abonnement Unibet Coolblue
pi_157189078
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:41 schreef Syntos het volgende:
En Fitz is terug in de friendzone. _O-
:D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_157190535
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:41 schreef Syntos het volgende:
En Fitz is terug in de friendzone. _O-
Arme Fitz.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_157307797
Hunter _O-
pi_157307950
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:44 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Naah, ik denk eerder dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze theorie kan een zware spoiler zijn, dus wees gewaarschuwd en geef mij geen blaam als het wel zou uitkomen en de verrassing ervan af is....
Je had gelijk ^O^
  woensdag 4 november 2015 @ 21:17:29 #155
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_157323093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:44 schreef Max23 het volgende:

[..]

Je had gelijk ^O^
Nice
Ok stelletje hokboeren
pi_157324143
Bobbi & May! *O*
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 4 november 2015 @ 22:54:04 #157
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157326106
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:44 schreef Max23 het volgende:

[..]

Je had gelijk ^O^
:7

Bon, en nu erachter komen waarom Lash andere Inhumans doodt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_157330826
sinds wanneer is die dokter eigenlijk in de serie? Dat was toch al voordat inhumans geïntroduceerd werden? Beetje matig dat hij dus opeens de grote slechterik blijkt te zijn.

Die aflevering van vorige week vond ik wel prima trouwens, eens wat anders dan het wekelijkse pief paf poef gehalte
pi_157330952
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:34 schreef planethugo het volgende:
sinds wanneer is die dokter eigenlijk in de serie? Dat was toch al voordat inhumans geïntroduceerd werden? Beetje matig dat hij dus opeens de grote slechterik blijkt te zijn.

Die aflevering van vorige week vond ik wel prima trouwens, eens wat anders dan het wekelijkse pief paf poef gehalte
Seizoen twee. Ik vind het wel tof, daarvoor was hij geen inhuman natuurlijk en hij zal zijn redenen wel hebben.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_157331013
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Seizoen twee. Ik vind het wel tof, daarvoor was hij geen inhuman natuurlijk en hij zal zijn redenen wel hebben.
dat iemand zijn lichaam overgenomen heeft, een andere verklaring zou ik niet geloven.

Meest positieve aan deze ep was trouwen Powers Boothe _O_ wat een heerlijke acteur. Die stem alleen al. Ideale badguy
pi_157339827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat iemand zijn lichaam overgenomen heeft, een andere verklaring zou ik niet geloven.

Meest positieve aan deze ep was trouwen Powers Boothe _O_ wat een heerlijke acteur. Die stem alleen al. Ideale badguy
Uh, lichaam overgenomen? Hij is dan toch gewoon veranderd door wat er gebeurde in de vorige seizoensfinale?
pi_157340462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat iemand zijn lichaam overgenomen heeft, een andere verklaring zou ik niet geloven.

Meest positieve aan deze ep was trouwen Powers Boothe _O_ wat een heerlijke acteur. Die stem alleen al. Ideale badguy
Misschien knalt hij Ward wel af *O*
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_157340497
Erg druk gehad afgelopen tijd en daardoor pas afgelopen week begonnen met het huidige seizoen, maar het bevalt echt goed. Beste seizoenstart van allemaal imo. Ben nu alweer bij :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157347411
Topshowtje!

_O_ Powers Boothe _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_157465852
Had niet verwacht dat de verhaallijn zo'n eind zou opschieten :)
  woensdag 11 november 2015 @ 16:49:27 #166
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157472054
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:44 schreef Max23 het volgende:
Had niet verwacht dat de verhaallijn zo'n eind zou opschieten :)
Ze hebben inderdaad lekker de vaart erin :D
pi_157472147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:44 schreef Max23 het volgende:
Had niet verwacht dat de verhaallijn zo'n eind zou opschieten :)
Ik ook niet, wel beter dat het niet ontzettend uitgemolken wordt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_157486522
Mooie aflevering weer. Arme Mai.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 12 november 2015 @ 12:49:18 #169
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157489961
Hè godver, waarom moet Roz nu weer dubbelspel spelen met Hydra }:| had liever gezien dat er een fusie zou zijn waardoor SHIELD weer groter zou zijn en weer een organisatie van betekenis werd.

En dafuq was dat nu wat Lincoln zij over Lash "he still is in transition till he doesn't change back."? Waarom was dat dan niet met Raina? Dat was toch ook niet half-om-half :?

Naja boeie :P weer wat antwoorden en vragen erbij. De vaart zit er, zoals gezegd, lekker in ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_157492758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Hè godver, waarom moet Roz nu weer dubbelspel spelen met Hydra }:| had liever gezien dat er een fusie zou zijn waardoor SHIELD weer groter zou zijn en weer een organisatie van betekenis werd.

En dafuq was dat nu wat Lincoln zij over Lash "he still is in transition till he doesn't change back."? Waarom was dat dan niet met Raina? Dat was toch ook niet half-om-half :?

Naja boeie :P weer wat antwoorden en vragen erbij. De vaart zit er, zoals gezegd, lekker in ^O^
Misschien dat Raina sneller ging omdat ze op ground zero was. Al is het eigenlijk gewoon een verhaal technisch iets natuurlijk.
pi_157492770
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Hè godver, waarom moet Roz nu weer dubbelspel spelen met Hydra }:| had liever gezien dat er een fusie zou zijn waardoor SHIELD weer groter zou zijn en weer een organisatie van betekenis werd.

En dafuq was dat nu wat Lincoln zij over Lash "he still is in transition till he doesn't change back."? Waarom was dat dan niet met Raina? Dat was toch ook niet half-om-half :?

Naja boeie :P weer wat antwoorden en vragen erbij. De vaart zit er, zoals gezegd, lekker in ^O^
Ja balen van dat Roz een dubbele agenda heeft, wel te verwachten. Zal Coulsen ook wel verwachten misschien(?)
Denk niet dat ze weet dat ze met Hydra werkt, denk dat die knakker gewoon hoog in de US regering/geheime dienst zit en zo Hydra kan 'beschermen'.
Raina was toch per ongeluk veranderd ze was toch geen echte Inhuman? Weet het niet meer precies, kan zijn dat Lash wel in Transition is of een soort super Inhuman die wel een gave heeft om kwade bedoelingen te voelen. Hij wilde immers Roz afmaken en Daisy etc. niet.....
Ach genoeg vragen weer!!
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_157500767
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:29 schreef ser het volgende:

[..]

Ja balen van dat Roz een dubbele agenda heeft, wel te verwachten. Zal Coulsen ook wel verwachten misschien(?)
Denk niet dat ze weet dat ze met Hydra werkt, denk dat die knakker gewoon hoog in de US regering/geheime dienst zit en zo Hydra kan 'beschermen'.
Raina was toch per ongeluk veranderd ze was toch geen echte Inhuman? Weet het niet meer precies, kan zijn dat Lash wel in Transition is of een soort super Inhuman die wel een gave heeft om kwade bedoelingen te voelen. Hij wilde immers Roz afmaken en Daisy etc. niet.....
Ach genoeg vragen weer!!
Raina zat samen met Sky/Daisy in dat ondergrondse geval, waar die donkere gast van SHIELD overleed.

Maar wie zegt dat het niet per persoon verschillend kan gaan? Bij Raina ging het geleidelijk. Ze was niet meteen dat geval met die stekels en dergelijke.

Inhumans hebben feitelijk een gen dat actief gemaakt wordt door die mist, of waardoor al aanwezige kracht sterker wordt. Tenminste, zo heb ik het begrepen. Dus het gen hebben ze altijd al, maar dat betekent niet dat ze ook superkrachten hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Hè godver, waarom moet Roz nu weer dubbelspel spelen met Hydra }:| had liever gezien dat er een fusie zou zijn waardoor SHIELD weer groter zou zijn en weer een organisatie van betekenis werd.
Denk dat je deze omzetting in de films gaat zien. Mensen die de films kijken, kijken immers niet de/alle series. Al was het begin van Age of Ultron wel een direct gevolg van MAoS en kwam het voor de mensen die allen de films kijken wat dom over, dat ze voor iets dergelijks de Avengers inhuurden terwijl al die wereldbedreigende zaken uit de films van de helden in hun eentje, door hun zelf afgehandeld moesten worden.
pi_157502310
Die acteurs die Fitz en Simmons spelen zijn goed bezig, ik heb echt met ze te doen ^O^
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_157502502
quote:
3s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
Die acteurs die Fitz en Simmons spelen zijn goed bezig, ik heb echt met ze te doen ^O^
Ja verdomme zelfs ik zat met natte ogen :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_157508326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:35 schreef Djoetma het volgende:
Raina zat samen met Sky/Daisy in dat ondergrondse geval, waar die donkere gast van SHIELD overleed.

Maar wie zegt dat het niet per persoon verschillend kan gaan? Bij Raina ging het geleidelijk. Ze was niet meteen dat geval met die stekels en dergelijke.

Inhumans hebben feitelijk een gen dat actief gemaakt wordt door die mist, of waardoor al aanwezige kracht sterker wordt. Tenminste, zo heb ik het begrepen. Dus het gen hebben ze altijd al, maar dat betekent niet dat ze ook superkrachten hebben.

klopt ik was in de war met Daisy's vader.... geen echte inhuman maar door drankjes/pillen zo geworden.
Maar Raina is wel meteen veranderd in die grot zag je haar als een ander wezen in de schaduw. Tot nu toe zijn alle Inhumans waar men van weet meteen geworden wie ze zijn. Ok sommige moesten wat bijgeschaafd worden ;-)
Wie weet heb je gelijk en is Lash anders dan de rest maar denk wel dat hij een echte Inhuman is.
Maar misschien een soort 'super' Inhuman die men nog niet kent? Denk trouwens dat die faciliteit met ingevroren Inhumans snel wordt aangevallen door May en Daisy en co. als ze achter Roz's plannen komen })
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')