Ik dacht zo lang dat tracy een man wasquote:
Ik vond hem erg goedquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, die docu! Ergens wel benieuwd naar.
Was wel goed zo te horen?
quote:
Als je haar niet kent en die stem hooort....quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik dacht zo lang dat tracy een man was
Ik moet hem ook nog steeds kijken, ben er erg benieuwd naar.quote:
Ja ik kende alleen fast car, ik was er van overtuigd dat het een man was. Ik had m'n geld er op gezet een jaar geledenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je haar niet kent en die stem hooort....
Baby can I hold youquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ik kende alleen fast car, ik was er van overtuigd dat het een man was. Ik had m'n geld er op gezet een jaar geleden
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja ik kende alleen fast car, ik was er van overtuigd dat het een man was. Ik had m'n geld er op gezet een jaar geleden
Niet grappigquote:
Ik ken alleen Fast Car en Give me one reason, maar ik snap wel waarom ja. Ik had dat altijd bij Guano Apes - Open your mind.. dacht altijd dat dat een kerel wasquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sorryquote:
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:
quote:
Bedankt, ik vind dat soms zo fascinerend, hoe dat anatomisch mogelijk is.quote:
Okequote:Op woensdag 13 mei 2015 14:06 schreef moemoe het volgende:
Dat nummer van Black Keys is niet echt mijn smaak geo.
lijkt eerder op een dikke giraffequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |