Ligt aan je rooster, morgen komt dat toevallig wel goed uit door ecoquote:Op zondag 17 mei 2015 11:23 schreef RRuben het volgende:
In de middag is juist kut, kan je de rest van de dag nauwelijks nog wat doen. Anders kan je de hele middag nog leren voor de volgende dag.
ja oke dan wel misschienquote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ligt aan je rooster, morgen komt dat toevallig wel goed uit door eco
Als je erna niks hebt of niks kan doen heb ik het liever in de middag
Lekker smullequote:Op zondag 17 mei 2015 12:18 schreef Moos. het volgende:
Lekker morgen geschiedenis en natuurkunde. Lekker een hernia krijgen. Lekker zin in.
Niet echt nee. Ik maak ze niet eens meer, ik vind sommige teksten uit de exabundel gewoon leuk.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:24 schreef RRuben het volgende:
[..]
examens voor duits maken? Heeft helemaal geen zin toch
Is edelen niet de mv van adel?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Zit je wat filmpjes te checken zie je opeens dit:
[ afbeelding ]
man man man
Jort Geschiedenisquote:Op zondag 17 mei 2015 12:45 schreef RavioliPunch het volgende:
Al die filmpjes van de kenmerkende aspecten van jortgeschiedenis aan het kijken
jaquote:Op zondag 17 mei 2015 12:33 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Is edelen niet de mv van adel?
Jep, al kijk ik alleen tijdvak 1 t/m 4 omdat derest overlapt met de historische contextenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:45 schreef RavioliPunch het volgende:
Al die filmpjes van de kenmerkende aspecten van jortgeschiedenis aan het kijken
haha, dat werkt wel ja als je het leuk vindtquote:Op zondag 17 mei 2015 12:32 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ik maak ze niet eens meer, ik vind sommige teksten uit de exabundel gewoon leuk.
vond ik wel meevallen. Had een 6,9. Wat had jij dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:28 schreef Rmadrista het volgende:
2013-1 was toch wel echt t makkelijkste natuurkunde examen van de afgelopen jaren.
Die was idd niet heel moeilijk neequote:Op zondag 17 mei 2015 12:28 schreef Rmadrista het volgende:
2013-1 was toch wel echt t makkelijkste natuurkunde examen van de afgelopen jaren.
7,3. Het is meer dat ik voor alle andere niet hoger dan een 6 uitkwam vandaar dat ik het als makkelijk ervaardequote:Op zondag 17 mei 2015 13:15 schreef RRuben het volgende:
[..]
vond ik wel meevallen. Had een 6,9. Wat had jij dan?
Absoluut, al vond ik de eerste vraag van de opgave over zeilboten nogal apart.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:28 schreef Rmadrista het volgende:
Idem. Gewoon de handregels onthouden en elke keer opnieuw beginnen met het formuleren van de richting van de krachten. EM & Opticaquote:Op zondag 17 mei 2015 13:20 schreef Rmadrista het volgende:
Magnetisme blijft toch wel een hekelpunt bij mij
9,81; vrijwel zeker. Gewoon aangeven g=9,81 m.s-2quote:Op zondag 17 mei 2015 13:32 schreef RRuben het volgende:
Ik vind met lenzen en golven etc. nogal kut. Voor de rest wel te doen.
Moet je trouwens voor valversnelling 9,81 m/s² (in Nederland) of 9,8 m/s² (gemiddelde van de wereld) gebruiken, of maakt dat niet uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |