Godverdomme, wat een kromme vergelijking. Je bedoelt waarschijnlijk:quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:51 schreef Confetti het volgende:
Er is psychisch duidelijk iets mis met homo's waardoor ze zich zo anders gedragen dan normale mannen.
Waarom is het niet aan een man te zien of die op blond of brunette valt maar wel dat hij homo is? Moeten ze eens onderzoek naar doen, er klopt iets niet.
Mensen die vinden dat dit niet gezegd mag wordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:53 schreef W.White het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een kromme vergelijking. Je bedoelt waarschijnlijk:
Je kunt aan een hetero-man zien of hij op blond of brunette valt, zo kun je ook aan een homo-man niet zien of hij op blond brunette valt.
Ik beweer nergens dat dit niet gezegd mag worden. Ik attendeer Confetti op het noemen van een volstrekt kromme vergelijking die nergens op slaat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef James_R het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat dit niet gezegd mag worden![]()
Van het overgrote deel van de homo's herken je al na drie woorden of ze homo zijn ja of nee.
Vind dat ook een beetje apart moet ik zeggen. Praten ze nu echt zo, of hebben ze het zichzelf aangeleerd?
Uhm nee. Er wordt altijd geroepen dat homo zijn slechts een geaardheid is en verder niets te maken heeft met je persoonlijkheid en ieder mens uniek is. Een homo kan net zo goed van voetbal houden, stelt men. Aan een hetero-man zie je niet dat hij op blond of op brunette valt. Van een homo zie je gelijk dat hij op mannen valt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:53 schreef W.White het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een kromme vergelijking. Je bedoelt waarschijnlijk:
Je kunt aan een hetero-man zien of hij op blond of brunette valt, zo kun je ook aan een homo-man niet zien of hij op blond brunette valt.
Je vergelijking klopt nog steeds niet: het vallen op een haarkleur kun je niet vergelijken met het vallen op een geslacht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef Confetti het volgende:
Aan een hetero-man zie je niet dat hij op blond of op brunette valt. Van een homo zie je gelijk dat hij op mannen valt.
Aangeleerd. Ken een homo die eerst nooit zo deed, vervolgens komt hij uit de kast en begint met zijn handjes te zwaaien en enorm gay te praten. Schijthekel aan zulke gasten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef James_R het volgende:
[..]
Van het overgrote deel van de homo's herken je al na drie woorden of ze homo zijn ja of nee.
Vind dat ook een beetje apart moet ik zeggen. Praten ze nu echt zo, of hebben ze het zichzelf aangeleerd?
Jouw gestelde soort gedraagt zich naar een artificieel gevormd gedragspatroon en bijhorende eigenschappen. Voortgekomen uit onzekerheid en onwetendheid over hoe zij zich nu eigenlijk 'horen' te gedragen omdat ze zich toch anders moeten voelen dan de overgrote meerderheid, nemen ze helaas een voorbeeld aan de voor de hand liggende exemplaren als Geer, Goor, Jamai, Ferry Doedens, Albert Verlinde e.a.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Uhm nee. Er wordt altijd geroepen dat homo zijn slechts een geaardheid is en verder niets te maken heeft met je persoonlijkheid en ieder mens uniek is. Een homo kan net zo goed van voetbal houden, stelt men. Aan een hetero-man zie je niet dat hij op blond of op brunette valt. Van een homo zie je gelijk dat hij op mannen valt.
Ik stel dat juist doordat ze op mannen vallen ze zo wijverig zijn en dat er psychisch iets niet klopt.
Misschien maken ze zichzelf wijs dat ze zich zo moeten gedragen of ze hebben gewoon echt een totaal andere motoriek.
Hoop dat je trollt want anders ben je een onmeetbare debiel. Echt maar een heel klein deel van de homo's doet zo verwijfd dus als jij een "normale" tegenkomt heb je ook niet door dat hij homo is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef James_R het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:03 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Jouw gestelde soort gedraagt zich naar een artificieel gevormd gedragspatroon en bijhorende eigenschappen. Voortgekomen uit onzekerheid en onwetendheid over hoe zij zich nu eigenlijk 'horen' te gedragen omdat ze zich toch anders moeten voelen dan de overgrote meerderheid, nemen ze helaas een voorbeeld aan de voor de hand liggende exemplaren als Geer, Goor, Jamai, Ferry Doedens, Albert Verlinde e.a.
Waarom haal ik dan al op mijn eerste stagedag bij een doodnormaal bedrijf (grote NL bank) met over het algemeen doodnormale mensen 4 van de uiteindelijk 5 homo's er uit die op de afdeling bleken te werken?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoop dat je trollt want anders ben je een onmeetbare debiel. Echt maar een heel klein deel van de homo's doet zo verwijfd dus als jij een "normale" tegenkomt heb je ook niet door dat hij homo is.
Ja man, je hebt één ervaring met nichten bij de bank en hieruit kun je concluderen dat alle homo's verwijfd zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef James_R het volgende:
[..]
Waarom haal ik dan al op mijn eerste stagedag bij een doodnormaal bedrijf (grote NL bank) met over het algemeen doodnormale mensen 4 van de uiteindelijk 5 homo's er uit die op de afdeling bleken te werken?
Als iemand een andere ervaring heeft mbt bovenstaande is hij maar meteen een debiel. ok
Ik zeg ook helemaal niet alle, maar de meestequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja man, je hebt één ervaring met nichten bij de bank en hieruit kun je concluderen dat alle homo's verwijfd zijnskkltje
de 'normale' homo is ook bij mijn ervaring toch een stuk zeldzamer dan de nicht. Verhouding 1 op 5 kan ik volgenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja man, je hebt één ervaring met nichten bij de bank en hieruit kun je concluderen dat alle homo's verwijfd zijnskkltje
Dus kom ik terug op mijn eerdere punt. Je hebt misschien mensen die je al langer kent en waarvan je totaal niet verwacht dat ze homo zijn, maar die mensen lopen ook gewoon over straat hoor. Of in de supermarkt, of in het café. Die overdreven relnichten zijn zo een klein deel van de community maar ze zijn wel het enige zichtbare deel helaas.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef James_R het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet alle, maar de meeste
Ik zie die mensen als de uitzondering op de regel, jij als de regel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus kom ik terug op mijn eerdere punt. Je hebt misschien mensen die je al langer kent en waarvan je totaal niet verwacht dat ze homo zijn, maar die mensen lopen ook gewoon over straat hoor. Of in de supermarkt, of in het café. Die overdreven relnichten zijn zo een klein deel van de community maar ze zijn wel het enige zichtbare deel helaas.
Dit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef Trollscience het volgende:
Hoop dat je trollt want anders ben je een onmeetbare debiel. Echt maar een heel klein deel van de homo's doet zo verwijfd dus als jij een "normale" tegenkomt heb je ook niet door dat hij homo is.
9 van de 10 hommos zijn gewoon verwijfd. Daar kun je uren over blijven bakkeleien maar dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |