Gooi toch eens stroom op die nesten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:54 schreef yaba het volgende:
Laurab en Joey tot half 3 zitten zuipen . Laurab gaat zo nog maar even slapen
Tja, komt er eigenlijk weleens een echt inhoudelijk verhaal uit haar mond?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:45 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is LauB nog steeds bezopen, ze lacht weer zo hysterisch.
Naast de whisky is er ook nog een hele fles wijn leeggezopen.
Niets van gezien vannacht, alleen beeld op slapende bewoners en Bjorn en Col in de "Radio Studio"quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:54 schreef yaba het volgende:
Die muts houd geen vocht vast die wordt dikker van de drank, de alco!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:54 schreef yaba het volgende:
En ze mochten eerst ook niet schrijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:48 schreef Chanel5 het volgende:
Oud bewoners mogen toch niet meer in Utopia komen?
nu erin gooien het gaat nu beginnen,allemaal 5 minuten om in te pakken en naar buiten.quote:
inderdaad, het lijkt mij allemaal smoesjes om niet de werkelijkheid hoeven te zienquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die muts houd geen vocht vast die wordt dikker van de drank, de alco!
Echt een verschil met toen ze binnenkwam. Echt een plofkop gekregen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
inderdaad, het lijkt mij allemaal smoesjes om niet de werkelijkheid hoeven te zien
Ik lig hier in 'n deukquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of 'n airbag onder het matras..... zie filmpje 3
En dat moeten ze nu eens verbieden of die luie kut er uit trappen .quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:54 schreef yaba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |