Wat doe je met de andere helft? Of heb je dit gister al gegeten? #dtv.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga zo eens even een halve pizza bakken.
heeeeeeeyquote:
Gedeelte salami en gedeelte tonijn.quote:
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 14-05-2015 om 22:26:09Een schandalige arbitrage hield #Dnipro in het toernooi ten koste van Qarabag en nu koerst Dnipro naar de finale.Een bizar sprookje. reageer retweet
Leuk toch in het blauwwitquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Het is net alsof ik naar Griekenland zit te kijken.
Die heeft mijn moeder een week of 3 geleden opgegeten...quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat doe je met de andere helft? Of heb je dit gister al gegeten? #dtv.
Dnijepr is een tikkeltje erger dan Griekenland.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Wie is deze man die er iedere keer naast zit?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben dus ook al veel eerder in het toernooi geluk gehad.twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 14-05-2015 om 22:26:09Een schandalige arbitrage hield #Dnipro in het toernooi ten koste van Qarabag en nu koerst Dnipro naar de finale.Een bizar sprookje. reageer retweet
Griekenlandquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
mij geef je die andere helft okquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga zo eens even een halve pizza bakken.
het kan nogquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |