Juventusquote:• Madrid have won their last six home games, scoring 21 goals in the process and conceding twice.*
• Madrid have scored at least once in each of their last 51 home games, since a 1-0 defeat by Club Atlético de Madrid on 28 September 2013.*
• The Merengues have not failed to score at the Bernabéu in 23 UEFA Champions League outings, since a 2-0 defeat by FC Barcelona at the semi-final stage on 27 April 2011.*
• Ronaldo has scored six times in his last six UEFA Champions League games against Italian sides and his tally of nine semi-final goals in the competition is unsurpassed.
• Ancelotti's men have recorded eight wins in their last ten matches. They were nine games unbeaten before their 2-1 defeat in Turin.
• Ronaldo has struck 42 Liga goals this season, two more than Lionel Messi in the race to finish top scorer and eight shy of the Argentina forward's record set in 2011/12. Madrid remain two points behind Barcelona in the title race.*
• Luka Modrić has not featured since spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Benzema has missed the last six games with a knee problem.*
De eerste wedstrijd zit er op. Juventus heeft thuis, in de ogen van de kenners, verrast. Ze verschalkten de Madrilenen uit Bernabeu met 2-1. Vrij vroeg scoorde Alvaro Morata tegen zijn oude maatjes 1-0. Juventus was op stoom, maar dan was daar toch Ronaldo die 1-1 maakte. In de tweede helft verijdelde Juve een corner. Het duo Morata-Tevez stormde op het doel van Iker af. Morata werd onderuitgehaald maar Tevez ging verder: penalty. 2-1.quote:• Juventus have won the first leg of a UEFA competition tie 2-1 on four occasions – and progressed each time.
• Juventus clinched a fourth successive Italian title with four games to spare on 2 May.
• The Bianconeri have a better defensive record away than at home this season, conceding just 12 goals in 24 matches on their travels.*
• Tévez has scored seven UEFA Champions League goals this season, one more than in his five previous campaigns combined. His goal on matchday one was his first in the competition since April 2009 and 1,003 minutes of play.
• Tévez has scored 20 Serie A goals this season and is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.*
• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (18 March, thigh) have been sidelined.*
Kut wedstrijd, iedereen verveelt zich eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Die Nissan reclame slaat nergens op. Yaya met MEYER? Fucking Meyer.
Niet alleen vanavond hoorquote:
Wel grappig dat je mij om mijn posts veroordeelt en zelf zomaar over de moeder van anderen begint.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet, iedereen valt wel eens een keer.
Hahahaha, mooie tijden waren dat.quote:
Het is me wat he. Jij bent begonnenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel grappig dat je mij om mijn posts veroordeelt en zelf zomaar over de moeder van anderen begint.
Hoe debiel moet je dan wel niet zijn
En maar ergeren.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hahahaha, mooie tijden waren dat.
Paxcon is een bijzonder slanke, knappe jongemanquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
alweer? wat een baas. Verbaasd me niets
Die schaapquote:
Ik hou het tenminste tussen ons, mocht ik al schelden.quote:
nuquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
Zeggen jullie even als we weer beginnen? Ik kijk VH1 Classic.
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Paxcon is een bijzonder slanke, knappe jongeman
Ik schold helemaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hou het tenminste tussen ons, mocht ik al schelden.
Over iemand zijn moeder beginnen is wat ze op praktijkschool doen dan.
Met een heel leuk accent.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TAKquote:
*kuch* nsb'er *kuch*quote:
verstappen kan er niks vanquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
hmmmz is een kutuser
hij loopt ook maar steeds blind max verstappengod te bashen
die neem ik niet serieus
Hoi Pax, we vragen al de hele avond om je.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
hmmmz is een kutuser
die neem ik niet serieus
Heb jij hiervoor een goede onderbouwing?quote:
Let op Ribery dalijk, dat shot is langer dan bij andere spelersquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gadver die vieze pukkelkopen weer in beeld.
Oh jongens, ik ben erquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoi Pax, we vragen al de hele avond om je.
zijn motor is kutquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij hiervoor een goede onderbouwing?
tr gemachtquote:
Ja, maar niet heel erg hoor, wel heel leuk!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar niet heel erg hoor, wel heel leuk!
Utopia gaat nog wel even doorquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Utopia definitief ten einde ja?
Dit is het einde van FOK!
Utopia?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Over speciaalbier? Of mogen allerhande onderwerpen de revue passeren?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit.
Ik hou meer van oprechte gesprekken.
Mortaxx Pax en Johannes. Als je hun ziet in het echt dan ga je bij jezelf ook denken op wat voor geslacht je eigenlijk valt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij komen allemaal door Ronaldo
Bist 'n Knoalster?quote:
Gaat gewoon doorquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allerlei zaken. Ik ben van alle markten thuis. Zolang Ngodin het maar leuk vindt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over speciaalbier? Of mogen allerhande onderwerpen de revue passeren?
Bij mij ook hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mortaxx Pax en Johannes. Als je hun ziet in het echt dan ga je bij jezelf ook denken op wat voor geslacht je eigenlijk valt.
Daarom: Jan GejammerGodquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
hmmmz is een kutuser
die neem ik niet serieus
twitter:jan_lammers twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 23:08:35Doneer #giro 555 het kan nog even voor het slapen gaan. Een mooi weekend in Nepal gaat nog lang duren!! http://t.co/TL5RiqNINv reageer retweet
twitter:jan_lammers twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 23:18:01De pijn van te veel doneren is een maar een schijntje van de pijn die in Nepal gevoeld wordt! Doneer nog even voor het slapen gaan #giro555 reageer retweet
twitter:jan_lammers twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 23:32:30Stapt u zo in bed? Bedenk dan dat in Nepal deze luxe bij veel families abrupt is ontnomen! #giro555 http://t.co/jXm84DCay3 reageer retweet
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mortaxx Pax en Johannes. Als je hun ziet in het echt dan ga je bij jezelf ook denken op wat voor geslacht je eigenlijk valt.
Mag er nog een j. alba gifje gepost worden?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allerlei zaken. Ik ben van alle markten thuis. Zolang Ngodin het maar leuk vindt natuurlijk.
Weet je wie Johannes heeft aangestoken met het speciaalbier virus?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over speciaalbier? Of mogen allerhande onderwerpen de revue passeren?
Oh godquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allerlei zaken. Ik ben van alle markten thuis. Zolang Ngodin het maar leuk vindt natuurlijk.
Meer meer meerquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Mag er nog een j. alba gifje gepost worden?
Jou?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je wie Johannes heeft aangestoken met het speciaalbier virus?
Ja, echt de enige meid met een BMI onder 1 die vreselijk lekker is.quote:
Ik vind jou erg raar doen de laatste tijdquote:
wat een kut muziek jezusquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:49 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Tweede keer. Niemand geeft een neuk.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een gifje van J. Alba?
Gifje?!quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja, echt de enige meid met een BMI onder 1 die vreselijk lekker is.
Ikzelf.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je wie Johannes heeft aangestoken met het speciaalbier virus?
Een Brand Upje is goed te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jou?
Ik blijf nog altijd sceptisch. Een Lentebock of een witbiertje kan ik wel van genieten, maar die IPA's vallen me nogal tegen.
Het lieft heb ik een Brand pilsje
*Jij? *liefstquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jou?
Ik blijf nog altijd sceptisch. Een Lentebok of een witbiertje kan ik wel van genieten, maar die IPA's vallen me nogal tegen.
Het lieft heb ik een Brand pilsje
Haha, ja dan kan ik mij iets voorstellen bij je accent.quote:
Jij hebt erg veel krediet bij mij. Daarom heb je gevraagd om mee te gaan naar FC Groningen afgelopen zondagquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind jou erg raar doen de laatste tijd
Ik had gehoopt enig krediet bij je te hebben maar nee. Ik weet genoeg.
Bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt erg veel krediet bij mij. Daarom heb je gevraagd om mee te gaan naar FC Groningen afgelopen zondag
Als we elkaar op tikfoutjes gaan pakken dan loopt het allemaal wat uitquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
*Jij? *liefst
Je moet een goede IPA drinken.
Ik zat de tribune al af te speuren.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat lied op de achtergrond net
sorry ik was niet specifiek.
Jij is geen tikfout.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als we elkaar op tikfoutjes gaan pakken dan loopt het allemaal wat uit
Duh, Groningen speelt 33x thuis op zondag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt erg veel krediet bij mij. Daarom heb je gevraagd om mee te gaan naar FC Groningen afgelopen zondag
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als ze je met fakkels en hooivorken achterna rennen?
Neuh alleen chicks die willen neukenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als ze je met fakkels en hooivorken achterna rennen?
Paxcon HAAT IPA's helaasquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
*Jij? *liefst
Je moet een goede IPA drinken.
Ik ben daar ook heen verhuisd, maar het valt me zelf niet eens op dat ik enig accent heb.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, ja dan kan ik mij iets voorstellen bij je accent.
Ik ben geboren en getogen stadjer.
Dacht dat die Jaap Stam allang gestopt was.quote:
Meer van haar body bittequote:Op woensdag 13 mei 2015 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Iemand wou een gif van Taylor Swift
[ afbeelding ]
Van Tumblr waar heel veel chicks te vinden zijn.
Tevens is Victoria Justice nog een stukje lekkerder![]()
![]()
![]()
Dit zeg ik al maanden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:52 schreef Rickertman96 het volgende:
Alleen Mexicano post hier wat ontopics, Mexicano4mod
Dit is koffietijd voor mannenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:52 schreef Rickertman96 het volgende:
Alleen Mexicano post hier wat ontopics, Mexicano4mod
Lijkt me enig maar dat gaat niet over Champions League.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
Johannes wil je xtc gebruiken met Paxcon en mij
Bourbonvaatjes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als het op eiken gerijpt is
faalquote:
Oh sorry de manier waarop je het zei klonk alsof je het zelf even had geïnspecteerd.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je dat verwijfde ventje wel eens goed bekeken?
Jij bent geen ras echte Hagenees!quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
Die man is bejaard.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
Manmanman, helemaal niks meer lukt bij Pirlo.
Vanaf nu ga ik ook bij grtd chillenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
Als er BA achterstaat gaat mijn hart harder kloppen, maar misschien komt dat omdat ik ben opgegroeid met de A-Team.quote:
Ik ben nog geen Groninger zonder accent tegengekomen. Ik kan wel accentloos praten maar dan moet ik er echt op letten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben daar ook heen verhuisd, maar het valt me zelf niet eens op dat ik enig accent heb.
Gronings kan ik sws niet spreken
Kom een keer feunen in Groningen bij de Pintelierquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik ook bij grtd chillen
Leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik ook bij grtd chillen
dit kloptquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom een keer feunen in Groningen bij de Pintelier
Ik heb nog wat goed te maken met johannes volgens mij
Ik DM jullie wel dan als ik kanquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom een keer feunen in Groningen bij de Pintelier
Ik heb nog wat goed te maken met johannes volgens mij
Stalin?quote:
Ik weet het wel, het is goor.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef Coco98 het volgende:
Nederland weet nog steeds niet wat een IPA is
Ik weet het. Tegen een veel slechtere tegenstander kan hij nog magische dingen doen, maar op dit niveau werkt het niet meer. Soms nog een goeie pass, een vrije trap lukt nog wel, maar verder brengt hij echt te weinig.quote:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/I/ippaquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef Coco98 het volgende:
Nederland weet nog steeds niet wat een IPA is
Met een vlammed schot.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Marchisio is een mooie jongen.
/no homo.
/wel homoquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
/no homo.
Hierquote:
beetje homo?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
/no homo.
Niet zo goed als zijn grote broer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Pogba, het begint altijd zo mooi....
It's a fucking disgracequote:
Ja maar vandaag spelen ze thuis.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
De dikste nasi van Apeldoorn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
daar doet ze alles mee
ook poalliften met de reserveonderdelen
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:58 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]Slechte postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Dit boeit alleen Saind.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb een Imperial Russian Stout van Brouwerij Klein Duimpje ingeschonken.
Ik heb een Heineken ingeschonken, ook best exclusief.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
lekkaahhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VictoriaGodinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook verkouden geraakt, heel irritantquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:59 schreef hottentot het volgende:
Ik ben snotverkouden en drink een lekkere warme chocomel
Ik ga voor een echt mannendrankje.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
faalquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ga voor een echt mannendrankje.
[ afbeelding ]
Die van mij komt uit Hillegom.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een Heineken ingeschonken, ook best exclusief.
Ik heb je aangestoken tijdens het haxballen, excuus daarvoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook verkouden geraakt, heel irritant
lolquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat heeft die Tevez eigenlijk voor gezwel in zijn nek?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb je aangestoken tijdens het haxballen, excuus daarvoor
Holy hel prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Heb je het al gehoord vriend?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Oke geen pics en gifs van Victoria Justice anders ga ik gek worden.
Onderhuidse gehaktbalquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik eet nu tomaatjes uit zo'n emmerquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ook verkouden geraakt, heel irritant
Wat gehoord?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord vriend?
Ohja, van die 'snoeptomaatjes'. Domme term, maar erg lekker en gezond.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eet nu tomaatjes uit zo'n emmer
Dat is afhankelijk van hoe vaak Real nog scoort.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |