Nog 2k is gewoon zwoegenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:12 schreef Deuce92 het volgende:
TFW het na 9 uur 's avonds is en je nog redelijk wat kcaltjes over hebt.
[ afbeelding ]
In de cut hou ik het redelijk cleanquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
10 stroopwafels is wel te doen toch.
welk bf% is je doel vriendquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
In de cut hou ik het redelijk clean
okee okee. Maar waarom uberhaupt cutten dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Powerlifters doen niet aan Bf die doen aan gewicht
Wil de 300 eind juli rond de 135 pullenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
okee okee. Maar waarom uberhaupt cutten dan?
ah okee. Dus het geile is de 'total bw vs the big three'-ratio bij PL dan. My bad. Lekker bezig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wil de 300 eind juli rond de 135 pullen
haha dat kunnen we wel aan jou overlaten of nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Voel me wel vereerd door die uitnodiging. Zal idd voor de hapjes zorgen.
Dat is voor mij nog niet eens zo, maar ik weet dat ik die 300 kan trekken dus op die manier is het doel nog enigszins een uitdaging!quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ah okee. Dus het geile is de 'total bw vs the big three'-ratio bij PL dan. My bad. Lekker bezig.
Kans bestaat wel dat ik het gros zelf opeet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha dat kunnen we wel aan jou overlaten of niet
snap je
Nu heb ik je altijd al een gekke jongen gevondenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat is voor mij nog niet eens zo, maar ik weet dat ik die 300 kan trekken dus op die manier is het doel nog enigszins een uitdaging!
De #1 van de lichtgewichtklasse van de ipf maar iedereen kent Eric lilliebridge om maar een voorbeeld te geven.
Dus het uiteindelijke doel is zoveel mogelijk liften maar heb af en toe ook wel eens zin om gek te doen
dan kun je die creatine wel gebruiken denk ik zo!quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat is voor mij nog niet eens zo, maar ik weet dat ik die 300 kan trekken dus op die manier is het doel nog enigszins een uitdaging!
De #1 van de lichtgewichtklasse van de ipf maar iedereen kent Eric lilliebridge om maar een voorbeeld te geven.
Dus het uiteindelijke doel is zoveel mogelijk liften maar heb af en toe ook wel eens zin om gek te doen
heb jij ook het probleem dat je ineens geen tv meer kan kijken zonder smartcard sinds de switch?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:50 schreef Ethanolic het volgende:
ik word echt KANKERTJE gek van dat ziggo/upc sinds de overname
als jij nu eens uitlegd hoe ik dat installeer op me 3310?!quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
Inschrijvingen zijn gesloten trouwens. Toch leuk, 4 man extra op de valreep. Ga ff plan de campagne verzinnen. Jullie horen van me. Doe de gemeenschappelijke zaken gewoon hier. Geen zin om iedereen los te dm'en en niet iedereen heeft whatsapp (je weet wie je bent, ga met de tijd mee opa).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |