Nou zeg dat welquote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Aardig inkomertjedie verschijningen van globale Terrigen mist activiteiten belooft wat voor dit seizoen
nou sorry hoor maar daar geeft deze opener totaal geen aanleiding toequote:Op woensdag 30 september 2015 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Hoop alleen niet dat het een case of the week dingetje wordt met die inhumans (zoals The Flash, die telkens een andere boef in de vault gooit).
Verder wel![]()
.
Afgezien van die alien die op ze aast, het gedoe met de monolith en Gemma op dr alien planet, de timejump en het gegeven dat de persoon die ze oppakken niet de eerste is waarvan ze wisten dat hij bestond, maar eerder de eerste die ze levend vonden. Ik zou zeggen genoeg reden om aan te nemen dat het eerder richting de bad alien/kree arc gaat dan een case of the week.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:53 schreef shiznuts het volgende:
Ze zeggen zelf dat door die omega 3 visolie gedoe er constant meer inhumans 'ontwaken'. Dus eh... het ligt er juist bovenop dat ze lui net als die kerel telkens gaan oppikken om hen tegen henzelf en omgeving te beschermen... want anders is het die boze mevrouw (uit The Newsroom) wel. En die hoeft ze niet zonodig levend. Dus een soort van The Flash Vault waar ze geïsoleerd worden en in the system komen, wat ze toch al hadden. Dus zo vergezocht vind ik het niet.
die heb ik gemistquote:
denk dat het hele verhaal daarmee te maken zal gaan hebben. Die vrouwelijke leider van die schimmige organisatie had het daar ook al over: het wordt steeds moeilijker om dit stil te houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:41 schreef Syntos het volgende:
[..]
Press bericht van Ellis over gifted people en de chaos die ze veroorzaken oa.
President Ellis talks about the public’s growing concern of the “threats we face that are not of our world,” referencing the events of New York (Avengers), London (Thor 2), and most recently, Sokovia (Age of Ultron). To help ease the public’s fears, they’ve created a specific task force called the ATCU — Advanced Threat Containment Unit, a.k.a. Rosalind’s team — to neutralize those threats in lieu of S.H.I.E.L.D.’s downfall.quote:
Ik verwacht dat dit nog wel even doorgaat en dat Coulson's S.H.I.E.L.D. de overheid uiteindelijk overtuigt om een systeem te gebruiken zoals S.H.I.E.L.D. eerst had, met als gevolg de Super Hero Registration Act en Civil War.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Euhm ja, die heb ik niet gemist, eigenlijk. Maar linkte dat niet aan Civil War, maar gewoon aan de rode draad die het seizoen eventueel gaat volgen.
Harder huilen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:33 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit nog wel even doorgaat en dat Coulson's S.H.I.E.L.D. de overheid uiteindelijk overtuigt om een systeem te gebruiken zoals S.H.I.E.L.D. eerst had, met als gevolg de Super Hero Registration Act en Civil War.
Dat klinkt mij het meest aannemelijk en cliché zoals we van AoS gewend zijn.
Vanwaar meteen de agressie? Ondanks dat ik AoS regelmatig cliché vind is het juist de serie waar ik het meest naar uitkijk. De waarheid mag best gezegd worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Harder huilen!
Je HOEFT niet te kijken he?
Oke sorryquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:34 schreef Syntos het volgende:
[..]
Vanwaar meteen de agressie? Ondanks dat ik AoS regelmatig cliché vind is het juist de serie waar ik het meest naar uitkijk. De waarheid mag best gezegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |