yooquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik zie nog niks
Edit: Waar is de 4e man nou gebleven?Iemand?
ja godverquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:31 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
hebben al een andere nederlander, sry
heist gaat op hard, aangezien ie makkelijk is en het levert meer geld op (en ik maak dus niet zoveel verlies met die 25% voor jou en gotcha)quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:33 schreef So_Surreal het volgende:
Nou, gaat toch nog best soepel so far?
is goed tochquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:37 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
heist gaat op hard, aangezien ie makkelijk is en het levert meer geld op (en ik maak dus niet zoveel verlies met die 25% voor jou en gotcha)
vraag dat maar aan gotcha xDquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
is goed tochgame is alleen gecrasht.
Invite maar als de hond klaar is haha.
ok. invite maarquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:46 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
ok die gozer heeft net geleaved dus je kan gwn meedoen
Heb ik ook. heerlijke bakquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef lesleyyb het volgende:
mezelf maar even op een coquette getrakteerd, waarom? omdat mn scheermes nog in het water ligt
Als ik op coquette google krijg ik geen auto te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef lesleyyb het volgende:
mezelf maar even op een coquette getrakteerd, waarom? omdat mn scheermes nog in het water ligt
haha tering.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als ik op coquette google krijg ik geen auto te zien
damn son, die had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als ik op coquette google krijg ik geen auto te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |