inv eens op nieuw ik was juist van sessions aan het switchen omdat het niet lukte.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Huh? Hoekandatnou.
Okay, dat closed crew session werkt dus ook niet hoe het hoort.
Heb een invite gestuurd.
Je bent niet meer online, kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
inv eens op nieuw ik was juist van sessions aan het switchen omdat het niet lukte.
nee ben wel online zit te wachten in mijn garage zit op een volle serverquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Je bent niet meer online, kan dat kloppen?
We zijn missies aan het doen mocht je interesse hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef lesleyyb het volgende:
ik kom ook nog wel even online als er behoefte aan is
ok ik kom eraanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
We zijn missies aan het doen mocht je interesse hebben.
kom maar doorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:59 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Okido, zijn net klaar met een missie. Invite incoming.
ja, ik zit nu in mijn eendje in een sessiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Volgens mij komen mijn invites voor freeroam niet aan of werken niet of whatever. :S
Ik ga een missie starten. Moment.
weet niet waar je zit ik had freeroam gepakt en jij ook en ik zat niet in de sessiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
RB, de missie begon zonder je, kom je zo nog terug?
ik gotcha en boyke zijn missies aan het doen, maar nu we met 4 zijn kunnen we heisten? heb nog een pacific standard job in progressquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:11 schreef Thrilled het volgende:
Zo, even weer wat GTA minuutjes opsnuiven.. whats going on people, wie doet wat en waar?
Ik snap dus niet hoe dat nou steeds komt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
weet niet waar je zit ik had freeroam gepakt en jij ook en ik zat niet in de sessie
is blijkbaar terug private
We zijn wat random missies aan het doen. Geen idee wat er nog meer gebeurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:11 schreef Thrilled het volgende:
Zo, even weer wat GTA minuutjes opsnuiven.. whats going on people, wie doet wat en waar?
nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik heb jullie een invite gestuurd, maar ben zeker weer 'private'?
ik spawnde opeens weer alleen. weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik heb jullie een invite gestuurd, maar ben zeker weer 'private'?
Edit, lesleyyb en Thrilled kunnen er wel in, RB.![]()
ik en gotcha zaten in 1 sessie, maar hij is nu ook alleenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik spawnde opeens weer alleen. weet ook niet waarom.
waar kan je dat kopen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:12 schreef lesleyyb het volgende:
Voor kvdml, boyke en gotcha: draag morgen tijdens de heist een utility vest en een bulletproof helmet, dat helpt behoorlijk.
Dan nu: de kuruma tactic, zodra we bij de bikes komen, even opstappen, dan er weer af en dan ga ik mn garage in die er zo'n beetje naast ligt, ik haal de kuruma eruit, we stappen allemaal in en rijden naar de dinghy met 1,25 mil in onze pockets
Als het goed is is het te selecteren in de heist. Anders moeten we de winkel in.quote:
1,25 milquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:12 schreef lesleyyb het volgende:
Voor kvdml, boyke en gotcha: draag morgen tijdens de heist een utility vest en een bulletproof helmet, dat helpt behoorlijk.
Dan nu: de kuruma tactic, zodra we bij de bikes komen, even opstappen, dan er weer af en dan ga ik mn garage in die er zo'n beetje naast ligt, ik haal de kuruma eruit, we stappen allemaal in en rijden naar de dinghy met 1,25 mil in onze pockets
Ik las trouwens ergens dat we alleen in jouw auto kunnen stappen vanuit jouw garage. Buiten worden we geforceerd om de brommers te pakken en mogen we nergens anders instappen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:12 schreef lesleyyb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR! Okay, belangrijkste punten dan:
- Zorg voor heavy armour en bulletproof helmet. Bij twijfel zal ik (of LTornado) morgen wel in een winkel aanwijzen wat je moet kopen.
Deze dingen geven je ~50% meer armour, maar alleen tijdens heists! In free roam doet het niets (hoewel sommigen ook weer zeggen dat je een minimale bonus krijgt, testen?).
De adder: Je kunt tijdens heists niet hardlopen met dit stuk armour en zwemmen gaat langzamer.
Maar in de meeste heists is dat toch niet belangrijk.
Nadat je ze gekocht hebt dan moet je een outfit creeren bij de cassiere van een winkel of thuis in je kledingkast. Als je dit hebt gedaan dan kun je de outfit selecteren bij het beginnen van een heist (afhankelijk of de host dit aan heeft staan).
- Schiet geen gijzelaars dood. (Meer politie.)
- Voor LTornado: We moeten inderdaad in jouw garage verzamelen. Als je de kuruma naar buiten rijdt dan kan er niemand meer in.
- Tijdens het vluchten: Ga niet op de politie schieten want er komen er alleen maar meer bij, incl. wegversperringen en NOOSE, die fijne knullen die aan armoured trucks hangen en zwitserse kaas van je maken.
Nou, het zal mij benieuwen morgen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wellicht handig voor de mensen die morgen LTornado helpen met z'n heist:
(KVDML, RB en ikzelf)dit klopt allemaal ja, verhaal over de armor heb ik onlangs meegemaakt toen ik 3 random gastjes joinde, zaten vol met armor en waren gewoon niet dood te krijgen. hetzelfde geldt voor de kurumaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR! Okay, belangrijkste punten dan:
- Zorg voor heavy armour en bulletproof helmet. Bij twijfel zal ik (of LTornado) morgen wel in een winkel aanwijzen wat je moet kopen.
Deze dingen geven je ~50% meer armour, maar alleen tijdens heists! In free roam doet het niets (hoewel sommigen ook weer zeggen dat je een minimale bonus krijgt, testen?).
De adder: Je kunt tijdens heists niet hardlopen met dit stuk armour en zwemmen gaat langzamer.
Maar in de meeste heists is dat toch niet belangrijk.
Nadat je ze gekocht hebt dan moet je een outfit creeren bij de cassiere van een winkel of thuis in je kledingkast. Als je dit hebt gedaan dan kun je de outfit selecteren bij het beginnen van een heist (afhankelijk of de host dit aan heeft staan).
- Schiet geen gijzelaars dood. (Meer politie.)
- Voor LTornado: We moeten inderdaad in jouw garage verzamelen. Als je de kuruma naar buiten rijdt dan kan er niemand meer in.
- Tijdens het vluchten: Ga niet op de politie schieten want er komen er alleen maar meer bij, incl. wegversperringen en NOOSE, die fijne knullen die aan armoured trucks hangen en zwitserse kaas van je maken.
Nou, het zal mij benieuwen morgen.
Voordeel van die Kuruma 'glitch' is dat je dit soort situaties kunt voorkomen:quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:13 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
dit klopt allemaal ja, verhaal over de armor heb ik onlangs meegemaakt toen ik 3 random gastjes joinde, zaten vol met armor en waren gewoon niet dood te krijgen. hetzelfde geldt voor de kuruma
Hey das een bekend gezicht, dan voel je je behoorlijk genaaid als je met 600k op je rug op de weg staat en van alle kanten politie aan ziet komenquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Voordeel van die Kuruma 'glitch' is dat je dit soort situaties kunt voorkomen:
[ afbeelding ]
sow, dan ben je de lul. ga nu nog ff de kuruma opvoeren voor vanavond, moeten de politie wel voorblijvenquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Voordeel van die Kuruma 'glitch' is dat je dit soort situaties kunt voorkomen:
[ afbeelding ]
Dus straks hangen we met z'n vieren in die boom.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:35 schreef lesleyyb het volgende:
edit: heb hem nu zo erg opgevoerd dat er niet meer mee te remmen valt, en dan zit de turbo er nog niet eens in...
ik weet niet wat voor kleren ik moet kopen. ik kom zo onlinequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dus straks hangen we met z'n vieren in die boom.
bulletproof tires my friendquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:35 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
sow, dan ben je de lul. ga nu nog ff de kuruma opvoeren voor vanavond, moeten de politie wel voorblijven
edit: heb hem nu zo erg opgevoerd dat er niet meer mee te remmen valt, en dan zit de turbo er nog niet eens in...
als je opschiet kun je mee proefdraaienquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor kleren ik moet kopen. ik kom zo online
jou sessie zit vol.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:19 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
als je opschiet kun je mee proefdraaien
nu wel ja, we zijn net klaarquote:
Omslachtig, maar de enige manier voor zover ik weet: Eerst naar story mode, dan naar het menu -> Online -> Play Online -> Closed Crew session.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:04 schreef lesleyyb het volgende:
hoe kun je eigelijk crew session starten?
I hear ya. Gisteren een paar vreemden geholpen met heists.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef lesleyyb het volgende:
ben blij dat ik jullie zometeen heb, ben nu toch met een stel retards bezig
mooi, doe ik dat zometeen voor de heist, kunnen we in alle rust plan de campagne besprekenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Omslachtig, maar de enige manier voor zover ik weet: Eerst naar story mode, dan naar het menu -> Online -> Play Online -> Closed Crew session.
Kunnen we gelijk kleren kopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:09 schreef lesleyyb het volgende:
mooi, doe ik dat zometeen voor de heist, kunnen we in alle rust plan de campagne bespreken
Divje!quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:09 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik ben vanavond ook beschikbaar mocht dat nodig zijn![]()
Shoutout naar Divje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |