klopt, maar van de andere kant. Fury stond op alle posters etc en in The Winter Soldier bleek al dat ie niet dood was dus dat er iets stond te gebeuren was natuurlijk geen verrassing. Sowieso was erg weinig uit Ultron een verrassing. Vond het wel een vermakelijke actiefilm, maar verrassend of echt goed helaas niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe "intensief" je 't volgt imho![]()
de "Fury/spoiler alert" opmerking van Coulson in ep18 is een relatief open deur. En dan "Theta Protocol" als openingsscène van ep19 is wel een optel som voor de trouwe Marvel volgers die de film (nog) niet gezien zouden hebben.
Als je geen teaser wilt hebben en zelf wilt vissen klkk dan niet op de bronquote:Within this image is a secret message. Screenshot it and upload to Instagram with #CrackTheCode & #AgentsofSHIELD, and adjust the filters to uncover a Season 3 tease. Then head over to Variety.com for more info.
Kan aan het contrast van mijn tablet liggen, maar ik zie de tekst al zo staan, beetje vaag maaf ik zie 'mquote:There is a hidden message within this photo. To crack the code, screenshot the photo and adjust the Instagram filter and brightness to reveal the secret message. When you have it, post it to your Instagram account with #AgentsofSHIELD & #CrackTheCode.
Hint: think of Skye's hacktivist organization. Her future is bright.
Ze zijn iig druk aan het schrijvenquote:Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ze zullen halverwege deze maand wel weer gaan filmen denk ik zo.
was vanmorgen aan het denken om deze ook eens te kicken vandaagquote:Op woensdag 16 september 2015 08:40 schreef Max23 het volgende:
Kickje met de eerste beelden van seizoen 3![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
ik vond het er uitzien als echt hele slechte make-up.quote:Op zondag 20 september 2015 10:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Even terug komende op seizoen 2![]()
Bloopers en onzin gebeuren uiteraard tijdens opnames maar de crew AoS lijkt het wel erg gezellig te hebben
http://www.dailymotion.com/embed/video/k7tZUVQ1agjCzpd6dB1
Wat me ook opviel was Gordonik was er altijd vanuit gegaan dat zijn ogen volledig CGI bedekt waren. Maar blijkbaar hebben ze bij de grimas ervoor gekozen om zijn ogen te bedekken en kleine puntjes open om door te zien, freaky zo
![]()
[ afbeelding ]
Dit is tevens de nieuwe account van The Cancel Bear.twitter:TVGrimReaper twitterde op maandag 21-09-2015 om 17:08:35ABC Predictions: ‘Agents of SHIELD’ Is Certain To Be Renewed; What About ‘The Goldbergs’? http://t.co/WX8rtdMEEY http://t.co/AQkGpyu8wf reageer retweet
Prima clip.quote:Op zaterdag 26 september 2015 10:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Eerste clip van s03e01 is online geplaatst door MarvelBelooft in ieder geval goeds
![]()
twitter:TVGrimReaper twitterde op woensdag 30-09-2015 om 17:10:10#AgentsOfSHIELD premiere rating (1.7) is irrelevant, the Syndication Gods guarantee a s4 reageer retweet
Weinig aan toe te voegenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
Top aflevering.
Fitz
Daisy in een zwarte tanktop![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |