quote:
quote:
quote:
If you think this has a happy ending, you haven't been paying attention.quote:
je bent vergeven voor deze repostquote:Op maandag 18 mei 2015 17:10 schreef Joosie200 het volgende:
Geen idee of ie al eerder gepost is, maar ik vind hem mooi
theon verdient veel erger, maar ook voor hem zit mogelijk redemption in het verschtiet wwcquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind het ook vet zielig voor Theon
hun special op. deed me denken aan yaras special op. om theon te redden. praatjes vullen geen gaatjes je weetzquote:Op maandag 18 mei 2015 17:27 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat een noobs trouwens die sandsnakes.. Kunnen echt precies niets. Kunnen met z'n drieën niet eens winnen van 1,5 man.
Mja, vind dat dus jammer. Al doet die dolkensnake dit dan weer goed, tè goed:quote:Op maandag 18 mei 2015 17:27 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat een noobs trouwens die sandsnakes.. Kunnen echt precies niets. Kunnen met z'n drieën niet eens winnen van 1,5 man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
kan maar hoeft niet!quote:Op maandag 18 mei 2015 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bronn dood straks ivm gif wat de weapon of choice is voor de Martells
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:40 schreef Slayage het volgende:
[ link | afbeelding ]
NSFWWeinig NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWDacht even dat dit het bed van Bran was trouwens met al die wolvenvellen
mag het weten
you know nothin'...quote:
was eerder andersomquote:Op maandag 18 mei 2015 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jon Snuuuuu, toch wist ie Ygritte goed te pakken te nemen
Waar was dat fragment ook alweer.. vond ik een mooie reply toen van Jon op het continue gezeurquote:
welk fragment?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar was dat fragment ook alweer.. vond ik een mooie reply toen van Jon op het continue gezeur
dat melissandre zegt you know nothin?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eventjes kieken, tussen Jon en Stannis of Jon/Red Priestress
There's only 1 plan: King of Chaosquote:Op maandag 18 mei 2015 17:55 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb trouwens echt geen idee meer wat Littlefinger nu van plan is, gezien het verhaal dat hij tegen Cersei afstak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |