We zijn aangekomen bij de Finale. De uitslag van de halve finale was:
1. OS 1996 - Nederlandse volleyballers winnen goud vs EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1
13-19
2. Voetbal 1988 - Oranje wint EK vs Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon
18-12
Dus de 2 voetbalmomenten gaan door naar de finale. Aan jullie de keuze welk moment de mooiste van de 2 is. Over precies 1 week zullen we het weten.
Het schema van de rondes:
- Dinsdag 24 sept: Start verzamelen sportmoment
- Zondag 29 sept: Start Tournament, 1e ronde (128)
- Zondag 6 okt.: 2e ronde (64)
- Zondag 13 okt.: 3e ronde (32)
- Zondag 20 okt.: 8e finale (16)
- Zondag 27 okt.: Kwart finale (8)
- Zondag 3 nov: Halve finale (4)
- Zondag 10 nov: Finale (2)
- Zondag 17 nov: Winaar !!!
En dan hier de finale:
1. EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1 vs Voetbal 1988 - Oranje wint EK
Succes !!
de halve finale dus.
Hm..dolle_hond, aangezien je een kloon nu van MIJ bent..moet je ook wel hetzelfde stemmen he
1. EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1 vs Voetbal 1988 - Oranje wint EK
quote:Prachtig, vrijwel dezelfde momenten in de finale.
En dan hier de finale:1. EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1 vs Voetbal 1988 - Oranje wint EK
1. EK voetbal 1988 vs EK voetbal 1988
quote:Ik doe met je mee.
Op maandag 11 november 2002 10:02 schreef JSR het volgende:
ik weiger te stemmen. ongelooflijk dat 2 voetbalmomenten van hetzelfde toernooi de finale halen. er is maar een winnaar en dat is de Kraai.
Dan hebben we dat hele grandioze toernooi bij elkaar...
quote:Al het juiste staat hierboven al.
Op maandag 11 november 2002 16:43 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]
blijft toch het beste sportmoment uit de Nederlandse geschiedenis,dat we daarna het EK ook nog wonnen was leuk meegenomen maar toch van minder belang
quote:Onzin, als Nederland de finale verloren gehad dan had niemand het meer over die wedstrijd gehad van 'maar we wonnen wel van de duitsers'. Echt niet. Ik denk zelfs dat als Nederland de finale verloren had dat er misschien niet eens een moment van dat EK in dit toernooi had gestaan.
Op maandag 11 november 2002 16:43 schreef CAZZO het volgende:
blijft toch het beste sportmoment uit de Nederlandse geschiedenis,dat we daarna het EK ook nog wonnen was leuk meegenomen maar toch van minder belang
quote:Ik snap ook niet echt waarom men die overwinning op de Duitsers het mooiste sportmoment ooit vind
Op maandag 11 november 2002 17:52 schreef ranja het volgende:[..]
Onzin, als Nederland de finale verloren gehad dan had niemand het meer over die wedstrijd gehad van 'maar we wonnen wel van de duitsers'. Echt niet. Ik denk zelfs dat als Nederland de finale verloren had dat er misschien niet eens een moment van dat EK in dit toernooi had gestaan.
NL heeft wel vaker van de Duitsers gewonnen en zal in de toekomst nog vaak genoeg van de Duitsers winnen.
Sorry mensen, maar ik vind de finale dan toch mooier.
Ik stem voor de winst in de Finale, omdat me dat nog heel erg bijstaat. Ik was toen 9 jaar en na de winst ging ik door me dorp fietsen. Overal en iedereen gingen mensen de straat op en het was 1 groot feest
Zo hebben allebei de momenten gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |