Juventusquote:• Madrid have won their last six home games, scoring 21 goals in the process and conceding twice.*
• Madrid have scored at least once in each of their last 51 home games, since a 1-0 defeat by Club Atlético de Madrid on 28 September 2013.*
• The Merengues have not failed to score at the Bernabéu in 23 UEFA Champions League outings, since a 2-0 defeat by FC Barcelona at the semi-final stage on 27 April 2011.*
• Ronaldo has scored six times in his last six UEFA Champions League games against Italian sides and his tally of nine semi-final goals in the competition is unsurpassed.
• Ancelotti's men have recorded eight wins in their last ten matches. They were nine games unbeaten before their 2-1 defeat in Turin.
• Ronaldo has struck 42 Liga goals this season, two more than Lionel Messi in the race to finish top scorer and eight shy of the Argentina forward's record set in 2011/12. Madrid remain two points behind Barcelona in the title race.*
• Luka Modrić has not featured since spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Benzema has missed the last six games with a knee problem.*
De eerste wedstrijd zit er op. Juventus heeft thuis, in de ogen van de kenners, verrast. Ze verschalkten de Madrilenen uit Bernabeu met 2-1. Vrij vroeg scoorde Alvaro Morata tegen zijn oude maatjes 1-0. Juventus was op stoom, maar dan was daar toch Ronaldo die 1-1 maakte. In de tweede helft verijdelde Juve een corner. Het duo Morata-Tevez stormde op het doel van Iker af. Morata werd onderuitgehaald maar Tevez ging verder: penalty. 2-1.quote:• Juventus have won the first leg of a UEFA competition tie 2-1 on four occasions – and progressed each time.
• Juventus clinched a fourth successive Italian title with four games to spare on 2 May.
• The Bianconeri have a better defensive record away than at home this season, conceding just 12 goals in 24 matches on their travels.*
• Tévez has scored seven UEFA Champions League goals this season, one more than in his five previous campaigns combined. His goal on matchday one was his first in the competition since April 2009 and 1,003 minutes of play.
• Tévez has scored 20 Serie A goals this season and is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.*
• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (18 March, thigh) have been sidelined.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]what the fuk is dit danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
[ afbeelding ]Je bent weer lief stout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even mannelijk huilenquote:
Poulsen > ... > ... > Hateboerquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans Hateboer dus. Toppertje he?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
KUT JUVE IK NEUK JULLIE ALLEMAAL DE MOEDERS TFOE
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Jaquote:
Nou nou nou.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
heel stiekem was het niet hoor klaas, iedereen kon het zienquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
xoals ik al melde in de eerste helft....
juventus zou stiekum scoren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ga ik je dus bannen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb even genotenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x1vgl9n_hans-hateboer_sport
homoquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dat voetbal, kutsport. Straks weer lekker wielrennen kijken en mijn benen scheren.
Giro kijken danquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dat voetbal, kutsport. Straks weer lekker wielrennen kijken en mijn benen scheren.
1 actie zegt weinigquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x1vgl9n_hans-hateboer_sport
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Juventus terecht door, geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs met een onterechte penalty kon Real het niet halen![]()
Juvvveeeeeee![]()
![]()
![]()
Oh en tegen Barca, ik schat Real hoger in. Met dat verschil dat Real niet echt in vorm is momenteel en Barca in topvorm is. Wordt boeiende finale met hopelijk Juveeeeee
Vergeet je doping niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Mahahahaha grapjas.quote:
Gefeliciteerd, Bianconeri. Het komt je toe.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Juventus terecht door, geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs met een onterechte penalty kon Real het niet halen![]()
Juvvveeeeeee![]()
![]()
![]()
Oh en tegen Barca, ik schat Real hoger in. Met dat verschil dat Real niet echt in vorm is momenteel en Barca in topvorm is. Wordt boeiende finale met hopelijk Juveeeeee
kk zooi allemaalquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Juve gewoon terecht door, niets mis meequote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
hoop hetquote:
Thxquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gefeliciteerd, Bianconeri. Het komt je toe.
Toch had ik liever Bayern - Juve gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve gewoon terecht door, niets mis mee![]()
Geen walgelijke Clasico maar een boeiende open wedstrijd in de finale.
jellyquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar hebben ze niets te zoeken
Eens! Denk ik...quote:
Het is wel een mooie affiche...maargoed, je hebt gelijk dat een mooi affiche vaak een afschuwelijke wedstrijd wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahaha grapjas.
Er is geen mens op aarde, op Real fans na (ten minste na di avond, daarvoor wouden die dat ook niet), die een clasico wil. Een clasico is recept voor waardeloos voetbal.
Keertje de trein van Duitsland genomen. 10x beter, geen vertragingen. wow.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:44 schreef hmmmz het volgende:
Kut NS reclame. Van mijn geld ja. Enige realistische is dat er in de trein iemand koffie over je heen gooit.
Juventus gaat gewoon verder met verdedigen. Wel interessant.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve gewoon terecht door, niets mis mee![]()
Geen walgelijke Clasico maar een boeiende open wedstrijd in de finale.
Echt he, in de rust ookquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ze bij de NOS nu allemaal zitten te huilen. Die hadden toch wel als droomaffiche FC Barcelona - Real Madrid: de laatste CL-wedstrijd voor de NOS in tijden.
we smeren em.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Nu nog een wedstrijd naar het zaaddodende voetbal kijken van Juventusquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ze bij de NOS nu allemaal zitten te huilen. Die hadden toch wel als droomaffiche FC Barcelona - Real Madrid: de laatste CL-wedstrijd voor de NOS in tijden.
70 jaar geleden reden ze ook al op tijd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Keertje de trein van Duitsland genomen. 10x beter, geen vertragingen. wow.
M A Dquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nu het nog een wedstrijd naar het zaaddodende voetbal kijken van Juventus
Zo maar even kijken dan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst wilde ik dat ook doen. Bleek dat er op het station hier geen Duitse treinen rijdenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat zeiden ze eigenlijk? Ik was pissig dus had 't geluid uitgezetquote:
Lekker Haxballen en Pauw kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we smeren em.
zeg jij het topic maar
Omdat Robben ook in die trein zat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een genotquote:
Paxcon kan getuigen dat HateGod wekelijks het publiek op de banken krijgt.quote:
TV / [VH1 Classic #1] De beste clipzender sinds het verval van 3voor12quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we smeren em.
zeg jij het topic maar
Die zien we al zo vaak. Ik ben d'r echt helemaal klaar mee.quote:
Ik niet, ik geef Juve tegen Barca meer kans dan tegen Bayern. Al is te hopen dat Barca deze topvorm niet kan behouden. En als Bayern huidige vorm heeft en niet hoe ze normaal zijn dan was Bayern makkelijker.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
Toch had ik liever Bayern - Juve gezien.
haxballquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TV / [VH1 Classic #1] De beste clipzender sinds het verval van 3voor12
Ik ging toch coma zuipenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TV / [VH1 Classic #1] De beste clipzender sinds het verval van 3voor12
Nee, Juventus gaat massaal naar voren vluchten om de bal in dat doel te pleuren tegen Real Madrid!!! Dat is pas slim: lekker overlopen worden door asfalthijgers als Ronaldo en Bale.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nu het nog een wedstrijd naar het zaaddodende voetbal kijken van Juventus
Beetje standaard riedeltje, Juventus ging het alleen maar redden als..quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat zeiden ze eigenlijk? Ik was pissig dus had 't geluid uitgezet.
Die domme Barca fappers daar vinden dit vast niet erg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Op papier is het een mooie wedstrijd met grote namen. Maar El Clasico is garant voor waardeloos voetbal. Real vaak heel erg hard en Barca echt walgelijk met al dat toneelspel en kaartennaaien.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is wel een mooie affiche...maargoed, je hebt gelijk dat een mooi affiche vaak een afschuwelijke wedstrijd wordt.
Real Madrid had voor die 1-1 ook niet bijzonder veel gecreëerd, Tjibje.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 1-1 kwam ook echt uit het niets.
hahaha, dwazen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef _Megatron_ het volgende:
[..]
Beetje standaard riedeltje, Juventus ging het alleen maar redden als..
Jij kijkt nooit naar wedstrijden van Juve, dusquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef Nober het volgende:
Juventus gaat gewoon verder met verdedigen. Wel interessant.
Klopt maar die 1-1 kwam echt uit het nietsquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid had voor die 1-1 ook niet bijzonder veel gecreëerd, Tjibje.
Elke kenner had zo'n scenario kunnen bedenkenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt maar die 1-1 kwam echt uit het niets
scheids gaat barca helpenquote:
Juventus had ook genoeg balbezit, maar die waren vandaag niet in de gelegenheid om er iets goeds mee te doen. Dat werd wel meer gedaan na die 1-1, maar da's logisch omdat Real Madrid ook moest komen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt maar die 1-1 kwam echt uit het niets
Mahahahahahahaha.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nu nog een wedstrijd naar het zaaddodende voetbal kijken van Juventus
quote:
Idd, Barcaquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef koosfransoos het volgende:
Barcelona - Juve is misschien wel de lelijkste finale die je met de laatste 4 had kunnen maken.
En de 1-0 nog meer uit het niets. Penalty lol....quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 1-1 kwam ook echt uit het niets.
Idd, zelfs onterechte penalty hielp nietquote:
Uhm ja...quote:
Iddquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
MSN tegen de stugge verdediging van Juventus. Dat zal vonken geven
Jij kijkt nooit Juvequote:Op woensdag 13 mei 2015 22:54 schreef Nober het volgende:
Juventus is een aanvallende ploeg vooral in de serie A tegen Lecce en Cagliari.
Als Pogba en Pirlo dan opeens wel weer alles goed doen.. of geen Pirlo. Dan zijn er zeker kansen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm ja...
[..]
IddDat zie ik als Juve-fan ook als het prachtige pluspunt.
Pluspunt? Ja idd. MSN is verreweg de sterkste linie van Barca. Die staan tegenover een ontzettend goede en harde verdediging (wat ze daar in Spanje niet zo kennen) van Juventus.
Als die goed in de wedstrijd zitten geven ze hopelijk weinig weg.
Verdedigend zie ik dan zwakte van Barca, waar Juve juist ook een sterke aanval heeft.
Daar ligt ruimte.
Zo bekijk ik het dan even positief als Juve fan
Juventus is naar de finale, hij mag hetquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
bianconeri is heerlijk aan het happen
Wat een kleredomme cijfers zegquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lol die cijfers op de Mirror...
http://www.mirror.co.uk/s(...)juventus-2-3-5691914
Buffon een 6.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pogba moet weer wedstrijd ritme op doen. Pirlo is wel beetje klaar.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
Als Pogba en Pirlo dan opeens wel weer alles goed doen.. of geen Pirlo. Dan zijn er zeker kansen.
Hahaha, wat een waanzin, alleen al zijn aanwezigheid is een 7 waard.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lol die cijfers op de Mirror...
http://www.mirror.co.uk/s(...)juventus-2-3-5691914
Buffon een 6.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha maar tis wel knap van Juventus.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
bianconeri is heerlijk aan het happen
Dat zei die na drie dagen alquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:58 schreef DaveDave09 het volgende:
Ja joh hype suarez-chielini maar op, chielini heeft gezegd dat die er vrede mee heeft en geen problemen met suarez meer heeft.
Co is verschrikkelijk. Irritante kerel. Jammer dat hij hier in de omgeving nog steeds als een soort half god wordt gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:58 schreef bianconeri het volgende:
Co![]()
![]()
Het is altijd een feest om Barca te zien.
Nou ik heb nog nooit een mooie wedstrijd in het geheel van Barca gezien hoor?
Tommetje: Catenaccio is afgeschat en dan direct beginnen over het heel goed kunnen verdedigen van Juve??
Suarez zal zijn tanden moeten stuk bijten tegen Chielliniquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Suarez tegen Chiellini?
Sowieso dat Chiellini dat wint.
Strafschoppen en vrije trappen worden ook op het veld genomen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
Juventus nog steeds errug weinig tegengoals uit veldgoals (is dit de juiste term?).
5 tegengoals totaal uit de laatste 9 wedstrijden in de CL nu volgens mijquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
Juventus nog steeds errug weinig tegengoals uit veldgoals (is dit de juiste term?).
uit levende spelmomenten vind ik mooier klinken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
Dan zal dat niet de juiste term zijn neequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Strafschoppen en vrije trappen worden ook op het veld genomen.
Zijn wel dode spelmomentenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hahaha idd....quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
Al die mensen die beweerden dat de finale barca - juve toch echt niet ging gebeuren
Mwhahahaha FACE
Zucht.... Als je geen voetbal volgt doe dan niet alsof je een wijsneus bent....quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
niet als hij wordt gebetenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Suarez tegen Chiellini?
Sowieso dat Chiellini dat wint.
Je hebt gelijk hoor. Dat heet inderdaad veldgoals, dat is gewoon de officiele benaming.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan zal dat niet de juiste term zijn nee.
De winstbiertjes gaan er goed in.
Ah, bedanktquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Dat heet inderdaad veldgoals, dat is gewoon de officiele benaming.
Eensquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben vooral blij dat de CL opnieuw niet geprolongeerd gaat worden. Dat moet iets magisch blijven
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Mijn gevoel, glazen bol en gebrekkige voetbalverstand zeggen allemaal dat Juve het gaat redden.
Precies, net als dat Feyenoord nooit meer kampioen gaat worden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben vooral blij dat de CL opnieuw niet geprolongeerd gaat worden. Dat moet iets magisch blijven
Volgend jaar Isco?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:19 schreef hafcfan het volgende:
Vaison je mag van mij een Alvaro ui nemen. Die god verdient het om geëerd te worden. Real geef ons nog maar meer van die afdankertjes en koop nog 2 Bales
Heeft wel de juiste baard en we missen alleen nog een 10. Maar als Tevez blijft en Dybala komt wat moeten we daar dan mee, want Alvaro kan er niet meer uitquote:
Volgend jaar gewoon wat laten rouleren, Dybala een beetje laten wennen en het jaar daarna met Dybala en Morataquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft wel de juiste baard en we missen alleen nog een 10. Maar als Tevez blijft en Dybala komt wat moeten we daar dan mee, want Alvaro kan er niet meer uit
Uhm je kunt Morata ook teveel ophemelen he. Zo goed is hij nou ook weer niet, ook niet na 2 belangrijke goals in de halve finale.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:19 schreef hafcfan het volgende:
Vaison je mag van mij een Alvaro ui nemen. Die god verdient het om geëerd te worden. Real geef ons nog maar meer van die afdankertjes en koop nog 2 Bales
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Juve en Real komen er wel uit (want dat bedrag kan Real wel ophoesten en dan heeft Juve weinig te zeggen), maar de speler moet er ook met de club uitkomen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:14 schreef Sked het volgende:
Alhoewel ik Real er wel voor aanzie om Morata terug te kopen nu
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Precies, net als dat Feyenoord nooit meer kampioen gaat worden. de laatste Nederlandse club is die een Europese beker heeft gewonnen
Finale bezorgen=held. Finale beslissen= op gelijke hoogte komen met de aller grootsten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm je kunt Morata ook teveel ophemelen he. Zo goed is hij nou ook weer niet, ook niet na 2 belangrijke goals in de halve finale.
Nah,quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:58 schreef hafcfan het volgende:
Finale bezorgen=held. Finale beslissen= op gelijke hoogte komen met de aller grootsten.
Charisteas deed dat ook bij Griekenland, dus niet eens.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Finale bezorgen=held. Finale beslissen= op gelijke hoogte komen met de aller grootsten.
quote:
Onze klaas ziet het allemaal niet meer zo goed sinds hij wekelijks van Immers mag genieten.quote:
Die mensen beweren waarschijnlijk ook dat Vermeer beter is dan Buffonquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Onze klaas ziet het allemaal niet meer zo goed sinds hij wekelijks van Immers mag genieten.
Als Buffon naar Rotterdam komt en vliegt op Schiphol dan hoeft hij niet zo Vermeerquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die mensen beweren waarschijnlijk ook dat Vermeer beter is dan Buffon
Bijna een glimlach hierquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als Buffon naar Rotterdam komt en vliegt op Schiphol dan hoeft hij niet zo Vermeer
moest toch wel gniffelen om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als Buffon naar Rotterdam komt en vliegt op Schiphol dan hoeft hij niet zo Vermeer
daar heb je het alquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klaas heeft gewoon gelijk in dit geval.
Nog steeds meer kraak en smaak dan een Bayern zonder die lijpe Fransoos en Robbenquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik gun het Juve maar we moeten niet doen of het een wonderploeg is.
Vermeer is de beste keeper ter wereld in het nakijken van ballen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die mensen beweren waarschijnlijk ook dat Vermeer beter is dan Buffon
Zijn dwerglengte heeft dan toch nog een voordeelquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vermeer is de beste keeper ter wereld in het nakijken van ballen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |