Natuurlijk! Ik heb al een biertje gepaktquote:
Ik vandaag even niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik heb al een biertje gepakt
Dammit, nou moet ik er eentje extra drinkenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit, nou moet ik er eentje extra drinken
Maar als alles na de verhuizing eenmaal een plekje heeft gekregen, dan ben jij wel blij denk ikquote:
Zekerquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar als alles na de verhuizing eenmaal een plekje heeft gekregen, dan ben.jij wel blij denk ik
Terwijl het vandaag niet eens zo warm was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:19 schreef Cue_ het volgende:
Voor t eerst dat het echt beetje klam is bij mij op de slaapkamer, hopelijk verdwijnt t langzaam
Was om 12 uur wakker, best netjes al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat een beetje, al heb ik bes veel geslapen vandaag
Hier opzich nog best wel volgens mijquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Terwijl het vandaag niet eens zo warm was.
Idd netjesquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was om 12 uur wakker, best netjes al zeg ik het zelfAlleen de rest van de dag niets uitgevoerd, nu lam
Dat is wel ergquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd netjes
Ik om 2 uur eruit, om 6 uur weer 2 uur dutje gedaan
Oke oke....ik heb daar drie dagen voor nodig om van bij te komen...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was pas om 6 uur thuis volgens mij, dus dan mag het best
Jij bent dan ook al oudquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oke oke....ik heb daar drie dagen voor nodig om van bij te komen...
Trainingsbroek is relaxter dan badjas vind ik. Dus hier the same gedaan. Wel thuisbezorgd gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:32 schreef DrMarten het volgende:
Lui is hier wel het woord van de dag... heb de moeite genomen om een trainingbroek aan te trekken, anders zat ik nog in badjas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |