zie je nu juist dat degene met veel zelfvertrouwen meer partners hebben gehad. Zelfvertrouwen is aantrekkelijk voor de dames.
Jij gaat mij vertellen, dat tot op heden nog niemand jou zo genoemd heeft?quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon respect voor vrouwen hebben? Is dat geen optie?
Al dat 'sletten-hier-sletten-daar-gedoe'. Heb je ooit een volwassen man zijn vrouw een slet horen noemen? Echt grow up.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |