SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te stelen en verkopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!![]()
Ben me prima aan het vermaken met mods in de single player: Het auto-kanon, trein rijden met 260km/h, tsunami's.
PC Masterrace, alleen al vanwege de mods![]()
![]()
Inderdaad, en onterecht ook nog eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:23 schreef Divje het volgende:
Amsterdam
Zoveel negativiteit in de laatste TT's
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Volgende keer doe ik een shoutout naar je, aight?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:23 schreef Divje het volgende:
Amsterdam
Zoveel negativiteit in de laatste TT's![]()
![]()
Ja oke, niks mis met de rockstar servers.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Inderdaad, en onterecht ook nog eens.Liefquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik een shoutout naar je, aight?
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Niet wat ik bedoelde.quote:
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Krijg je voor offline mod gebruik geen bans ?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:24 schreef Nemephis het volgende:
Ben me prima aan het vermaken met mods in de single player: Het auto-kanon, trein rijden met 260km/h, tsunami's.
PC Masterrace, alleen al vanwege de mods
En zijn de mods makkelijke te installeren en te verwijderen ?![]()
Offline mag je modden wat je wilt, je moet er natuurlijk niet mee online gaan, kans op ban en da's gewoon niet cool.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Krijg je voor offline mod gebruik geen bans ?
En zijn de mods makkelijke te installeren en te verwijderen ?
Voor mods en tools die je nodig hebt voor installeren moet je hier even kijken: https://www.gta5-mods.com/![]()
Ze dus in je tool eerst uitschakelen voordat je offline gaat ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:24 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Offline mag je modden wat je wilt, je moet er natuurlijk niet mee online gaan, kans op ban en da's gewoon niet cool.
Voor mods en tools die je nodig hebt voor installeren moet je hier even kijken: https://www.gta5-mods.com/
Dan is er niks aan de hand ?![]()
Geen idee, ik heb online nog niet geprobeerd, eerst de single player uitspelen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ze dus in je tool eerst uitschakelen voordat je offline gaat ?
Dan is er niks aan de hand ?![]()
Hoe installeer je die mods ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:00 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb online nog niet geprobeerd, eerst de single player uitspelen.
In welke map moet je ze bij de niet-steam versie gooien ?![]()
Dat staat allemaal in de link die ik je gegeven heb.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe installeer je die mods ?
In welke map moet je ze bij de niet-steam versie gooien ?![]()
Bij de laatste scripthook gaat dat volgens mij automatisch zodra je online gaat of hij sluit juist de game af. 1 van de 2.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ze dus in je tool eerst uitschakelen voordat je offline gaat ?
Dan is er niks aan de hand ?Ich hock in meinem Bonker![]()
Iemand straks nog online om misschien een heist te doen?Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Iemand zin om prison break heist te doen met mij en twee FOK!kers? Voorwaarde is wel dat je voice chat moet hebben.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ja nice! Heb alleen geen mic op m'n game pc, kan wel Skypen via mn MacBook? (weet niet of dat handig is?)quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:58 schreef Rezania het volgende:
Iemand zin om prison break heist te doen met mij en twee FOK!kers? Voorwaarde is wel dat je voice chat moet hebben.Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Komt goed! Ik ben over ongeveer 15 minuutjes thuis.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We gebruiken mumble, als je dat kan instaleren op je macbook is het primaOp maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Geen probleemquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:09 schreef d4v1d het volgende:
Sorry, we hebben al iemand gevonden die net al meespeeldeAnderen nog zin om te spelen?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Holy shit. De tijd dat modders modden voor de faam, glory en lol is schijnbaar voorbij.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://gtaforums.com/topi(...)ry-planes-noclip-mod
Wat een lijers.Geen idee, maar ik ben dan ook al een tijdje niet meer online geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:17 schreef Thrilled het volgende:
zo, weer terug van vakantiehier nog interessante dingen gebeurd?
Zo, middagje vrij, dus mocht er iemand zin hebben om wat missies te doen/heist te doen, invite me vooral: bagpiper101![]()
![]()
Tot over een week
Blijf wel posten in dit topic, en socialclub invites worden ook verwerkt, maar tot de 23ste ben k niet online in onze favo gamewereld.
Kutjeoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
watdanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:49 schreef Divje het volgende:
Tot over een week
Blijf wel posten in dit topic, en socialclub invites worden ook verwerkt, maar tot de 23ste ben k niet online in onze favo gamewereld.
Kutje![]()
Wat is er aan de hand divje?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:49 schreef Divje het volgende:
Tot over een week
KutjeIch hock in meinem Bonker![]()
Ahh nou ja kan gebeuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:56 schreef Divje het volgende:
Puinhoop in de administratieiets niet betaald enzo
Bekijk het positief. Je hebt nu iets om naar uit te kijken.![]()
Zal ik een afstreep kalendertje voor je maken?
Ich hock in meinem Bonker![]()
Heb ik al, hangt in de wc. Niet de eerste keer ditquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ahh nou ja kan gebeuren.
Bekijk het positief. Je hebt nu iets om naar uit te kijken.![]()
Zal ik een afstreep kalendertje voor je maken?
Dat is vast een natte kalenderquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik al, hangt in de wc. Niet de eerste keer dit![]()
Laten we het erop houden dat ik een aparte manier van turfen hebquote:
Je internet provider?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:56 schreef Divje het volgende:
Puinhoop in de administratieiets niet betaald enzo
![]()
Damn, ben ik bijna terug, ben jij weer weg.
Toen GTA V PC nét uit was heb ik er eentje getorrent om te kijken of mijn vier jaar oude PC het wel aan zou kunnen. Daar zaten Chinese cracks bij en dat heeft me mallware opgeleverd waardoor ik Windows er maar opnieuw op het gezet om er vanaf te komen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://gtaforums.com/topi(...)ry-planes-noclip-mod
Ik heb GlassWire, daarmee kan je zien wat er precies met je netwerk gebeurt, en ik zag ineens allemaal vage shit contact met Chinese servers proberen te maken.![]()
Mjah dat dusquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Je internet provider?![]()
Damn, ben ik bijna terug, ben jij weer weg.
toe, plak er nog een weekje aan vast, ik zal R* alvast een report sturen
Heb je geen vriendelijke buur en een lange kabel?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah dat dus
toe, plak er nog een weekje aan vast, ik zal R* alvast een report sturen![]()
Waarop R* jou een ban geeft voor het valselijk rapporteren van iemand die al 2 weken offline is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:20 schreef Divje het volgende:
toe, plak er nog een weekje aan vast, ik zal R* alvast een report sturen
Da's interessant. Ga ik ook eens checken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:17 schreef Nemephis het volgende:
Ik heb GlassWire, daarmee kan je zien wat er precies met je netwerk gebeurt, en ik zag ineens allemaal vage shit contact met Chinese servers proberen te maken.
toevallig geen onbeperkt internet abo op je mobiel wat je als acces point kan instellen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah dat dus
toe, plak er nog een weekje aan vast, ik zal R* alvast een report sturen![]()
![]()
Buren? Die zijn engquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:21 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Heb je geen vriendelijke buur en een lange kabel?![]()
Ach, een weekje afkicken is ook goed.2GB, volgens boyke is dat er in 1 avond bijna doorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
toevallig geen onbeperkt internet abo op je mobiel wat je als acces point kan instellen?
heb je toch weer een avondje gespeeld...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Buren? Die zijn eng![]()
Ach, een weekje afkicken is ook goed.
[..]
2GB, volgens boyke is dat er in 1 avond bijna door![]()
![]()
2gb per avond? Wow...Alle internethubs op de wereld zijn vast heel blij met R*'s nieuwste speeltje.
incl. voicechat. en ja divje houd nooit z'n bek dus dan vliegen de MB's erdoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
2gb per avond? Wow...Alle internethubs op de wereld zijn vast heel blij met R*'s nieuwste speeltje.
the 4400 bijna uitgekeken, moet uitgekeken zijn tegen morgen want morgen moet ik merryweather bellen voor iemand![]()
Goh, voor wie zal dat zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
incl. voicechat. en ja divje houd nooit z'n bek dus dan vliegen de MB's erdoor
the 4400 bijna uitgekeken, moet uitgekeken zijn tegen morgen want morgen moet ik merryweather bellen voor iemand
De mod dat je auto's kan vuren vanuit je wapen i.c.m. de Insurgent 2 is geweldige waanzin! Terwijl je rijdt schiet je tig auto's per seconde af, je veegt alle politie van de weg af! Helicopter? Even een bultje opzoeken zodat je 'm kan raken met een stroom auto's!
Misschien stomme vraag maar hoe kan je stukjes gameplay-video opnemen?![]()
ALT in houden en dan F1 volgens het spel. Vraag me niet waar de filmpjes vervolgens neergekwakt worden.
Hebben ze die smerige eikel al te pakken gekregen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://gtaforums.com/topi(...)ry-planes-noclip-mod![]()
Met een mod kan je treinen en trams besturen, maar daar is het ook mee gezegd: Je kan geen spoordienst gaan onderhouden met je trein/tram.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:06 schreef 10minuteman het volgende:
Kun je in GTA5 ook simuleren als je wil? Bijvoorbeeld buschauffeur of treinmachinist?
Voor de bus is er 1 missie waarin je een route moet rijden. Weet niet of er submissies zijn als buschauffeur.![]()
Treinmachinist kan niet (mods daargelaten), bus geen idee. Je kunt met Franklin mensen vervoeren in een taxi, maar Michael en Trevor hebben schijnbaar wat beters te doen.
Nog niks over bekend maar het is aan te raden geen mods mer te downloaden voor GTA V voordat er een fatsoenlijke controle systeem is opgezet. Binnenkort duikt er wel een systeem op of zal Scripthook etc. zodanig worden aangepast dat dit soort dingen niet meer mogelijk zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:08 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Hebben ze die smerige eikel al te pakken gekregen?![]()
Virusscanners zullen ook wel nieuwe definities krijgen om dat spul voor te zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nog niks over bekend maar het is aan te raden geen mods mer te downloaden voor GTA V voordat er een fatsoenlijke controle systeem is opgezet. Binnenkort duikt er wel een systeem op of zal Scripthook etc. zodanig worden aangepast dat dit soort dingen niet meer mogelijk zijn![]()
Ja leuk maar virusscanners lopen altijd achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Virusscanners zullen ook wel nieuwe definities krijgen om dat spul voor te zijn.![]()
Oh fuck die had je in Vice City welquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:08 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Met een mod kan je treinen en trams besturen, maar daar is het ook mee gezegd: Je kan geen spoordienst gaan onderhouden met je trein/tram.
Voor de bus is er 1 missie waarin je een route moet rijden. Weet niet of er submissies zijn als buschauffeur.![]()
![]()
/Lief dagboek
Ik heb net - vanaf acht uur vanavond - mijn broertje op bezoek gehad die mij al maanden uitlacht omdat hij wél GTA V heeft op z'n xBox en ik niet op de PC.
Met het uitstellen van de PC-versie door Rockstar lachte hij alleen maar harder. Jullie - mede Masterrace-spelers - moeten de pijn die mij dat deed kunnen begrijpen: Als krassende vingernagels over een schoolbord.
Hij zou maar eventjes langskomen want haast, haast en nog andere verplichtingen vanavond. Om een kort verhaal lang te maken, hij is net weg, het bier is zo ongeveer op, ik heb een kwartiertje gespeeld en hij de rest van tijd - en gaat nu een fatsoenlijke PC aanschaffen want PC-Masterrace!![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:12 schreef Nemephis het volgende:
/Lief dagboek
Ik heb net - vanaf acht uur vanavond - mijn broertje op bezoek gehad die mij al maanden uitlacht omdat hij wél GTA V heeft op z'n xBox en ik niet op de PC.
Met het uitstellen van de PC-versie door Rockstar lachte hij alleen maar harder. Jullie - mede Masterrace-spelers - moeten de pijn die mij dat deed kunnen begrijpen: Als krassende vingernagels over een schoolbord.
Hij zou maar eventjes langskomen want haast, haast en nog andere verplichtingen vanavond. Om een kort verhaal lang te maken, hij is net weg, het bier is zo ongeveer op, ik heb een kwartiertje gespeeld en hij de rest van tijd - en gaat nu een fatsoenlijke PC aanschaffen want PC-Masterrace!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:12 schreef Nemephis het volgende:
/Lief dagboek
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik hoop wel dat je hem dit nog minstens 10 jaar in z'n neus wrijft?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 02:12 schreef Nemephis het volgende:
/Lief dagboek
Hij zou maar eventjes langskomen want haast, haast en nog andere verplichtingen vanavond. Om een kort verhaal lang te maken, hij is net weg, het bier is zo ongeveer op, ik heb een kwartiertje gespeeld en hij de rest van tijd - en gaat nu een fatsoenlijke PC aanschaffen want PC-Masterrace!
Gisteravond tijdens het laden van een sessie een SSD besteld, puur voor GTA.
Geweldig spel, goede performance, maar die laadtijden... Hopelijk gaat dat straks met de SSD een stuk vlotter.![]()
De Elegy is gratis op consoles en in pc singleplayer. Geen idee waarom het voor ons pc'ers niet gratis is online.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:49 schreef So_Surreal het volgende:
Welke sports car is het beste voor races ?
En waarom kan ik de Elegy niet gratis kopen ?![]()
De Elegy is ook de beste uit de sports car categorie. Ik had ergens een lijstje rondzwerven maar ben het weer even kwijt. Sorry.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Gaat niet gebeuren. Misschien in Singleplayer, maar in online zijn de laadtijden gebaseerd op je medespelers.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:58 schreef Mano_ het volgende:
Gisteravond tijdens het laden van een sessie een SSD besteld, puur voor GTA.
Geweldig spel, goede performance, maar die laadtijden... Hopelijk gaat dat straks met de SSD een stuk vlotter.
Invite only sessions zullen wel snel zijn.![]()
Hmm ik had gta5 op de PS4, maar nooit die Elegy gekocht helaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
De Elegy is gratis op consoles en in pc singleplayer. Geen idee waarom het voor ons pc'ers niet gratis is online.![]()
De Elegy is ook de beste uit de sports car categorie. Ik had ergens een lijstje rondzwerven maar ben het weer even kwijt. Sorry.![]()
Nu een paar keer online gespeeld, heel vervelend dat ik nu al enkele keren van een missie/job ben gekickt. Waarschijnlijk omdat ik onder level 10 zit, maar toch vervelend. Kleine vicieuze cirkel.Of saté?![]()
Spelen met andere fokkers.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef De-Hamster het volgende:
Nu een paar keer online gespeeld, heel vervelend dat ik nu al enkele keren van een missie/job ben gekickt. Waarschijnlijk omdat ik onder level 10 zit, maar toch vervelend. Kleine vicieuze cirkel.
Al die random invites, ik doe er niet meer aan.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ssshht, ik zocht gewoon een excuus om een nieuwe SSD de kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:00 schreef Ooku het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Misschien in Singleplayer, maar in online zijn de laadtijden gebaseerd op je medespelers.
Invite only sessions zullen wel snel zijn.
Het zal vast een beetje helpen en ik speel veel invite-only met een stel vrienden, dus hopelijk heeft het toch zin.![]()
Je eerste plaatje werkt niet.quote:
Zwart en een secundaire kleur werkt altijd wel. Ik vind alleen dat neonlicht echt afschuwelijk.![]()
Heb net online een custom plate gekocht en die zit nu op 1 van m'n auto's. Kan deze plate echter niet voor m'n andere auto's kopen en die app ziet alleen maar de auto waar ik hem op heb gedaan.
Mijn custom plate zou echter bij LS Customs te koop moeten zijn.
Iemand ervaring mee?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:22 schreef lesleyyb het volgende:
iemand zin om een beetje rond te derpen/racen/heisten? verveel me
Grapjasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik wacht expres tot ik weet dat jij niet kan spelen.
Ik moet eerst even naar iemand toe om een schutting in stukken te zagen maar ben daarna helemaal vrij.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:22 schreef lesleyyb het volgende:
iemand zin om een beetje rond te derpen/racen/heisten? verveel me![]()
@So_Surreal:
Snelste auto's, gebasseerd op de track Cutting Coroners:
https://docs.google.com/s(...)4/htmlview?sle=true#
Zo zie je maar weer, een dure auto is lang niet altijd de beste auto, hoewel de bovenste 2 alsnog erg prijzig zijn.
Alle stats van alle auto's:
https://docs.google.com/s(...)TNCVFE&rm=full#gid=0
Verkijk je niet op topsnelheden. Een topsnelheid is door geen enkele auto ook daadwerkelijk te halen ivm drag (luchtweerstand).
Copyright: Broughy1322, zie z'n youtube kanaal voor een hoop uitzoekwerk wat betreft racen in GTA5.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Zou best kunnen. We zochten nog een vierde voor heist dus had van alle invite mogelijkheden gebruik gemaakt.quote:
Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik heb het zelfde issue. In de app kan je wel een andere auto kiezen en als je daar dan een andere plate voor kiest heb je nog steeds random plate. Iets gaat daar niet goed:-(quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Je eerste plaatje werkt niet.
Zwart en een secundaire kleur werkt altijd wel. Ik vind alleen dat neonlicht echt afschuwelijk.![]()
Heb net online een custom plate gekocht en die zit nu op 1 van m'n auto's. Kan deze plate echter niet voor m'n andere auto's kopen en die app ziet alleen maar de auto waar ik hem op heb gedaan.
Iemand ervaring mee?Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek![]()
Ik heb tijdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:51 schreef lesleyyb het volgende:
was van plan om vanavond volledige humane labs raid te doen, dus als je zin hebt zeg het maar fflaat maar weten hoe laat
![]()
![]()
Kan ik bij het joinen van heists die Fleica setup jobs niet wegfilteren?
Nu al 4x achter mekaar die check-out en die Kuruma gestolen.![]()
rond 20:00 denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb tijdlaat maar weten hoe laat
![]()
ik was zo een anime aan het kijken waar dat ze gevangen zitten in een spel en daar blijkt dat in da spel de NPC ook een leven hebben en een eigen achtergrond. realy makes you think about who you are killing in GTA![]()
![]()
thats what they get the cheapest money can buyquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:28 schreef So_Surreal het volgende:
Kan ik bij het joinen van heists die Fleica setup jobs niet wegfilteren?
Nu al 4x achter mekaar die check-out en die Kuruma gestolen.![]()
![]()
Ik praat helemaal niet veel mejongequote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:37 schreef redboyke het volgende:
[..]
thats what they get the cheapest money can buy
Zo dan:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Je eerste plaatje werkt niet.
Iemand ervaring mee?![]()
![]()
U heeft een goed oog.quote:Ik ben weer beschikbaar, mocht je nog iemand nodig hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:51 schreef lesleyyb het volgende:
was van plan om vanavond volledige humane labs raid te doen, dus als je zin hebt zeg het maar ff
Liberty City als kentekenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat het GTA 5 was.
Ik dacht al, waarom kan ik die kleur niet vinden
Denk dat je die kleur wel kan krijgen door metallic blueish silver (ofzoiets) / diamond blue en parelmoer Licht blauw/frost white te combineren
Huh kan je kleuren mengen/combinerenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Liberty City als kenteken
Denk dat je die kleur wel kan krijgen door metallic blueish silver (ofzoiets) / diamond blue en parelmoer Licht blauw/frost white te combineren
?
En zo ja, hoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |