abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153934463
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:09 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Gelachen.
Nog meer echte joden:
pi_153934528
quote:
10.000 :o Waarom ben ik geen jood.
pi_153934741
quote:
Nu is het minder grappig.
pi_153934816
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:22 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Nu is het minder grappig.
Natuurlijk, het is natuurlijk pijnlijk om te zien dat echte joden de terroristische entiteit verwerpen.
pi_153934841
ja
pi_153935900
Valt jullie ook niet op dat pro Palestijnse demonstraties vooral in Amerika en Europa worden gedaan? Ook in Pakistan en veel mindere mate in (Noord) Afrika?

En in Europa / VS / Canada en Pakistan is de sfeer altijd kut. Dood aan de Joden. Holocaust hier en daan. Nazisme hier en daar.

Maar in Turkije of Iran zijn er zo goed als geen pro Palestijnse demonstraties. Valt niemand dat op?

En valt jullie niet op dat tijdens de pro demonstraties in Europa je vooral Turkse en Tunisien vlaggen ziet?!

Zeer merkwaardig..... Heeft dit te maken dat men (anti zionisten) gebruik maken van de vrijheid van mening en democratie van het Westen? Of zijn de moslims in het westen meer fucked up dan in landen als Turkije en Iran?
  maandag 29 juni 2015 @ 21:09:26 #257
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_153936024
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:05 schreef Szikha het volgende:
Valt jullie ook niet op dat pro Palestijnse demonstraties vooral in Amerika en Europa worden gedaan? Ook in Pakistan en veel mindere mate in (Noord) Afrika?

En in Europa / VS / Canada en Pakistan is de sfeer altijd kut. Dood aan de Joden. Holocaust hier en daan. Nazisme hier en daar.

Maar in Turkije of Iran zijn er zo goed als geen pro Palestijnse demonstraties. Valt niemand dat op?

En valt jullie niet op dat tijdens de pro demonstraties in Europa je vooral Turkse en Tunisien vlaggen ziet?!

Zeer merkwaardig..... Heeft dit te maken dat men (anti zionisten) gebruik maken van de vrijheid van mening en democratie van het Westen? Of zijn de moslims in het westen meer fucked up dan in landen als Turkije en Iran?
Niks merkwaardigs aan. Heb je het nieuws niet gevolgd?
De regeringen van Turkije en Iran spreken zich pontificaal uit tegen die terreurstaat.
pi_153936055
Bakuuuuuuuuuuuuuu
pi_153936354
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Niks merkwaardigs aan. Heb je het nieuws niet gevolgd?
De regeringen van Turkije en Iran spreken zich pontificaal uit tegen die terreurstaat.
Nee niets gemerkt hoor

maandag 29 juni 2015 @ 21:22:58 #260
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_153936440
quote:
Ah, zionistische humor.
Totaal niet grappig, helaas.
pi_153936704
In moslimlanden zijn er al genoeg anti-Israel sentimenten in het publieke leven, de media en vanuit de regering.
  maandag 29 juni 2015 @ 21:37:54 #262
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_153936894
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:05 schreef Szikha het volgende:

Ik denk juist liberalen en leftists gevoeliger zijn voor propaganda/profilering van de underdog. In dit geval is palestina de underdog en is er een dusdanig sentiment ontstaan. Israel daarentegen is de upperdog en sterk rechts.

Ik denk ook dat er hier meer politieke vrijheid is en mensen zich activistischer opstellen dan in 2e/3e wereldlanden.

En propaganda bedoel ik in neutrale zin, want het geldt voor elke entiteit in een conflict.
graag op anoniem
pi_153937652
En feitelijk heeft die hele BDS-beweging maar weinig impact.
pi_153940339
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:37 schreef topdeck het volgende:

[..]

Ik denk juist liberalen en leftists gevoeliger zijn voor propaganda/profilering van de underdog. In dit geval is palestina de underdog en is er een dusdanig sentiment ontstaan. Israel daarentegen is de upperdog en sterk rechts.

Ik denk ook dat er hier meer politieke vrijheid is en mensen zich activistischer opstellen dan in 2e/3e wereldlanden.

En propaganda bedoel ik in neutrale zin, want het geldt voor elke entiteit in een conflict.
Eens
pi_153941011
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef Slaro het volgende:
En feitelijk heeft die hele BDS-beweging maar weinig impact.
Er zijn al vele bewegingen in het Westen die opkomen voor de Palestijnen. In Nederland ( Studenten voor Palestina , youth for Palestina, Back to Palestina ect ect ect ) en nog aantal. In Frankrijk, in Londen, in Amerika in Canada teveel om op te noemen.

Zij hebben zr veel inpact. Kijk maar wat ze voor elkaar hebben gekregen aantal jaren geleden, Ik vind het goed dat mensen opkomen voor de Palestijnen. Dat is ook nodig. Waar ik me aan erger is dat het gewoon indoctrinatie is.

Geen invloed? Kijk maar eens

En wie steunt dit? Juist Hamas en de moslim broedershap

pi_153942413
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:29 schreef Szikha het volgende:

[..]

Er zijn al vele bewegingen in het Westen die opkomen voor de Palestijnen. In Nederland ( Studenten voor Palestina , youth for Palestina, Back to Palestina ect ect ect ) en nog aantal. In Frankrijk, in Londen, in Amerika in Canada teveel om op te noemen.

Zij hebben zr veel inpact. Kijk maar wat ze voor elkaar hebben gekregen aantal jaren geleden, Ik vind het goed dat mensen opkomen voor de Palestijnen. Dat is ook nodig. Waar ik me aan erger is dat het gewoon indoctrinatie is.

Geen invloed? Kijk maar eens

En wie steunt dit? Juist Hamas en de moslim broedershap

Impact betekent verandering, uit menig onderzoek blijkt dat de BDS-beweging de Palestijnen zelf harder treft dan Israel, bovendien is de boycot van een democratische staat, met zoveel onrecht in de wereld, zelden uit te leggen, het zal Israel alleen maar doen verharden, als dat de verandering is die de BDS-beweging graag wil zien dan zet ik vraagtekens bij de motieven van deze groep waar overigens ook Hamas bij betrokken is.
pi_153942580
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 00:11 schreef Slaro het volgende:

[..]

Impact betekent verandering, uit menig onderzoek blijkt dat de BDS-beweging de Palestijnen zelf harder treft dan Israel, bovendien is de boycot van een democratische staat, met zoveel onrecht in de wereld, zelden uit te leggen, het zal Israel alleen maar doen verharden, als dat de verandering is die de BDS-beweging graag wil zien dan zet ik vraagtekens bij de motieven van deze groep waar overigens ook Hamas bij betrokken is.
Uiteraard treft het de Palestijnen harder. Zij hebben hier weinig aan. Of het Isral doet verharden weet ik niet.....

Wat mij het meest opvalt dat er helemaal niet gesproken wordt over 1967 grenzen. Die discussie is allang voorbij.

Zo uitgeluld
pi_153959444
Heeft iemand het filmpje gezien waarin ISIS de Hamas groep bedreigt? Staat ie ergens al op het internet?
pi_153969040
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 19:28 schreef Szikha het volgende:
Heeft iemand het filmpje gezien waarin ISIS de Hamas groep bedreigt? Staat ie ergens al op het internet?
ISIS heeft nog niet echt voet aan de grond in Gaza maar het is een interessante ontwikkeling.
pi_154071165
https://m.facebook.com/ph(...)2232398335&source=48

Haar manier van demonstreren is echt bijzonder!
pi_154071873
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:21 schreef Inspireme het volgende:

Meh, ik vond deze veel leuker
Racist
pi_154073693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 01:15 schreef [u
rl=http://forum.fok.nl/user/profile/240480]Slaro[/url] het volgende:

[..]

ISIS heeft nog niet echt voet aan de grond in Gaza maar het is een interessante ontwikkeling.
al 3e raket van ISIS vanuit Egypte in zuid Isral terecht gekomen. Hamas heeft eindelijk toegegeven dat ISIS een netwerk aan de grond heeft gezet in Gaza. Maar volgens Hamas is de dreiging gering en kan Hamas ze onder controle houden
pi_154073966
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:21 schreef Inspireme het volgende:

''Our path to Palestine will not be covered with a red carpet or with yellow sand. Our path to Palestine will be covered with blood… In order that we may liberate Palestine, the Arab nation must unite, the Arab armies must unite, and a unified plan of action must be established,,

"We have decided to drench this land with our blood, to oust you, aggressors, and throw you into the sea for good,,

"We must fight our way to victory on a sea of blood and a horizon of fire,,

Ik zou uitkijken met wat je zegt over Joden

_O-
  zondag 5 juli 2015 @ 15:05:37 #274
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_154085736

interessant discussie dat over discriminatie in NL gaat, maar ook israel-palestina conflict.
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')