10.000quote:
Nu is het minder grappig.quote:
Natuurlijk, het is natuurlijk pijnlijk om te zien dat echte joden de terroristische entiteit verwerpen.quote:
Niks merkwaardigs aan. Heb je het nieuws niet gevolgd?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:05 schreef Szikha het volgende:
Valt jullie ook niet op dat pro Palestijnse demonstraties vooral in Amerika en Europa worden gedaan? Ook in Pakistan en veel mindere mate in (Noord) Afrika?
En in Europa / VS / Canada en Pakistan is de sfeer altijd kut. Dood aan de Joden. Holocaust hier en daan. Nazisme hier en daar.
Maar in Turkije of Iran zijn er zo goed als geen pro Palestijnse demonstraties. Valt niemand dat op?
En valt jullie niet op dat tijdens de pro demonstraties in Europa je vooral Turkse en Tunisien vlaggen ziet?!
Zeer merkwaardig..... Heeft dit te maken dat men (anti zionisten) gebruik maken van de vrijheid van mening en democratie van het Westen? Of zijn de moslims in het westen meer fucked up dan in landen als Turkije en Iran?
Nee niets gemerkt hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niks merkwaardigs aan. Heb je het nieuws niet gevolgd?
De regeringen van Turkije en Iran spreken zich pontificaal uit tegen die terreurstaat.
Ah, zionistische humor.quote:
Ik denk juist liberalen en leftists gevoeliger zijn voor propaganda/profilering van de underdog. In dit geval is palestina de underdog en is er een dusdanig sentiment ontstaan. Israel daarentegen is de upperdog en sterk rechts.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:05 schreef Szikha het volgende:
Valt jullie ook niet op dat pro Palestijnse demonstraties vooral in Amerika en Europa worden gedaan? Ook in Pakistan en veel mindere mate in (Noord) Afrika?
En in Europa / VS / Canada en Pakistan is de sfeer altijd kut. Dood aan de Joden. Holocaust hier en daan. Nazisme hier en daar.
Maar in Turkije of Iran zijn er zo goed als geen pro Palestijnse demonstraties. Valt niemand dat op?
En valt jullie niet op dat tijdens de pro demonstraties in Europa je vooral Turkse en Tunisien vlaggen ziet?!
Zeer merkwaardig..... Heeft dit te maken dat men (anti zionisten) gebruik maken van de vrijheid van mening en democratie van het Westen? Of zijn de moslims in het westen meer fucked up dan in landen als Turkije en Iran?
Eensquote:Op maandag 29 juni 2015 21:37 schreef topdeck het volgende:
[..]
Ik denk juist liberalen en leftists gevoeliger zijn voor propaganda/profilering van de underdog. In dit geval is palestina de underdog en is er een dusdanig sentiment ontstaan. Israel daarentegen is de upperdog en sterk rechts.
Ik denk ook dat er hier meer politieke vrijheid is en mensen zich activistischer opstellen dan in 2e/3e wereldlanden.
En propaganda bedoel ik in neutrale zin, want het geldt voor elke entiteit in een conflict.
Er zijn al vele bewegingen in het Westen die opkomen voor de Palestijnen. In Nederland ( Studenten voor Palestina , youth for Palestina, Back to Palestina ect ect ect ) en nog aantal. In Frankrijk, in Londen, in Amerika in Canada teveel om op te noemen.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef Slaro het volgende:
En feitelijk heeft die hele BDS-beweging maar weinig impact.
Impact betekent verandering, uit menig onderzoek blijkt dat de BDS-beweging de Palestijnen zelf harder treft dan Israel, bovendien is de boycot van een democratische staat, met zoveel onrecht in de wereld, zelden uit te leggen, het zal Israel alleen maar doen verharden, als dat de verandering is die de BDS-beweging graag wil zien dan zet ik vraagtekens bij de motieven van deze groep waar overigens ook Hamas bij betrokken is.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:29 schreef Szikha het volgende:
[..]
Er zijn al vele bewegingen in het Westen die opkomen voor de Palestijnen. In Nederland ( Studenten voor Palestina , youth for Palestina, Back to Palestina ect ect ect ) en nog aantal. In Frankrijk, in Londen, in Amerika in Canada teveel om op te noemen.
Zij hebben zr veel inpact. Kijk maar wat ze voor elkaar hebben gekregen aantal jaren geleden, Ik vind het goed dat mensen opkomen voor de Palestijnen. Dat is ook nodig. Waar ik me aan erger is dat het gewoon indoctrinatie is.
Geen invloed? Kijk maar eens
En wie steunt dit? Juist Hamas en de moslim broedershap
Uiteraard treft het de Palestijnen harder. Zij hebben hier weinig aan. Of het Isral doet verharden weet ik niet.....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:11 schreef Slaro het volgende:
[..]
Impact betekent verandering, uit menig onderzoek blijkt dat de BDS-beweging de Palestijnen zelf harder treft dan Israel, bovendien is de boycot van een democratische staat, met zoveel onrecht in de wereld, zelden uit te leggen, het zal Israel alleen maar doen verharden, als dat de verandering is die de BDS-beweging graag wil zien dan zet ik vraagtekens bij de motieven van deze groep waar overigens ook Hamas bij betrokken is.
ISIS heeft nog niet echt voet aan de grond in Gaza maar het is een interessante ontwikkeling.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:28 schreef Szikha het volgende:
Heeft iemand het filmpje gezien waarin ISIS de Hamas groep bedreigt? Staat ie ergens al op het internet?
Meh, ik vond deze veel leukerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:21 schreef Inspireme het volgende:
https://m.facebook.com/ph(...)2232398335&source=48
Haar manier van demonstreren is echt bijzonder!
al 3e raket van ISIS vanuit Egypte in zuid Isral terecht gekomen. Hamas heeft eindelijk toegegeven dat ISIS een netwerk aan de grond heeft gezet in Gaza. Maar volgens Hamas is de dreiging gering en kan Hamas ze onder controle houdenquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:15 schreef [u
rl=http://forum.fok.nl/user/profile/240480]Slaro[/url] het volgende:
[..]
ISIS heeft nog niet echt voet aan de grond in Gaza maar het is een interessante ontwikkeling.
''Our path to Palestine will not be covered with a red carpet or with yellow sand. Our path to Palestine will be covered with blood… In order that we may liberate Palestine, the Arab nation must unite, the Arab armies must unite, and a unified plan of action must be established,,quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:21 schreef Inspireme het volgende:
https://m.facebook.com/ph(...)2232398335&source=48
Haar manier van demonstreren is echt bijzonder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |