Ik denk dat hij gewoon terug is op TV vanavondquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:24 schreef doodmoe het volgende:
TT??
Ik krijg er al de kriebels van als ik eraan denk... want dan volgt Billy zeker ook?
Je bedoelt dat hij commentaar geeft op tv, dus niet dat hij echt terug in die loods komt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon terug is op TV vanavond
Vandaag is de 500ste dag, de opnames daarvoor zijn 2 dagen geleden al gemaakt.
Ja, dat vermoed ik, anders heeft het niets meer met de 500ste dag voor de tv te maken lijkt mijquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:35 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij commentaar geeft op tv, dus niet dat hij echt terug in die loods komt?
Net miste hij zijn bitches alquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:49 schreef PTLe het volgende:
Wat een mafkees is Bas ook , ik hoorde hem zeggen ik heb best leuke vriendinnen , gooi er een fles wijn in en je kan lachen
Ja echt hoor die spoort niet , maar ach hij is er wel elke morgen voor de koetjes ...quote:
Die komt de film voorzien van commentaar die de bewoners op 'n groot scherm buiten mogen zien.quote:
Dat komt af ..........door Ivan niet door haarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:51 schreef pullup het volgende:
Droomt dat het Cordwood huisje af is
[ afbeelding ]
als dat toch eens waar zou zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die komt de film voorzien van commentaar die de bewoners op 'n groot scherm buiten mogen zien.
Film met Bloopers en foute uitspraken![]()
Gm
ow net gemistquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:53 schreef Dotteke het volgende:
"Plop, vindt je lekker he afgezogen worden", zegt Bas tegen de koei
met zijn kop in de poep komt nogquote:
quote:
Meh te laat, alleen het spoelenquote:
Was slecht in beeld gebrachtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Meh te laat, alleen het spoelen
[ afbeelding ]
Ik zat ook klaar, maar het was echt maar 1 sec dat hij er in zatquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Meh te laat, alleen het spoelen
[ afbeelding ]
Zo slim was bas niet, hij noemde wel Rob, Gina en Stefanie op. Maar die deden de koeien niet zei Ivanquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:21 schreef Powervrouw het volgende:
GM cossers.....ik ben wakker geworden met de Utopia radio, gezellig en die zwoele stem van Bjorn.....een aanrader voor iedereen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:21 schreef Powervrouw het volgende:
GM cossers.....ik ben wakker geworden met de Utopia radio, gezellig en die zwoele stem van Bjorn.....een aanrader voor iedereen.![]()
bij mij doet hij het nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:21 schreef Powervrouw het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan die radio niet horen hoor. Ik zie alleen een balks met 00.00 tijdslijnquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:28 schreef yaba het volgende:
[..]
bij mij doet hij het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
bij mij doet hij het nietHier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
[..]
bij mij doet hij het nietdoet het gewoon primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |