abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152585038
Op mijn stageplek werken drie homo's, en alle drie die homo's gedragen zich precies hetzelfde, doen dezelfde uitspraken en hebben dezelfde flauwe humor.

Mijn vermoeden is dat dit allemaal is ontstaan naar aanleiding van geer en goor. Continu hoor ik opmerking als '' hihihi, ja ik ben gewoon valsssss hihihi, je kent me toch schaaaaaatt?, je valse stiefzuster, dat ben ik''..

En zo gaat het maar door met flauwe opmerkingen die zo bij gerard joling of van gordon vandaan kunnen komen ''oohh, ik heb er zo geen kracht meer voor, hou toch alsjeblieft op met me'' of ''wat een armoe''..

Nu heb ik op zich helemaal niets tegen homo's, alleen dat aanstellerige gedrag komt over het algemeen al zo nep over, ga dan in ieder geval niet met zijn allen je hele leven lang een of ander flauw showbizz duo na lopen te praten de hele dag.
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:45:51 #2
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:46:58 #3
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_152585127
sommige van die uitspraken zijn wel leuk voor een keer.
Maar als ze elke dag die teksten kopiëren zou ik er gewoon wat van zeggen.
pi_152585152
Er is psychisch duidelijk iets mis met homo's waardoor ze zich zo anders gedragen dan normale mannen.
Waarom is het niet aan een man te zien of die op blond of brunette valt maar wel dat hij homo is? Moeten ze eens onderzoek naar doen, er klopt iets niet.

Derhalve snap ik niet waarom TS op zich niet iets tegen homo's heeft want het zijn allemaal van die aanstellende, wijverige nichten. Ongetwijfeld een enkele uitzondering daargelaten.
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:53:10 #6
443790 W.White
You're goddamn right
pi_152585186
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:51 schreef Confetti het volgende:
Er is psychisch duidelijk iets mis met homo's waardoor ze zich zo anders gedragen dan normale mannen.
Waarom is het niet aan een man te zien of die op blond of brunette valt maar wel dat hij homo is? Moeten ze eens onderzoek naar doen, er klopt iets niet.

Godverdomme, wat een kromme vergelijking. Je bedoelt waarschijnlijk:
Je kunt aan een hetero-man zien of hij op blond of brunette valt, zo kun je ook aan een homo-man niet zien of hij op blond brunette valt.
I am the one who knocks.
pi_152585218
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:53 schreef W.White het volgende:

[..]

Je kunt aan een hetero-man zien of hij op blond of brunette valt, zo kun je ook aan een homo-man niet zien of hij op blond brunette valt.
Mensen die vinden dat dit niet gezegd mag worden :')

Van het overgrote deel van de homo's herken je al na drie woorden of ze homo zijn ja of nee.

Vind dat ook een beetje apart moet ik zeggen. Praten ze nu echt zo, of hebben ze het zichzelf aangeleerd?
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:57:15 #8
443790 W.White
You're goddamn right
pi_152585263
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:55 schreef James_R het volgende:

[..]

Van het overgrote deel van de homo's herken je al na drie woorden of ze homo zijn ja of nee.

Vind dat ook een beetje apart moet ik zeggen. Praten ze nu echt zo, of hebben ze het zichzelf aangeleerd?
Ik beweer nergens dat dit niet gezegd mag worden. Ik attendeer Confetti op het noemen van een volstrekt kromme vergelijking die nergens op slaat.
I am the one who knocks.
pi_152585275
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:53 schreef W.White het volgende:

[..]

Uhm nee. Er wordt altijd geroepen dat homo zijn slechts een geaardheid is en verder niets te maken heeft met je persoonlijkheid en ieder mens uniek is. Een homo kan net zo goed van voetbal houden, stelt men. Aan een hetero-man zie je niet dat hij op blond of op brunette valt. Van een homo zie je gelijk dat hij op mannen valt.

Ik stel dat juist doordat ze op mannen vallen ze zo wijverig zijn en dat er psychisch iets niet klopt.

Misschien maken ze zichzelf wijs dat ze zich zo moeten gedragen of ze hebben gewoon echt een totaal andere motoriek.
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:59:50 #10
443790 W.White
You're goddamn right
pi_152585322
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef Confetti het volgende:
Aan een hetero-man zie je niet dat hij op blond of op brunette valt. Van een homo zie je gelijk dat hij op mannen valt.

Je vergelijking klopt nog steeds niet: het vallen op een haarkleur kun je niet vergelijken met het vallen op een geslacht.

Of je vergelijkt het vallen op een geslacht bij hetero's en homo's met elkaar, of je vergelijkt het vallen op een haarkleur bij hetero's en homo's met elkaar.
I am the one who knocks.
pi_152585323
Heel vervelend die flikkers, allemaal.
pi_152585351
quote:

[..]

Aangeleerd. Ken een homo die eerst nooit zo deed, vervolgens komt hij uit de kast en begint met zijn handjes te zwaaien en enorm gay te praten. Schijthekel aan zulke gasten.
Niet Fokken met mij.
pi_152585366
De klacht is terecht met de volgende opmerking: geer en goor zijn een product uit die cultuur, niet andersom
pi_152585391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:57 schreef Confetti het volgende:

[..]

Uhm nee. Er wordt altijd geroepen dat homo zijn slechts een geaardheid is en verder niets te maken heeft met je persoonlijkheid en ieder mens uniek is. Een homo kan net zo goed van voetbal houden, stelt men. Aan een hetero-man zie je niet dat hij op blond of op brunette valt. Van een homo zie je gelijk dat hij op mannen valt.

Ik stel dat juist doordat ze op mannen vallen ze zo wijverig zijn en dat er psychisch iets niet klopt.

Misschien maken ze zichzelf wijs dat ze zich zo moeten gedragen of ze hebben gewoon echt een totaal andere motoriek.
Jouw gestelde soort gedraagt zich naar een artificieel gevormd gedragspatroon en bijhorende eigenschappen. Voortgekomen uit onzekerheid en onwetendheid over hoe zij zich nu eigenlijk 'horen' te gedragen omdat ze zich toch anders moeten voelen dan de overgrote meerderheid, nemen ze helaas een voorbeeld aan de voor de hand liggende exemplaren als Geer, Goor, Jamai, Ferry Doedens, Albert Verlinde e.a.
  donderdag 14 mei 2015 @ 10:06:52 #15
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152585459
Beter sturen we ze terug naar Afrika.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_152585466
quote:

[..]

Hoop dat je trollt want anders ben je een onmeetbare debiel. Echt maar een heel klein deel van de homo's doet zo verwijfd dus als jij een "normale" tegenkomt heb je ook niet door dat hij homo is. :*
pi_152585486
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:03 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Jouw gestelde soort gedraagt zich naar een artificieel gevormd gedragspatroon en bijhorende eigenschappen. Voortgekomen uit onzekerheid en onwetendheid over hoe zij zich nu eigenlijk 'horen' te gedragen omdat ze zich toch anders moeten voelen dan de overgrote meerderheid, nemen ze helaas een voorbeeld aan de voor de hand liggende exemplaren als Geer, Goor, Jamai, Ferry Doedens, Albert Verlinde e.a.
Waar komt dit vandaan :')
Veel te complex. Homo's zijn gewoon wijven met lullen of mensen die dit veronderstellen en met een soort hype mee willen doen
pi_152585555
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Hoop dat je trollt want anders ben je een onmeetbare debiel. Echt maar een heel klein deel van de homo's doet zo verwijfd dus als jij een "normale" tegenkomt heb je ook niet door dat hij homo is. :*
Waarom haal ik dan al op mijn eerste stagedag bij een doodnormaal bedrijf (grote NL bank) met over het algemeen doodnormale mensen 4 van de uiteindelijk 5 homo's er uit die op de afdeling bleken te werken?

Als iemand een andere ervaring heeft mbt bovenstaande is hij maar meteen een debiel. ok
pi_152585559
Bedoelje dat kontneuken enzo?
pi_152585610
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef James_R het volgende:

[..]

Waarom haal ik dan al op mijn eerste stagedag bij een doodnormaal bedrijf (grote NL bank) met over het algemeen doodnormale mensen 4 van de uiteindelijk 5 homo's er uit die op de afdeling bleken te werken?

Als iemand een andere ervaring heeft mbt bovenstaande is hij maar meteen een debiel. ok
Ja man, je hebt één ervaring met nichten bij de bank en hieruit kun je concluderen dat alle homo's verwijfd zijn :') skkltje
pi_152585636
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:15 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Ja man, je hebt één ervaring met nichten bij de bank en hieruit kun je concluderen dat alle homo's verwijfd zijn :') skkltje
Ik zeg ook helemaal niet alle, maar de meeste :')
pi_152585684
quote:

[..]

de 'normale' homo is ook bij mijn ervaring toch een stuk zeldzamer dan de nicht. Verhouding 1 op 5 kan ik volgen
pi_152585716
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:17 schreef James_R het volgende:

[..]

Ik zeg ook helemaal niet alle, maar de meeste :')
Dus kom ik terug op mijn eerdere punt. Je hebt misschien mensen die je al langer kent en waarvan je totaal niet verwacht dat ze homo zijn, maar die mensen lopen ook gewoon over straat hoor. Of in de supermarkt, of in het café. Die overdreven relnichten zijn zo een klein deel van de community maar ze zijn wel het enige zichtbare deel helaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 10:22:26 ]
pi_152588028
En dan zelf zo'n homo als username en UI hebben :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_152588457
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:21 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Dus kom ik terug op mijn eerdere punt. Je hebt misschien mensen die je al langer kent en waarvan je totaal niet verwacht dat ze homo zijn, maar die mensen lopen ook gewoon over straat hoor. Of in de supermarkt, of in het café. Die overdreven relnichten zijn zo een klein deel van de community maar ze zijn wel het enige zichtbare deel helaas.
Ik zie die mensen als de uitzondering op de regel, jij als de regel.
  donderdag 14 mei 2015 @ 12:20:09 #26
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152588499
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  donderdag 14 mei 2015 @ 12:20:27 #27
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_152588508
Die overdreven dramaqueens.. tsja.. heb er ook niks mee.. je hebt ze ook onder (ons) de hetero's van die aandachtszoekers. Met hun geaardheid is niks mis, met hun (overaanwezige) gedrag echter. Ook altijd jammer voor de relaxe hommobois (waarvan wss veel hier op fok).
  donderdag 14 mei 2015 @ 12:31:06 #28
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152588730
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:07 schreef Trollscience het volgende:
Hoop dat je trollt want anders ben je een onmeetbare debiel. Echt maar een heel klein deel van de homo's doet zo verwijfd dus als jij een "normale" tegenkomt heb je ook niet door dat hij homo is.
Dit.

De meesten vallen gewoon niet op en neem je vaak onbewust waar als een 'gewone' man of vrouw en verslijt je onbewust voor hetero. Die ubernichten vallen gewoon direct op. En ik kan me goed voorstellen hoe men zich daar aan ergert. :r super aanstellerig. Zijn ook vaak narcisten.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  Forum Admin donderdag 14 mei 2015 @ 12:33:04 #29
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_152588788
Dat zijn flikkers. Een flikker is altijd een homo maar een homo is niet altijd een flikker. Ik erger me dan ook alleen aan flikkers, precies zoals jij ze omschrijft. Niet omdat ze op mannen vallen maar omdat het gewoon hele irritante figuren zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 14 mei 2015 @ 13:26:09 #30
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_152590152
quote:

[..]

9 van de 10 hommos zijn gewoon verwijfd. Daar kun je uren over blijven bakkeleien maar dat is gewoon zo.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')