abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153188188
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:52 schreef Thormodo het volgende:

[..]

8 uur geloof ik.

Op https://teambuilder.heroesofthestorm.com kun je trouwens een gratis mount krijgen via Facebook. Het enige wat je netto moet doen is hun facebook pagina liken, de rest is allemaal onzin.
Ik krijg hem maar niet aan de praat. Moet je ook niet 5 vrienden toevoegen of iets dergelijks?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 15:34:37 #77
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_153188647
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:20 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik krijg hem maar niet aan de praat. Moet je ook niet 5 vrienden toevoegen of iets dergelijks?
Ja 4 "vrienden" toevoegen. Vervolgens moet je ze allemaal (minimaal) 1 attribuut geven. Dan kun je op "Claim Reward" klikken. Met die 4 vrienden gebeurt verder niks (wordt niks naar verstuurd o.i.d.).
Daarmee ga je naar een pagina waar je die (of andere) vrienden kunt uitnodigen voor HoTS o.i.d..
Maar onderaan staat gewoon een skip knopje. En dan ga je naar de pagina waar de code staat die je op je battle.net account kunt invoeren.

Met "netto doen" bedoelde ik het enige wat daadwerkelijk iets is anders dan knopjes klikken :P.
pi_153188897
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ja 4 "vrienden" toevoegen. Vervolgens moet je ze allemaal (minimaal) 1 attribuut geven. Dan kun je op "Claim Reward" klikken. Met die 4 vrienden gebeurt verder niks (wordt niks naar verstuurd o.i.d.).
Daarmee ga je naar een pagina waar je die (of andere) vrienden kunt uitnodigen voor HoTS o.i.d..
Maar onderaan staat gewoon een skip knopje. En dan ga je naar de pagina waar de code staat die je op je battle.net account kunt invoeren.

Met "netto doen" bedoelde ik het enige wat daadwerkelijk iets is anders dan knopjes klikken :P.
Tof, thanks! Alleen als ik op create team klik dan blijft die oneindig laden, misschien overcapaciteit van de servers.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 15:46:54 #79
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_153188977
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:43 schreef Cikx het volgende:

[..]

Tof, thanks! Alleen als ik op create team klik dan blijft die oneindig laden, misschien overcapaciteit van de servers.
Oh ja, dat had ik gisteravond ook de hele tijd. Paar uur terug werkte hij wel.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 16:13:45 #80
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_153189714
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:52 schreef Thormodo het volgende:

[..]

8 uur geloof ik.

Op https://teambuilder.heroesofthestorm.com kun je trouwens een gratis mount krijgen via Facebook. Het enige wat je netto moet doen is hun facebook pagina liken, de rest is allemaal onzin.
oh nice! even gedaan :D bedankt voor de tip
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_153194652
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:52 schreef Thormodo het volgende:

[..]

8 uur geloof ik.

Op https://teambuilder.heroesofthestorm.com kun je trouwens een gratis mount krijgen via Facebook. Het enige wat je netto moet doen is hun facebook pagina liken, de rest is allemaal onzin.
Cool *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153195618
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153195633
Je krijgt nou ook een mount als je een 100 level char in wow hebt ofzo ?
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 19:54:41 #84
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_153196420
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 19:31 schreef Roma-Totti het volgende:
Je krijgt nou ook een mount als je een 100 level char in wow hebt ofzo ?
Dat is de Ironside Dire Wolf als het goed is: http://heroesofthestorm.gamepedia.com/Mount . Maar die info staat er daar nog niet bij, dus hij zal nog wel niet te unlocken zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Thormodo op 02-06-2015 19:59:42 ]
pi_153199121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 19:54 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Dat is de Ironside Dire Wolf als het goed is: http://heroesofthestorm.gamepedia.com/Mount . Maar die info staat er daar nog niet bij, dus hij zal nog wel niet te unlocken zijn.
Ow :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153215908
Heb mn WoW mount *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:04:32 #87
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_153217957
je kon toch ook een mount krijgen als je Heartstone speelt?
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:17:20 #88
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_153218362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:04 schreef knoffel het volgende:
je kon toch ook een mount krijgen als je Heartstone speelt?
Yup https://us.battle.net/sup(...)ing-your-hearthsteed.
Moet je maar liefst 3 potjes voor winnen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:51:56 #89
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_153219408
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:17 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Yup https://us.battle.net/sup(...)ing-your-hearthsteed.
Moet je maar liefst 3 potjes voor winnen.
nee ik bedoelde een mount voor in heroes of the storm
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:58:57 #90
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_153219610
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:51 schreef knoffel het volgende:

[..]

nee ik bedoelde een mount voor in heroes of the storm
Klopt deze mount:

Vrij te spelen door 100 potjes te winnen in Play Mode, maar hij komt de komende weken pas beschikbaar.
http://us.battle.net/hero(...)orm-rewards-6-2-2015
  woensdag 3 juni 2015 @ 16:09:40 #91
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_153219941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:58 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Klopt deze mount: [ afbeelding ]

Vrij te spelen door 100 potjes te winnen in Play Mode, maar hij komt de komende weken pas beschikbaar.
http://us.battle.net/hero(...)orm-rewards-6-2-2015

Ja die! ooh die komt nog beschikbaar. Ik vond het al vreemd dat ik hem nog niet had.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_153224927
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:58 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Klopt deze mount: [ afbeelding ]

Vrij te spelen door 100 potjes te winnen in Play Mode, maar hij komt de komende weken pas beschikbaar.
http://us.battle.net/hero(...)orm-rewards-6-2-2015

Waar kan ik zien hoeveel ik gewonnen heb? _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153225352
Zie net dat 280 wins heb *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  donderdag 4 juni 2015 @ 18:12:07 #94
445190 ChaosBaron
The Chaos Engine
pi_153252050
Hallo mede HotS'ers !

Ik wilde hier even het volgende 'promoten':

De Nederlandse community facebookpagina: Heroes of the Storm Nederland

Discussiëer mee over strategiëen, deel je ervaringen, start toernooien of vertel gewoon waarom je een bepaalde hero helemaal te gek vindt. Unite the Dutch :)

De pagina is te vinden op www.facebook.com/heroesofthestormNL

Kom maar kijken als je zin hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 05-06-2015 00:29:54 ]
Sometime during the last century, an experimenter with time, space and early computers created a bizarre machine...The Chaos Engine
pi_153269682
Vanochtend eventjes kunnen kijken in Heroes.. eerste stukjes tutorial doorlopen.. ziet er wel gaaf uit so far. Van t weekend maar eens echt induiken en wat levelen. Op naar de level 20 en pet voor mn WoW poppetjes.
pi_153302328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:26 schreef icemotion het volgende:
Vanochtend eventjes kunnen kijken in Heroes.. eerste stukjes tutorial doorlopen.. ziet er wel gaaf uit so far. Van t weekend maar eens echt induiken en wat levelen. Op naar de level 20 en pet voor mn WoW poppetjes.
En? Al 20? :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153345738
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:06 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

En? Al 20? :9
Nog niet, wel een paar potjes kunnen spelen afgelopen weekend en ik zit nu op player-level 9. Eerste 2 heroes gekocht met gold; Muradin en Malfurion.
  maandag 8 juni 2015 @ 09:41:05 #99
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_153346082
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 09:17 schreef icemotion het volgende:

[..]

Nog niet, wel een paar potjes kunnen spelen afgelopen weekend en ik zit nu op player-level 9. Eerste 2 heroes gekocht met gold; Muradin en Malfurion.
Goede keuzes
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 8 juni 2015 @ 10:19:59 #100
217478 Altron
pew pew
pi_153346812
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:42 schreef Roma-Totti het volgende:
Heb mn WoW mount *O*
Is wel een toffe mount in HotS ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Altron op 08-06-2015 10:51:21 ]
- Djehoetie / Jehuty -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')